Yolculuğa sabah başladık. Rüzgarın ellerini bağladık ve bacaklarını açtık böylece yürüyebilir.
Yürürken aklıma bir şey geldi.
-Burada binebileceğimiz bir araç yokmu?
-Hmm... Bahsettiğin şey arabalar olmalı daha önce duymuştum. İnsanların teknoloji denen şeyle
yaptıkları... Buralarda her şey güçle alakalı. Uçabilirsin mesela. Ah ve bir canavarı evcilleştirebilirsin.-Vay canına bu mümkün mü?
-Evet. Canavarlar aslen dünyadaki hayvanlara benzerler sadece daha vahşi ve güçlüler.
Rüzgara döndüm.
-Sen de var mı?
-Neden söylemem gerekiyor?
Gülümsedim ve cevap verdim.
-Mesela hayatın için?
Derin bir nefes verdi.
-Aslında var ama buraya gelemez...
-?
-Rüzgar klanında oldukça saygı duyulan ve gelecek vaat eden kişilerden biriydim yani usta bana bir tane verdi. Ama kendisi... Her neyse... Kısaca o gelemez.
Kafamı salladım.
-Aklıma gelmişken o gün orada ne yapıyordun?
-Ödev değerli bir mücevher götürmem gerekiyordu ve diğerlerinden daha iyi bir şeyler götürmek istedim.
Bu korkunç herkes ölü birine ait olduğunu bilecek ve yine de gurur mu duyacak?
Gerçi geçen sefer ben de bir kaçını kullandım ama bu önemli değil.
Giderken bir portal çıktı önümüze ve önünde koruma vardı.
-Sanırım bu şehir benzeri bir yer, içeri girip bir hayvan alabilir miyiz?
Tyler kafasını sallayıp cevapladı.
-Bu mümkün ama pahalı olacaktır.
-Sorun değil onun parası vardı. Ah bu arada sana ne demeliyim?
-Wendy. Böyle hitap edebilirsin. Ama param yetmeyecektir.
-Bizde de biraz var.
-Canavar evcilleştirmeyi geç avlamak bile oldukça pahalı yetmeyecek..
-O zaman avlayalım.
-Haa? Sence ne kadar sürer? Çok pahalılar.
-Savaşmadan bilemeyiz... Gerçi senin beynini patlattığımız takdirde eminim ki daha kolay olur.
-H...he... Biliyorsun ne kadar fazla o kadar iyi. Savaşabilirim!
-İşte aradığım ruh!
Tyler aradan konuştu.
-Beni dahil etme ben izleyeceğim.
Sahi onun durumunu sorabilirim.
-Onun kolunda mühür var biliyorsun. Onu nasıl kaldırabiliriz?
Wendy düşündü.
-Mühürleri koyanlar ustalar. Ustalar yöneticiler tarafından her yeni insan doğduğunda bilgilendirilirler ve mührü koymaya giderler. Kaldırmanın yolu ise ya onlardan güçlü biri bu mührü kıracak ki bu çok riskli ya da usta mührü geri çekecek.
-Ustalar derken yani tek bir klan yok değil mi?
-Tabi ki. Her klandan farklı ustalar mührü koyarlar ve bunda herkes birbirine güvenir ki bu nadirdir. Sonuçta insanları bastırmak ortak iş.
Haha ne kadar da samimi ve dürüst bir cevap.
-Anladım öyleyse mührü çözmek basit.
-Ha? Bunu nasıl çıkarttın?
-Sadece ustalardan birini yakalayıp buna zorlamamız gerek.
-... Sen delisin.
Gerçi şu ateş kafa oldukça zorluydu. Rüzgar gülüne göre bir kaç kat daha iyi. Kaçmaya bile fırsatım olmadı.
Ama wendy bir anda durdu ve güzel bu şey söyledi.
-Madem amaç para kazanmak yardım edeceğim. Daha fazla yürüyenem. Bir yer biliyorum orada fazlaca canavar var ama tehlikeli...
-Hadi gidelim.
-Hey bu çok tehlikeli! Orada diğer klanlardan kişiler de olabilir!
-Bu sorun değil! Hadi bizi götür.
Sonra arkasına yapıştım.
-Ama Sakın bir şeyler yapmaya kalkışma.
Kafasını salladı ve yürümeye başladı.
Ona klana nasıl gireceğimi de sormam gerek. Wendy ve Tyler... Güzel bir ekip olduk.
-Canavar öldürmeye gidiyoruz. Lalala...
__________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası
FantasiaBildiğimiz dünya yıkılalı çok oldu. Dünyanın her tarafında bilinmeyen geçitler açıldı ve dünya bilinmeyen canavarlarla kuşatıldı. İnsanlar çok kısa sürede adapte olsa da bir çoğu öldü ve hala güçsüzler. Bir grup arkadaş yeni ev arayışında geçitlerde...