Bölüm40 Eski Dostlar

100 18 8
                                    

Uzun bir beklemenin ardından akşam olmuştu ki sevgili kahramanın aklına bir şey geldi.

-Neden gizli yerin içindeki boyut kapısını kullanmıyoruz?

-Yani orada öyle bir şey mi var?

-Tabi ki boyut kapısının bir göçükte çıkması onu kamufle etmek için büyük bir şanstı ve biz kullandık.

-Ve sen bunu şimdi söylüyorsun... Öyle mi?

-Eh her şey bir tecrübe.

-Sana tecrübe etmek için yeni bir şey vermeme ne dersin?

-Mesela?

-Ölümle başlayarak acıyı ve daha fazlasını.

-...

Birlikte içeri girdik ve kapıyı kullandık.

-Burası başka kapılara ulaşımımızı sağlayan gizli tünellerle dolu. Biz orta seviye canavar avlayalım yüksek seviyeyi canlı getirmek çok zor.

-O kızmaz mı?

-Onu çok takma muhtemelen kendi de inanmıyordu. Yara istemediğini söyledi, yüksek seviyeler akıllı yani onları bu şekilde yakalamak çok zor.

Böylece bir kaç boyut kapısı bir den gittik.

Normalde bu kadar kapıyı tek gitmem çok zor. Onlarca canavar çıkacağından eminim.

-Neden burada canavar yok?

-Buralar temizlendi. En azından belli bölümleri.

-Peki ne zaman varacağız?

-Biraz daha var.

Bir sürü kapıdan geçtikten sonra geldiğimize karar verdi.

-Buradan sonra canavarlar her yerde olacak. Yani tetikte ol ve uygun gördüğümüz birini alıp götüreceğiz.

-Anladım.

İlerlerken bir anda az ileride patlama benzeri bir şey oldu.

-O da neydi?

Kahraman durdu ve gözledim

-Bilmiyorum ama bir savaşa benziyor.

Kalın toz bulutu çekilince Bir kaç kişinin kanatlı bir canlıya karşı dövüştüğünü gördük.

-Ee ne yapmamız gerekiyor? Uzaklaşmalı mıyız?

-Dikkatli bak!

Neye...huh?

-O...onlar insan mı?

-Sadece yaklaşarak anlayabiliriz.

Oraya hızla yaklaştık ve bunlar gerçekten insana benziyor! Dikkatli davranmak adına saklanarak gittik ve onların yüzlerini yakından gördüğün an farketmemem imkansızdı.

Sienna, Rowan ve diğer iki kişi buradaydı.

Dövüşürken karşılarındaki canlının üst seviye olduğunu farkettim.

-O burada ne yapıyor! Orta seviye bir boyutta değil miyiz!?

-Evet bu çok saçma. Muhtemelen sadece avlanmak için yer değiştirdi ve bazıları onu rahatsız etti.

O an kanatlı canavarın planını gördüm.

Kimse farketmezken arkada dikelen sivri kuyruk benzeri yapısı birini kıskacına almak için hazırdı.

Ve hedefi...

Bir anda olduğum yerden fırladım ve kahramanın adımı seslendiğini duydum.

-Rowena!

Boyutlar Arası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin