*****Wendy
Olabildiğince hızlı bir şekilde küçük çaplı kölelerden oluşan ordu hazırlanmaya başladı.
Çok büyük bir şey olmayacak gerçi.
Ama kargaşa için lazım.Sadece bu iş için insanlar kullanılacak... Biliyorum onu kurtarmak için ama o gerçekten bunu ister miydi?
Emin değilim. O insanlar şimdi olmasa sonra yem olarak atılacaktı ve eğer o kurtulmazsa hiç bir insan kurtulamaz. Fedakarlıklar yapılmalı.
Tyler bu günlerde sadece çalışıyor ve çalışıyor. Benimle gelmek istediğini söylese bile ben sadece bilmiyorum...
Onu burada bırakabilirim.Çünkü büyük bir başarısızlık ihtimali de var ve bir kişiyi daha kaybetmeyeceğim.
Muhtemelen olaylar benim yüzümden karıştı. Öncesinde her olay çok daha pürüzsüz ilerlemişti ama bu sefer bozduğum için düzeltmek bana kaldı.
Eve döndüğümde Tyler bahcedeydi ve yemek yemeye gelmedi.
Bende bu süreçte ustaya kendimi kabul ettirmek için elimden geleni yaptım.
Öncelikle ben gitmesem bile kölelerden biri illa ki dökülecekti. Aynı zamanda başlarında doğru düzgün komutanları olmadan pek bir işe yaramaz.
Ben asıl olmanın yanı sıra oldukça güçlüyüm. Genel olarak asıllar arasında güçsüz olsam bile normal bir rüzgar klanı üyesinden kat ve kat daha güçlüyüm.
-Wendy.
-Evet usta?
-Oraya gitmeyi gerçekten istiyorsun değil mi?
Kafamı hızla salladım.
Ama o bana bir anda keskin bir bakış attı.
-Amacın ne?
Yüzümü korumaya çalıştım ve sakin bir cevap verdim.
-Tabi ki klan için bir şeyler yapmak.
-Wendy, bana bu yalanları söylemeyi bırak. Sence farkında değil miyim?
Neyden bahsediyor? Bilmiyorum. Şimdi tek yapmam gerek derin bir nefes almak.
Bir açık verirsem her şey biter.
Sesimin titremesine mani olmaya çalışırken meraklı bir yüz yaptım.
-U...usta ne yalanı? Ben her zaman sadığım...
Bakışları devam etti ve bir anda gülümsemeye başladı.
-Biliyorum. Sadece şakaydı. Şu haline bak çok şaşkın görüyorsun.
Derin bir nefes verdim ve gülümsedim.
-Haha beni korkutmayı başardınız.
-Beni iyi dinle. Seni oraya göndereceğim ama yalnız olmayacaksın.
Ne... Ama bu bana engel olacaktır.
-Bir adamım sana yardımcı olmak için seninle gelecek. Aynı zamanda korunmanı sağlayacak.
-Usta buna hiç gerek yok. Eğer yakalanırsak...
-Wendy, sen uzun zaman sonra ortaya çıkan bir dahisin. Gitmene izin vermemin tek nedeni içinde olan bağlılığı görmem.
Bağlılık? Haha...
-Normal şartlar altında gitmek imkansız olurdu ve bir çok kişi de bunu desteklemiyor. Yine de sen bu kadar klan için bir şeyler yapmak istiyorken mâni olmak benlik değil.
Sadece sustum ve anlatmasını bekledim. Bazen dinlemek daha iyidir.
-Küçükken babam yani eski usta hep bunu derdi. Bir kişi eğer gerçekten iyi bir şeyi arzuluyorsa ona yardım et. Çünkü arzudan doğacak güç onu büyük bir başarıya götürebilir... Benim senden beklentim de bu.
Gülümsedim.
-Seni pişmanlığa uğratmayacağım usta.
-Oradan canlı bir şekilde dönmen önemli. Amacımız savaşmak değil bir uyarı gibi düşün onları deneme amaçlı. Yani ölümüne savaşmaya gerek yok.
Haklı bu konuda. Ama amacım kaybolmak.
-Usta, sağ salim döneceğim.
Kafasını salladı.
-Sana izin veriyorum. Bir ya da iki hafta içinde saldırı yapılacak yani hazır ol. Hem de dinlenmen gerek böylece formda olabilirsin.
Usta gerçekten de kötü biri değil.
-Bu beni zamanında eğlendirdiğin için.
Haha...
-Eğer düzgün bilgiler getirmezsen dönmeyi dahi düşünme onlardan önce seni ben bulurum.
Tabi ki çok iyi bir insan...
Eve döndüğümde haberi Tyler'a verdim.
-Demek çok az kaldı...
-Evet ama bir sorunumuz var. Yanıma bir adam verirse onu anlatmamız gerekecek.
-Savaş esnasında ayrılacaktır...
Tyler kafasını salladı.
-Senin yanını bırakmayacağına eminim.
-Eh o zaman ne yapacağız?
-Bilmiyorum dikkatini dağıtmak için bir şeyler buluruz.
-Tamam sorun çözüldü o zaman.
-Ne yani sonuçta bir savaş olacak küçük de olsa.
-Savaş denemez. Muhtemelen sadece insanların ölüme koştuğu boş bir savaş olacak.
Tyler sustu.
-Onlar ölecek...
Sesi acı doluydu.
-Onları kurtaramaz mıyız?
Kafamı salladım.
-Henüz sadece bu var elimizde.
Anladığını ifade etmek için kafasını salladı ve tekrar çalışmaya başladı.
-Ancak yeterince güçlü olursam herkesi kurtarırım.
Yeterince güçlü ha?...
________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası
FantasiBildiğimiz dünya yıkılalı çok oldu. Dünyanın her tarafında bilinmeyen geçitler açıldı ve dünya bilinmeyen canavarlarla kuşatıldı. İnsanlar çok kısa sürede adapte olsa da bir çoğu öldü ve hala güçsüzler. Bir grup arkadaş yeni ev arayışında geçitlerde...