"Kıskançlık"
❥
Hırçın yağmur dışarıda devam ederken,şöminenin aydınlattı salonda tek vücut olmuşlardı.Uyumuyorlardı ama sanki konuşmak için bir konu da bulamıyorlar gibilerdi.Jungkook omeganın karnını yavaş yavaş okşarken bir zamanlar Sarang'ın orda oluşu gülümsemesine neden olmuştu.Bir anlığına Jimin'in hamileyken nasıl göründüğünü merak etti.Ama sonrasında sanki yasak bir şeyi düşlemiş gibi kendine geldi.
"Jimin...bana söylemek zorunda değilsin tabi ki.Ama... yağmurdan neden hoşlanmıyorsun?"
Jimin sıkıntılı bir nefes aldıktan sonra alfanın kollarından çıkıp ona doğru döndü.Gözleri hemencecik sulanmıştı.Jungkook,onun ağlayacağını anladığı anda bunu yapmamasını isteyecekti ama Jimin onu durdurdu.Anlatacaktı.Jungkook'la birlikteyken güvende hissediyordu.
"Babam...İlk çocuğunun bir omega olarak doğmasından hoşlanmadı.İlk kızgınlığımda,kokum onu rahatsız ettiği için beni evden attı.Ç-çok sinirlendi ve ağaç eve gitmemi istedi.İlk kezdi Jungkook,ne yapacağımı bilmiyordum,dayanılmaz bir acı çekiyordum.Soğuktu,üşümüştüm...yağmur,yağmur hiç kesilmedi.O günden beri yağmuru sevmiyorum"
Birkaç damla yaş aktı.Jungkook,omega anlatırken her bir gözyaşını yanaklarına inmeden sildi.Sonra parmaklarının tersiyle yanaklarını okşadı ve gözyaşlarının yol aldığı yanaklarını öptü.
"Baban dünyanın en aptal insanıymış.Bunu yaşadığın için üzgünüm.Bundan sonra,yağmurlu günlerde bana sığınabilirsin.Benim yatağım,senin yatağın"
Onu güldürmek istiyordu şu an.Gülüşünün sebebi olmak istiyordu.Ancak anlattığı için de rahatladığının farkındaydı.
"Hayal kurmaya devam et alfa,ben senin için fazlayım"
"Biliyorum...inan bana biliyorum.Ama bu seni daha fazla istememe neden oluyor"
Sonra Jimin'in yeniden boynuna doğru yatmasına izin verdi.Omeganın yumuşak nefesleri vücuduna değerken elleri nazik bir şekilde sarı saçlarını okşuyordu.
"Bana şarkı söyler misin Jungkook?Ben...sesini seviyorum"
JK-Falling (cover)
Yatağımdayım
Ve sen burada değilsin
Ve burada birini suçlayacak kimse yok ama bu içki ve boş boş gezen ellerim var
Dediklerimi unut
Demek istediğim o değildi
Geri getiremiyorum, bıraktığın bavulu boşaltamıyorumŞimdi neyim? Şimdi neyim?
Ya etrafında olmasını istemediğim biriysem?
Tekrardan düşüyorum, tekrardan düşüyorum, düşüyorum
Ya üzgünsem, ya yanlış olansam?
Ya hakkında konuşmak istemediğim biriysem?
Tekrardan düşüyorum, tekrardan düşüyorum, düşüyorum
"Sanırım sana aşık oluyorum Jimin..."
Jungkook,omeganın uykuya daldığını farkettiğinde alnından öptü ve o da uykuya daldı...
[...]
"Fotoğraflarını çek,hadi hadi!Acele et Hyojong bu kareyi kaçıramam"
Hyojong ellerindeki çantaların içinde telefonunu bulmakla cebelleşirken Taehee kucağındaki Sarang'ın konuşmaması için tembihlemekle meşguldü.Yavru,büyükannesinin şhhh diyerek parmağını dudaklarına getirdiğini görünce kıkırdayarak kendisi de aynısını yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me |Jikook
FanfictionÜn,para,şöhret...Bunların hepsini birkaç dakika içinde kaybetmek mümkün müydü?Dünya motorsiklet şampiyonu olan Alfa Jeon Jungkook'un son yarışında yaptığı kaza tüm hayatını altüst etmeye yetmişti...Şimdi yine iki tekerlek üstündeydi,ancak bu kez bel...