"O bir JEON..."
❥
"Bay Jeon,kızım istediği için sizinle görüşmeyi kabul ettim.Bu yüzden hızlı olun lütfen,zamanım gerçekten değerli"
"Öncelikle Bay Lee beni kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.Net olacağım,yardımınıza ihtiyacım var.Ama sizi gücendirmemek için ne yapacağım,emeğinizin karşılığını nasıl vereceğim yanlış anlaşılmak istemiyorum"
"Umarım istediğiniz şey kanunsuzlukla ilgili bir şey değildir"
Yaşlı alfa,burnunun ucundaki düşmek üzere olan gözlüğü düzeltip Jungkook'a doğru baktı.
"Hayır efendim,bir çocuğu alfa ebeveyninin üzerine kaydettirmek istiyorum"
"Biraz daha açık konuşur musunuz Bay Jeon?"
"Küçük bir çocuk var...Neredeyse 5 yaşını bitirmek üzere.Sadece omeganın soyadının üzerine tescil edilmiş.Ama omeganın babası yavrunun velayetini almak istiyor"
"Hımm evet.Bunu yapabilir.Güçlü bir avukatı da varsa yasa,evli olmayan mühürsüz bir omegadansa ailenin en büyük alfasına velayetini vermeyi hükmeder"
"Biliyorum.Benim avukatım da bunları bana anlattı"
"Hala benden ne istediğini anlamıyorum Jeon"
"Küçük çocuğun velayetini alfa babası talep etse onu alamazlar değil mi?"
"Doğru.Alfa ebeveyn,küçüğün diğer tüm akrabaları üzerinde en üst hakka sahiptir,devam et"
"Ufaklığın soyadının alfa babasının üzerine geçmesi için gereken evrakı imzalamanızı istiyorum"
"Bunun için neden bana geldin peki?Herhangi bir yargıç da bunu yapabilir"
"Evet efendim ama çok acelem var.Mahkemeye gidersem bu aylar sürer.Benimse sadece 3 haftam var"
"Peki... o küçükle senin ne ilgin var?"
"O,benim oğlum efendim"
Yargıç şaşırmış gibi görünmüyordu.Aksine bu durumu anlayışla karşılıyor gibiydi.Sunny sayesinde omeganın babasıyla bir görüşme ayarlayabilmişti.Test sonuçları da çıkmış, Sarang'ın öz babası olduğunu onaylıyordu.Gereken tek şey bir mahkeme açılmadan kararın bir yargıç tarafından onaylanmasıydı.Böylelikle Sarang'ın velayetini hızlıca alıp Busan'a dönebilecekti.
"Yani çocuğun büyükbabası onu bir pazarlık konusu haline getirdi öyle mi?"
"Evet efendim.Bu durumu omegama şantaj yapmak için kullanıyor.Durumu çözüp,onları incitmemek için elimden ne gelirse yapmaya hazırım
"Anlıyorum...Peki DNA testi yaptırdın mı?Ah evet görünüşe göre avukatın hepsini halletmiş bu dosyada açıkça görünüyor"
Yargıç,Jungkook'un ona uzattığı dosyadaki her bir bilgiyi iyice inceliyordu.Böyle bir iyiliği herkese yapmazdı ancak alfanın duygularını samimi bulmuştu.
"Peki,çocuğun alfa babası olduğunu omegan biliyor mu?"
"Hayır,yani henüz değil"
"İlginç.Çünkü küçüğün doğum belgelerine göre iki soy isimle kaydettirilmiş.Park ve Jeon.İmza olmadığı için nüfusta kaydı yok evet"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...