*****Wendy
İlk iş günüm, genç ustayla aynı odada iş yapıyorum ve şuan yanımda başka biri temel şeyleri öğretiyor.
Akşam olduğunda biraz kendim çalışmam için yanımdaki gitti ve genç usta hala oradaydı.
Sanırım bu bir fırsat. Oda da yalnız ikimiz vardık.
-Usta... İzin verirseniz size söylemem gereken bir şey var.
-Devam et.
Kafasını planlardan kaldırdı.
Hepsi savaş için bir hazırlık.
-Bu dışarıda kaldığım sürede öğrendiğim bir bilgi hakkında...
-?
-Ateş klanından bir üye dışarıda tanıştığım bir arkadaşımı kaçırdı. Amaçları bu kişileri kaçırıp savaşta üzerimize salmak. Ve yakın zamanda bir saldırı planladıklarına dair bir şey dediler.
Ayağı kalktı.
-Bu dediğinin arkasında durabilir misin!
Kararlılıkla yalan söyledim.
-Evet usta! Eminim! İki aya kalmaz saldırı düzenleyecekler.
-Haa... Bu her şeyi alt üst eder... Neden tüm zamanlar içinden şimdi...
Dışarıdaki adamlarını çağırdı.
-Çabuk ateş klanında bir hareketlenme var mı öğrenin!
-Anlaşıldı usta!
Gerçekten o kaçırıldı yani bu bilgiye ulaşırsalar inanacaktır.
-Usta bunu demek bana düşmez biliyorum ama hala vaktimiz varken bence en iyi plan onlara ilk önce bizim saldırmamız.
Kafasını ovdu.
-Önce emin olmamız gerekli. Yanlış bir hamle ve savaş beklenenden daha erken başlar... Bu savaşta ne kadar başaracağımızı bilmiyorum.
Bu klan hakkında hiç bir şeyi önemsemiyorum. Yıkılsa bile umurumda olmazdı. Benim kurtulmam yeterli.
İşlerimi teslim ettikten sonra oradan ayrıldım. Kaldığım yere geldiğimde önünde kardeşim duruyordu.
-Senin yüzünden...
Sustum ve izledim. Maskesi düşmüştü ve açıkça nefret saçıyordu.
-Herkesin önünde aşağılandım ve ailemiz zor durumda! Sadece sen olmasaydın!
Derin bir nefes aldım ve büyük bir gülümseme koydum ortaya.
-Ama ne biliyor musun? Hayattayım ve tüm bunların nedeni olmaktan gurur duyuyorum.
-Sen nasıl...?
-Sence de bu değerli aile dediğiniz saçmalığa bir son vermeniz gerekmiyor mu?
-Sen bu değilsin? Her şeyin değişti...
-Evet eski ben değilim üzerinden bir çok olay geçti. Şimdi önümden çekil.
-Haa? Hala benden güçsüz olduğunu unutuyorsun. Seni burada öldürebilirim ve ne biliyor musun kimsenin ruhu bile duymaz!
Bunu yapabilir ama artık belirli bir statüm var yani ceza alacaktır.
-Deneyebilirsin ama ben de savaşacağım.
-O zaman öl!
Bana doğru koştu ve etrafını çevreleyen büyük bir rüzgar kalıbı vardı.
İlk saldırıyı gördüm ve yana kaçtım. Bunlardan birini engelleyecek güçte değilim çünkü kardeşim gerçekten çok güçlü.
Herhangi bir asıldan çok daha güçlü.
Karşı saldırı yapmaya çalışsam da bir işe yaramadı. Karnıma bir darbe aldım ve yerde sürüklendim.
-Şimdi ölmen gerekiyor. Senden nefret ediyorum.
Gülümseyerek elini kaldırdı ve son darbeyi indirmek için hazırlandı.
-Yalvarırsan acısız yaparım.
Durdum ve sadece gözlerine baktım.
-Haa o iğrenç gözler! Ne olacaksa şimdi ö...!
Ama sözü bitmeden yere düştü.
-Ne... Ne oluyor?
Arkasından bir figür belirdi.
-Tyler?
-Yere düştüğünde kalkıp savaşman gerektiğini ben mi söylemeliyim?
-...
Derin nefesler verdim. Ölüm anına o kadar hazırdım ki ancak şimdi dehşeti yaşıyorum.
Kardeşim yere düştüğünde ayağı kalktım.
Tyler'dan kılıcı aldım ve ona yukarıdan bakarken tekrarladım.
-Yalvarmayı deneyebilirsin. Ama bu senin için bir son.
Kılıç onun göz yaşları arasından geçti ve o son nefesini verene dek durmadı. Evimin bahçesinin önünde kardeşim buharlaştı ve yok oldu.
Mutlu değildim ya da üzgün de hissetmedim.
-Bu duyulursa cezalandırılacaksın.
-Sorun değil bana bir şey olmayacak?
-Usta zaten onlardan kurtulmak istiyordu. Rakip aileden güçlü biri kaybolursa araştırmayacaktır sadece
Onun için iyi bir şey.-A..ama savaş?
-Savaş sadece diğer klanlar arasında olmuyor. Başa geçmek için kendi klanını satacaklar olacaktır. Başka klanlara boyun eğmeyi kabul edecekler ama başa geçmek için bunu yapacak kişiler. Mesela ustanın kardeşi.
-Bunu gerçekten yapar mı?
-Sadece o değil. Yani klanın içinde de dönen ayrı bir savaş var.
-Bu korkunç. Her neyse geriye kalanları halledelim ve gören olmadığından emin olalım.
-Bahçe büyük kimsenin görmediğinden eminim.
-Hiç emin olma. Eskiden yaşadığım yerde en gizli sırların bile her yerden duyulabilirdi.
-O nasıl oluyor?
-Bilmem belki de başka bir klan daha var ve onlar sırlarımızı diğerlerine söylüyor.
-Haha saçmalama.
-Shh sessiz ol. Gidip görenleri tespit edeceğim sen burayı hallet.
-Peki peki.
Sanırım gerçekten doğru kişileri seçtim.
__________
Yazar:VillainesssssDün yazdığım bölümü atmayı unutmuşum ༎ຶ‿༎ຶ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası
FantasyBildiğimiz dünya yıkılalı çok oldu. Dünyanın her tarafında bilinmeyen geçitler açıldı ve dünya bilinmeyen canavarlarla kuşatıldı. İnsanlar çok kısa sürede adapte olsa da bir çoğu öldü ve hala güçsüzler. Bir grup arkadaş yeni ev arayışında geçitlerde...