(32)

3.3K 310 278
                                    


"Alfa dişleri"



"Banyo yapıp giyinsek iyi olur Jun"

"Böyle iyiyiz sanki sevgili eşim hmm?"

"Sarang geldiğinde ilk işi doğruca buraya gelmek olacak ikimizi de çıplak mı görsün?"

"Ona anatomi öğretebiliriz bence"

"Aptal kalk hadi sen buradakine gir ben odama gidiyorum"

Oldukça hareketli(!) geçen gecelerinden sonra sabaha karşı uyumuşlardı.İlk kez kendilerini bildikleri bir şekilde birlikte olmuşlardı ama vücutları kesinlikle birbirini tanıyor gibiydi.Bir yapboz parçası gibi uymuşlardı birbirlerine.Doyamıyorlardı.Öyle ki kucak kucağa uyandıktan sonra da sabah,birkaç kez daha birbirlerine ait olmuşlardı.

"Benim banyom özel olduğu için daha geniş biliyorsun Jiminsshi bence su tasarrufu etmeliyiz"

"Ha yani sırf su tasarrufu için?"

"Tabi ki onun için,bu dünyamızın en büyük sorunlarından biri.Çocuklarımıza susuz bir gelecek mi bırakalım yani?"

"Çocuğumuz"

"Hımm?"

"Çocuklarımız dedin de onu düzelttim"

"Ama bu daha fazla çocuğumuz olmayacağı anlamına gelmez değil mi?...... Jimin?"

"Jungkook... eğer e-ertesi gün hapı alırsam bana kızar mısın?Ben...ilişkimiz çok yeni yani bir süre beklesek,hiçbir zaman olmayacak demiyorum sadece-"

"Güzelim sakinleş.Kızmam tabi ki sevgilim bu senin vücudun senin kararın.Tabi ki senden düzinelerce çocuk sahibi olmak istiyorum ama senin hazır olman benim için çok önemli.İstediğin gibi olacak tamam mı?Sen ne zaman hazır hissedersen"

"Teşekkür ederim Jungkookie"

Artık mühürlenmişlerdi.Sonsuza dek birbirlerine ait olmuşlardı ama Jimin'in dediği gibi resmi olarak ilişkileri çok yeniydi.Jungkook,Jimin'in rahat ve huzurlu olması için her şeyi yapabilirdi.Güzel eşinin tereddütlerini,korkularını anlayabiliyordu.Muhtemelen bir kez daha hamile kalırsa Sarang ile yaşadıklarını yeniden yaşarım korkusuyla söylemişti bunları.Hiç ama hiç önemli değildi.Bundan sonra yanında Jeon Jungkook vardı ve onu asla yalnız bırakmayacaktı.

[...]

Jimin'in öngörüsü kesinlikle haklıydı.Söylediği gibi küçük oğlu eve girer girmez soluğunu babasının odasında almıştı.Neyse ki ikisi de giyinmiş ve odalarını toparlamışlardı.Şimdi Taehee annesiyle birlikte mutfakta yemek hazırlığı yaparken utançtan yüzüne bakamıyordu.Boynunda parlayan güzel mührüyle,akşam onları tamamen yalnız bırakmalarıyla ne yaptıklarını herkes zaten biliyordu.

"Görünüşe göre geceniz oldukça güzel geçmiş"

"Taehee anne..lütfen zaten yüzüne bakamıyorum"

"O nedenmiş,dün gece ne yaptığınızı ben değil bütün Busan tahmin ediyordu.Utanmak da neyin nesi?"

"Anneeee!"

"Tamam tamam kızma benim güzel yavrum.Gel bakayım bugün seni hiç öpmedim ben"

Kollarının arasına sardığı ikinci oğlu sımsıkı sarılmıştı bedenine.Jimin'i her zaman kendi oğullarından ayırmamıştı Taehee.Şimdi gerçekten de oğullarından biri olmuştu.Utandırma kısmı işin şakasıydı.Taehee çok ama çok mutluydu.Jimin'in güzel saçlarından öptükten sonra parmaklarını henüz yeni olan mühürde gezdirmişti.

Heal Me  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin