*****Tyler
Wendy geçen de bir yarışma ya da sınav tarzı bir şeye girdi sanırım geçende bahsettiği formüllerle alakalı.
Ve bu gün birlikte bir etkinliğe katılacağımızı söyledi.
-Unutma her şeyi doğru yapman gerek herkes bizi izleyecek.
-Nasıl bu kadar eminsin bilmiyorum...
-Sorular basitti diyelim.
-Tamam son kez ne yapacağımı anlat.
-İlk kural kimseyle göz göze gelme, unutma burada sadece bir köle olarak görüleceksin.
...
-İkincisi benden uzaklaşma ya da diğerleriyle kim olursa olsun etkileşime girme. Sadece beni takip et ve ayrılma. Ödül töreninde tek yapman gereken bana sana verdiğim belgeleri getirmek. Onları koru.
-Evet efendim!
-Başarırsam en tepedekilerle görüşeceğim ve onları yönlendirmek zor olmayacak.
-Hemen onlarla görüşebileceğine emin misin?
-Tabi ki. Bir asıl olduğumdan beri ve elde edeceğim unvanla beni yakınlarında tutmak isteyecekler.
-Anlıyorum. Gerisi de senin yeteneklerine kalmış.
-Aynen. Hızlı ol ve üzerini giyin az kaldı.
Biraz sonra belirlenen yere gitmek üzere uçmaya başladık.
-Bu nasıl bir etkinlik tam olarak?
-Yiyecek ve içecek olacak ve sınava giren zengin çocukların zengin aileleri. Sonra ödül töreni tarzı bir şey olacak.
-Seninkilet de orada olacak değil mi?
-Kız kardeşim de sınava girmiş olmalı.
-Onun formüllerle arası nasıl?
-O büyü konusunda zaten güçlü formül sadece beni yenmeye çalıştığı için giriştiği bir dal. Ortalamanın üzerinde o da...
Vardığımız da çok yüksekteydik.
İçeride büyük bir sahne, masalar, yiyecekler ve başka bir sürü şey vardı.
Sorun şu ki sahnenin yerle bağlantısı yok malzemeden tasarruf etmeye çalışırken yanlışlıkla havada unutmuşlar.
Salonda bir köşeye geçtik ve etrafa bakındık.
O sırada gözüme birileri çarptı.
-Şuraya bak. Oradalar.
-?
-Ailen... Yani eski ailen.
-Ah, mutlu görünüyorlar.
Bir an üzüldüğünü sanıp ona döndüm.
-Çok az sürecek yakında suratlarında acı bir pişmanlıkla dönecekler.
O şeytani gülüş de neyin nesi!? İnsanları suratlarına bakmadan tanımak zor olsa da görevimi başarıyla yerine getirmiştim.
Neden kimseyle göz göze gelmemem gerektiğini bilmiyorum. Sadece ırkımı ezmek için uydurulmuş bir şey bile olabilir.
Birazdan Wendy'nin kız kardeşi yanımıza gülümseyerek geldi.
-Abla!
-Ben senin ablan değilim.
Yanında bir genç adam vardı. Oldukça iyi görünüyor. Bir erkek olarak takdir ettim.
-Abla neden bana öyle diyorsun... Seni çok seviyorum ama sen...
-Sadece bir kez olsun rol yapmayı bırak.
-A..ama bu küçük kardeş sadece... Senin iyiliğini ve...
-Haa çeneni kapatır mısın yoksa illa ki yardım mı istiyorsun?
-Hick...
Yine o oyunculuk. Keşke kendini biraz geliştirse... Ama bu yakışıklı bey onu elbet yanından kovacak kim öyle numaracı birini ister ki?
-Wendy ileri gidiyorsun.
Hayır artık büyük konuşmayacağım!
-Ah hayır olduğum yerde duruyorum.
Bunu gerçekten dedi mi? Kusmak istiyorum...
-Abla... Neden.. neden beni sevmiyorsun?
-Öncelikle ben senin ablan değilim. Neden sevmediğime gelince; yedi yüzlü bir İtal... Yani yedi yüzlü bir yılandan farkın yok. Diğerlerinin yanında olmasının tek nedeni biraz güç kullanabiliyor olman ama dikkat et.
Ailesi gelip onu geri çektiler ve bu süreçte onu lanetlediler.
-Bu gün de ekmeğindesin.
-Bu gün yediğim lanet bir yıl götürür.
-Hayırlı işler.
Sonunda tören başladığında klâsik konuşma yapıldı. Sona gelindiğinde ise...
-...Bildiğiniz üzere sadece bir kişi seçilecekti. Ve bu yıl gerçekten inanılmaz skorlar gördük. Aynı zamanda da bir ilk.
Herkes heyecanlıydı. Ama Wendy sakin kaldı.
-Seçilen kişi Wendy!
Soyadı okunmadı.
Wendy ayağı kalktı ve sahneye yürüdü.
Onun peşinden gittim.
-Kendisi tüm soruları en kısa sürede çözdü ve hepsi doğruydu! Gelmiş geçmiş en iyi skor.
Salondan bir ses duyuldu. Bir şey kırılmıştı.
-B...bu imkansız...
_______
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası
FantezieBildiğimiz dünya yıkılalı çok oldu. Dünyanın her tarafında bilinmeyen geçitler açıldı ve dünya bilinmeyen canavarlarla kuşatıldı. İnsanlar çok kısa sürede adapte olsa da bir çoğu öldü ve hala güçsüzler. Bir grup arkadaş yeni ev arayışında geçitlerde...