Bölüm50 Esirleri Kaçırmak

69 12 3
                                    

Haberleri aldığımızda ağzımız açık kaldı.

Sabahın erken saatlerinde bize gelen bilgiye göre rüzgar klanı çoktan orduyu göndermiş ve öğrendiğime göre de çok yakında istenilen nokataya varacaklarmış.

Hemen harekete geçtik ve plana uyarak esirlerin olduğu binaya ilerledik.

Burada bir sonraki haber gelene kadar bekleyeceğiz.

İzlemek amacıyla orayı gören bir yerde oturduk ve konuştuk.

Sonunda bildiri geldi.

-Saldırı başlamak üzere. Hazır olun.

Bu bilgiyle birlikte ilk biz harekete geçtik ve binaya doğru ilerledik. Saldırı başladığı anda bizde yükseldik.

-Hazır mısın?

-Heh her zaman!

Gücümü toparladım ve zayıf olan tepe noktasına baskı yaparak içer daldık.

Aşağı doğru hızla düşerken kahraman yerde duranlara saldırmaya başlamıştı ve bende aynı şekilde bir saldırı yaptım. Böylece en üstte bulunanlar ne olduğunu anlamadan halletmiştik.

Yine de beklemediğimiz bir nokta vardı...

-Hey bunlar uçuyor!

Kahraman durdu ve bana döndü.

-Ben insanları toplayacağım! Kendine yardım et!

-Haa beni bırakamazsın!

Ve arkasını dönüp uzaklaştı.

-Demek öyle bunun intikamını alacağım! Ama önce...

Önündeki düşmanlara döndüm. Tabi ki hiç biri saldırı için beklemiyordu kaçınmak için bir kalkan kullandım.

-Zayıf.

Ateş parmaklarımın ucunda oynadı. Havada ellerimi oynattığım da etraf parlak bir kırmızıyla doldu ve parladı.

Tabi ki hepsi birlik olup bu saldırıyı anlatmıştı.

Bu işe yaramayacak!

Onlar aynı anda saldırdığı anda çok güçsüz kalıyordum, bireysel de onları alabilecek olsam da.

-Neden tek tek gelmiyorsunuz!

Kahramanın da aşağıda zorluk çektiğini gördüm.

-Vay canına gerçekten yardıma ihtiyacın var.

Bana büyük ve kitlesel bir şey lazım.

Etrafımda ki alev kalkanını genişlettim ve yuvarlak giderek büyüdü.

Hızla büyüyen enerjiden kaçınmaya ve saldırmaya çalıştılar. Serbest bıraktığımdaysa gökyüzüne ve yere doğru ilerledi.

Balkonlar paramparça olmuş ve önüne gelen askerleri beraberinde almıştı.

Kenarlarda kalanlar korundularsa bile diğer saldırı için enerji toplamaya başlamıştım.

Bu anda güçlerini birleştirdiler ve saldırı için açıldılar.

Sert bir hasar verdiler.

-Demek ciddileşiyoruz.

Karnıma aldığım darbeyle geri savruldum.

Bu cidden acıttı. Bariyerimi delip bana vurdular. O olmasaydı çok cidddi yara alırdım.

Diğer saldırıda hasar almamak için yükseldim ve suyu kullanmaya karar verdim.

Kendi silahlarını tatmalarına izin vereceğim.

Su ilerledi ve suyun etrafına rüzgardan oklar gizledim. Böylece önüne geleni alacaktı. Birlikte kurdukları kalkan çoğunu engelledi.

Bende bu sefer antrenmanda olduğu gibi etrafa oklar atan kasırgayı kullanmak istedim ama bu insanlara da zarar verecekti.

Kahraman alttan işaret yaptı.

-Biz gidiyoruz! Arkadan yetiş!

________
Yazar:Villainesssss



Boyutlar Arası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin