Bölüm45 İçeride

85 13 5
                                    

Burası tabi ki ateş klanından oldukça farklıydı. Her tarafta akan su kaynakları vardı.

Bazıları gökyüzünde bile gidiyordu ve bu oldukça güzel bir manzara yaratıyordu. Işık sudan kırılarak aşağı düşüyor ve güzel manzaralar yaratıyordu.

Uzunca bir süre gittikten sonra şehre vardık. Amacımız göze çarpmadan insanlara ulaşmaktı. Böylece arka sokaklarda koşturduk ve haritadaki yere ulaşmaya çalıştık.

-Çok yaklaştık.

Diye sevindim ama o beni durdurdu.

-Şimdi beni iyi dinle. Karşılaşacağın görüntüler hoş gelmeyebilir ama bir şey yapamazsın. Heyecanlanma ve sadece dikkat çekme.

Ne olduğunu anlamadığımdan kafamı salladım ve köşeyi dönmek üzere ilerledik.

Önündeki manzara çok kötüydü.

Köşeyi dönmeden öncesi ve sonrası arasında o kadar büyük bir fark var ki...

Sonra biz daha kenarıdayken Su klanından olduğu anlaşılan bazı kişiler geldi.

İnsanlar hazır bekliyordu ve bazıları onları görünce titredi.

Komutlarına göre sıraya dizildiler öylece dikiliyorlardı.

Onlar bağırdıkça dediklerini yaktılar ve ilerlemeye başladılar.

Ben tam ileri doğru hareket edecekken kahraman kolumdan tutup beni engelledi ve susmamı işaret etti.

-Onlara ne olacak?

-Muhtemelen çalıştırılmaya gidiyorlar.

-Ama...

-Burada ayak işlerinin insanlara yapıldığı konusunda bir rapor vardı. Şimdilik ses çıkarma bizi farkederlerse sorun olur.

Böylece sessizce izledim, ne kadar yediremesem de öylece kayıp gitmelerini izledim.

-Onlar iyi olacaklar mı?

Bana acı bir yüzle baktı.

-Çoğu geri dönecek...

Onlar ayrılınca kalan insanların yanına gittik hemen.

Şaşkın bir şekilde bize baktılar ve bir kadın konuşmaya başladı.

-Siz insan mısınız?

Kafamı salladım.

-Ama nasıl...

Kahramana döndüğümde kafasını sallayarak onay verdi. Artık istediğimi diyebilirim güvenli anlamına geliyor.

-Beni iyi dinleyin! Biz dünyadan geliyoruz ve yardım için buradayız!

Herkes tabi ki şaşkındı.

-Yakın bir zamanda onur ve canımız pahasına savaşacağımız bir savaş olacaktır! Bu nedenle toplanmalı ve bu kölelik sisteminden kurtulmak için birlikte çalışmalıyız!

Geriye bazı yaşlılar ve çok genç çocuklar kalmıştı.

-Sana nasıl güvenebiliriz?

Kahramana döndüm. Onlara emretmemi söylermiş gibi yapıyordu ama henüz bu yeteneği açmadım.

Bundan sonra konuşmayı o devraldı.

-Kanıtlabiliriz! O bir asıl!

He?

-He? (halk)

_________
Yazar:Villainesssss

Bir aksilik çıkmazsa cumartesi günü bir sürü bölüm atcam bayağı iyileştim gibi x✧⁠◝⁠(⁠⁰⁠▿⁠⁰⁠)⁠◜⁠✧

Boyutlar Arası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin