Bölüm1 Bildiğimiz Dünya

1.2K 85 49
                                    

Haberler çılgına dönmüştü. 'Dünyanın her tarafında bilinmeyen kapılar belirdi henüz yetkililer ne olduğu hakkında bir şey söyleyemiyor! Bu dünyanın sonu mu?'

Gerçekten de öyleydi.

Ben Rowena. Sadece Rowena.

Nasıl başladığına gelirsek. Bir sabah uyandığımızda her yer aynı haberle doluydu. Dünyanın sonu geliyor.

Bilinmeyen kapılar belirdi ve kısa süre sonra kapılardan değişik canlılar dünyaya indi.

İlk başta herkes korktu ve bir sürü kişi öldü. Gerçekten kanlı bir savaştı.

İnsanlar bir sürü silah kullandılar yine de bazı türlere bu silahlar işlemiyordu bile.

Her şey bir canavarın nükleer tesislerden birini yok etmesiyle başladı.

Büyük patlama sonucu çoğu insan canavarlar yetmezmiş gibi bunun yüzünden de öldü.

Ama yine de pes etmeyi reddettiler. İnsanlar toplanarak hayatta kalmaya çalıştılar. Belirli bölgelerde de benzer facialar yaşandı ve insanlık yok olmak üzereyken bir mucize gerçekleşti.

İnsan vücudu yaşanılanlara hızla adapte oldu.

Yüksek radyasyon bir sürü kişiyi öldürdü ya da hasta etti ancak çok azı bu değişime uyum sağladı ve hayatta kaldı.

Hayatta kalanlar toplandı ve saklandılar. Ölmemeleri ve insan soyunu devam ettirmeleri gerekiyordu.

Bu süreçte canavarları avlamanın yollarını, onların türlerini ve kapıları keşfettiler.

Yine de umutsuzdu. Çok güçsüzdüler. Ta ki diğer nesile kadar.

Doğan çocuklarda özel bir şeyler vardı. Çoğusu özel güçlere sahipti.

Bazıları alevleri bazıları suyu kontrol ediyordu. Bazıları rüzgarı kontrol etti ve bazıları da toprağı kontrol ederek canavarları öldürdü.

İşte bu anda insanlık yeni bir umut kazanmıştı. Böylece gruplara ayrıldılar ve yeni bir ev arayışına çıktılar.

Ah ve benim hikayem burada başlıyor.

Küçüklüğüme dair pek bir şey hatırlamıyorum. Annem ve babam yaptıkları bir keşif gezisinde öldürülmüşler. Bu sırada ben sığınakta duruyormuşum.

Bütün bu olaylar bize bir çok kez anlatıldı. Yetişkinler oldukça korkuyordu ve çoğu şey bana her zaman manasız geldi.

Bize dövüşmeyi öğrettiler. Bir de özel olanlar vardı.

Özel güçlere sahip olanlar.

Çocukları belli gruplara ayırdılar. Ben Sienna, Rowen ve adını bile bilmediğim bir kaç kişi daha.

Adlarını bilmiyorum çünkü onlarla daha yeni tanıştık. Birlikte keşife gideceğimiz söylendi.

Sienna ve Rowen ile kendimi bildim bileli birlikteyiz. Sienna iyileştirme ve Rowen da ateşi kontrol ediyor. Küçüklüklerinden beri yetişkinlerin favorileri olmuşlardır.

Güçlere baktığımızda en yaygın güç toprak ve sonra sırasıyla su, ateş, rüzgar ah ve iyileştirme gücüne sahip olanlar var ki onlar en nadirleri.

Sienna şüphesiz çok değerli.

Güçleri olmayan çocuklar doğması istisnai olsa da şimdiye dek herhangi bir güç uyanışı yaşamadım.

Genelde bebekler küçükken güçlerini kontrol edemediğinden hemen ortaya çıkar bazenleri gecikebilir ama bende herhangi bir hareketlenme yok.

En azından yetişkinler böyle düşünüyor.

Yalan söyledim aileme dair anılarım var. Henüz ben küçükken annemin dediklerini hatırlıyorum.

'Rowena ne olursa olsun güçlerini başkalarına gösterme. Buradaki hiç kimse seni umursamayacaktır onlar istediklerini elde etmek için seni kullanacaktır.'

Belki küçük bir çocuk için duyulması ağır şeyler olabilir ama benim için farklıydı.

Annemlerin o seferde öleceklerini biliyordum. Bunu onlarda biliyordu.

Her zaman olduğu gibi belirli bir düzeni korumak için bir yönetici seçilir.

Ve bu yöneticiler her zaman iyi kişiler değildir.

Ailem güçlüydü. Yönetici ondan güçlülerin var olmasına izin veremezdi.

Ve ben karanlıkta yaşadım. Güçlerimi gözlemlemek adına yüksek rütbelilerin çocukları ile beni eşleştirdiler küçüklüğümden beri.

Bunlar Sienna ve Rowen.

Ve şimdi beni onların grubuna atamalarının nedeni bu.

Henüz güç belirtisi göstermemiş olsam da planları belli.

Yönetici geçmişte yaptıklarının izini silmek için geride kalan son kişiyi de yok etmeliydi ama çocuklar neslin devamı için çok önemli olduğundan beni içerideyken öldüremezdi.

Şimdi keşif birliği olayı ile fırsat ayağına geldi.

Ne demeliyim bilmiyorum ama benden kurtulması onun için daha iyi gerçekten.

Bizim için hazırlanan araca doğru yürüdük.

Sienna ve Rowen en önde yürürken insanlara el sallıyordu.

Herkes alkışlayarak bizi uğurladı.

-Umudumuz sizsiniz!

-Yeni bir yuva için!

Arabaya yürürken neredeyse neşeden kahkaha atacaktım.

Sonunda bu cehennem gibi yerden kurtuluyorum! En sevdiğim kılıcım yanımda ve daha önce hiç doğru düzgün serbest bırakmadığım gücüm.

Benim gücüm Rüzgar. Bir kasırga yaratabilirim. Ya da rüzgar okları gibi daha tehlikleri şeyler.

Nadir bir yetenek olsa da bir toprak büyücüsü gücünün büyüklüğüne bağlı olarak rüzgar büyücülerinden güçlü olabilir.

Yani nadirlik sıralaması güç büyüklüğü ile doğru orantılı değil.

Ama en iyi tarafı Kılıcım. Kılıcımı kendim yaptım ve oldukça kullanışlı.

Teke tek dövüşlerde üstüme yok. Ailemden miras kalan bir yetenek.

Araca binerken yönetici de orada bizi uğurlamak için duruyordu.

-Siz bizim geleceğimizsiniz. Dikkatli olun ve bize mutlu haberler getirin.

Aynı anda bağırdık.

-Emredersiniz!

Ondan gözlerimi ayırmadım.

Arabaya bindikten sonra bile gülümsedim.

Boyutlar arası kapılara doğru ilerledik.

Bu benim için yeni bir başlangıç.

Annem ve babam adına yeni bir dünya kuracağım. İçi canavarlardan temizlenmiş bir dünya.

Araç hızlandı.

Başlıyoruz!

________
Yazar:Villainesssss

Mutlu yıllar!

Boyutlar Arası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin