Birlikte dönmeye karar verdik ve Sienna durmadan sorular soruyor.
-Sen daha demin ateşi ve rüzgarı kullandın... Ama nasıl...
Rowen da merakla bakıyordu.
-Bu şimdilik önemli değil. Söz veriyorum size her şeyi anlatacağım ama bana bir saniye verin.
Kahramanın yanına geçtim. O maskelilerin bir planı olabilir ve onu bozmak istemiyorum yani ona sorup hareket etmek çok daha mantıklı.
-O maskeli adam yakında başka insanların da üst seviye boyutlara ulaşacağını söylemişti. Onlar bunlar mı?
-...Çabuk yakalıyorsun.
-Efendim ne dedin?
-Yani evet onlar olabilir.
-Yani bu demek ki onlara anlatabilir miyim?
-Onlara güveniyor musun?
-İlk başta şüphe etmem bile benim hatamdı.
-Fazla emin olmak güvenli değil işin ucunda sadece sen yoksun.
O an aklımda bir şeyler koptu.
O adamlar birinin ne zaman üst seviyeye geleceğini biliyor aynı zamanda çıkışları kontrol ediyor...
-Dur... Biz yol boyunca izleniyor muyduk!
-N..ne nereden çıkardın bunu?
-Bir şeyler biliyorsun.
-Ben çok fazla şey biliyorum. Ama çoğu kamuya açık değil.
-Demek ki doğruydu. Gerçekten bizi izliyordunuz!
-Shh sessiz ol. İlerideler.
Yakasından kavradım.
-O zaman neden yardım etmediniz? İlk kez ateş klanı tarafından saldırıya uğradığımda ya da...
-Bu bilgiye ulaştın yani sorunun cevabını da biliyor olmalısın.
-Ya gelişmek uğruna ölseydim?
-Ama ölmedin.
-O gruptan ölenler var ve ben de ya da o ikisi de öyle olabilirdi!
Sert bir şekilde baktı ve sesi de aynı şekilde sertleşmişti.
-Sadece gerçekten güçlü olanlar hayatta kalır.
Bu kadar mı yani? İnsanlar yok olurken hepsini bir deney için kullandılar.
Şimdi harita daha net çıkıyor. Belki de bu gerekliydi ama ölen aileler... çocuklar... Ya da hiç birşeyden habersiz dışarı gönderilen biz ve bizim gibiler.
Aynı şekilde daha sert durdum.
-Şunu kafana iyi sok, kazanmak için fedakarlıklar gerekir ama fedakarlıkları masum çocuklardan beklemek acizliktir.
-Dünya yok olmaya mahkumdu. Biz orayı ve oradakileri korumaya çalışıyoruz.
Bir yer de haklı ve diğer tarafta haksızlar.
-Gizli insan konseyinin varlığı duyulsaydı insanlık çoktan yok olmuştu. Ne sen ne de başkası. Kimse onların ölmesini istemiyor ama...
...
Yakasını bıraktım.
-Eğer bir gün savaşırken ölürsem yeni bir dünya bul. Böylece çocuklar ölmeyecek ve savaş olmayacak. İçinde çiçekler ve ağaçlarda olacak.
-Muhtemelen aramızda o dünyayı görmesi en olası kişi sensin.
-?
-İçimden bir ses öyle diyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası
FantasíaBildiğimiz dünya yıkılalı çok oldu. Dünyanın her tarafında bilinmeyen geçitler açıldı ve dünya bilinmeyen canavarlarla kuşatıldı. İnsanlar çok kısa sürede adapte olsa da bir çoğu öldü ve hala güçsüzler. Bir grup arkadaş yeni ev arayışında geçitlerde...