Buluştuğumuz yer yine tesisteydi. Bize özel bir oda hazırladılar ve altı kişilik yer vardı.
Bize başkent diyebileceğimiz bölge ve diğerlerine kalan yerler dağıtılmıştı.
Zaten tesiste kaldığımızdan orada ilk bulunan bizlerdik ve sonra diğerleri gelmeye başladı.
Herkes toplanana kadar bekledik. O da bu süreç boyu sadece sessizdi. Biraz da rahatsız edici.
Sonunda son sandalyede dolunca herkes hazırdı.
Sonrasında kahraman boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.
-Herkes toplantının nedenini biliyor o yüzden hemen konuya gireceğim.
Vay canına bu kadar ciddi olacağını düşünmemiştim.
-Sırasıyla raporlarınızı verin böylece her şeyi toparlayıp nasıl hareket edeceğimiz konusunda tartışabiliriz.
O masanın en başında otururken ben onun sağ tarafında oturuyordum böylece masanın kalanına diğerleri dağıldı.
-Sol taraftan başlayalım. Bay Devine.
-Bulunduğum bölge oldukça hırpalanmış ve insanlar hiç bir güce sahip değil. Çoğusu tutsaklar yüzünden kararsız halde ve bazıları cesaret edemezken bazıları kalmayı tercih ediyor.
Aynı bizim yaşadığımız gibi.
Böylece geri kalan kişiler de benzer şeyleri söyledi.
Sıra bana gelmişti ve bende aynı şeyleri söyledim.
Sonra tekrar konuşmaya başladı.
-Belli ki her yer neredeyse aynı. Ana planın üzerinden geçecek olursak. Rüzgar klanı insan kölelerle saldırı yapmayı planlıyor ve konsey önüne geçmek için çoktan oraya gizlice sızıp zamanı gelince hem ateş klanında kargaşa çıkaracak hem de diğer insanları koruyacak kişiler yerleştirdi. Bizim amacımız bu kargaşadan yararlanarak görevlendirildiğimiz bölgelerdeki insanları tahliye etmek.
Rüzgar klanı için kötü günler ha?
-Altı bölge olarak düşüneceksek batı ve doğu olarak üçer bölgeyi ayıracağız. Batıdakiler bu tesise ve doğudakilerse orada bulunan boyut kapısına gidecek.
Birisi el kaldırdı.
-Evet.
-Esirler hakkında yaptığınız bir şey varmı? Yoksa onları bırakmayı mı düşünüyorsunuz?
Kahraman soruyu duyunca bana döndü.
Sinyali aldım ve ayağı kalktım.
-İzin verirseniz ben anlatacağım. Ahem. Öncelikle bariyerin üst kısmı zayıf olduğundan oradan gireceğiz ve amacımız kargaşa esnasında herkesi çıkarmak.
-Ama görevliler olacaktır.
Bana bakıyordu ve ben farketmeden gülümsemeye başladım sorusunun üzerine.
Hemen o saçma gülüşü sildim ve ciddiyetle belirttim.
-İnfaz edilecekler.
Sözlerim üzerine tekrar sessizlik oldu ve kahraman ellerini çırptı.
-Bu güzel anlatım için teşekkür ederiz. Bizim bölgemize yakın da bulunan bay Devine siz önceden yola çıkacak ve bizim bölgemizdeki insanları da kendinize katıp ilerleyeceksiniz. Bizde hemen ardından esirlerle geleceğiz.
Adam kafasını salladı.
-İletişime dikkat etmemiz ve çıkış zamanlarını iyi ayarlamamız gerekiyor aynı zamanda insanlar kaçacağı zaman onların güçlerini hala açmamış olacağız.
Masadaki herkes nedenini biliyordu ve dinlemeye devam ettiler.
-Karagaşayı önlemek için.
Bu sefer başka bir kadın el kaldırdı.
-Peki ya gelmek istemeyenler? Öylece bırakacak mıyız yoksa öldürülecekmiler?
-Kaçmak tercihi bir şey sonuçta biz insanları kontrol etmeye değil korumaya çalışıyoruz. Hiç bir insana zararlı hamlede bulunmadığı sürece el sürülmeyecek.
Bu sözlerden pek hoşnut değillerdi.
-Ama bu sorun çıkartabilir. Sonuçta...
Kahraman net bir şekilde tekrarladı.
-Tercih meselesi. Kimse zorlamayacak. Anlaşıldı mı?
Herkes sonunda kafasını salladı ve toplantı sona ermeden önce bir kaç şey daha tartışıldı.
Her şey bittikten sonra birlikte yemek yedik ve yine sessiz bir yemekti. Herkes sadece işine odaklanmış ve gözü başka bir şey görmüyordu.
Bu kadar da ciddi olunmaz değil mi... İşkence görürken bile sevimsiz daha espriliydi. Ölmeye geldik sanki.
Diğer gün olduğunda insanlarla konuşmak için tekrar gezmeye ve onlara planların nasıl işleyeceğini anlatmaya başladık.
Güvenlerini kazanmak çok önemli bu noktada.
Eğer içeride güvensizlik olursa bu düzensizliğe yol açar. Düzensizlik olduktan sonra da tüm görev yatar.
Bu nedenle onlara ne kadar güçlü olduğumuzu ve gerçekten bir şeyler yaptığımızı göstermek önemli. Vaatlerde çok önemli.
Özellikler dediğiniz şeyde durmak çünkü bir kez yapmadık mı güvenlerinde boşluk oluşacaktır.
Gerçi rüzgar klanının derdini merak ediyorum neden durduk yerde ateş klanında bir grup insan gönderiyorlar.
Belki de savaş için fazla hazırlardır.
Her ne olursa olsun nedeni şu gerçeği değiştirmiyor ki yaptıkları şey tüm klanların dengesini bozarak büyük bir savaşın başlangıcı olacak.
Muhtemelen kendileri de farkında aynı zamanda bunu bilerek bile yapmış olabilirler.
Eğer gerçekten savaşarak hepsini yenebileceklerini düşünüyorlarsa onlara zaman vermeden savaşı başlatmak mantıklı bir seçim olurdu.
Ama bir ihtimal daha var. Daha güçlü bir klan onları tehdit ediyor bile olabilir.
Cidden bu çok mantıklı geldi bir anda. Bu değilse bile nedeni çok merak ediyordum.
Kahraman bir şeyler biliyor olabilir ama olsa bile bana söylemeyecektir. Gizli bilgi diyip duruyor.
Aynı zamanda fazlasıyla şey biliyor ve her sorduğum zaman bir bahanesi var.
Biraz haritayı inceledim boş zamanımda.
İlginç olan tüm klanlarda birbirine bağlanan en az bir boyut kapısı var.
Klanlar boyutlar boyunca genişlemiş ve sonuçta bazı kapılar da ortak.
Kapılar kapalı diye duydum.
Çok güçlü korumalar koyulmuş ve kullanılması yasak.
Yine de birileri illa ki o kapıdan geçebilir.
Yeterince güçlüyse o canavarlar saldırmayacaktır.
Haritayı incelemeye devam ettim ve o tabloyu bulduğum yere baktım. Buraya bir şekilde dönmem gerekiyor.
Masaya geri gittim ve oturdum.
Sayılı günler kaldı. Hazır olmam gerek.
________
Yazar:VillainesssssBölüm çok daha uzun olacaktı ama bir gündür elektrik yok ve şarjım bitmek üzere. Muhtemelen kapanacak
O yüzden hemen yayınlayıp gidiyorum. Elektrik yarın gelirse hallederiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası
FantasíaBildiğimiz dünya yıkılalı çok oldu. Dünyanın her tarafında bilinmeyen geçitler açıldı ve dünya bilinmeyen canavarlarla kuşatıldı. İnsanlar çok kısa sürede adapte olsa da bir çoğu öldü ve hala güçsüzler. Bir grup arkadaş yeni ev arayışında geçitlerde...