Sevimsiz ve diğerleri ayrı ayrı özel odalara alındı. Çoğusu deneylerde kullanılacaktı ama sevimsizin işi biraz daha sonra.
Öncelikle baş başa konuşmamız gereken konular var ve ikincisi fazla güçlü olduğundan deney sırasında sorun çıkarabilirmiş. Yani öncesinde zayıflatılması gerek.
İki madde birbirini tamamlıyor gibi.
Geldiğimizde vücudunda bulunan kılıç çıkarıldı ve yarı yarıya tedavi edildi. Şimdi bağlı ve bir hücrede.
İçeri girdiğim de uyuyor gibiydi. Onu uyandırmak için demirlere vurdum.
-Günaydın.
Sessizce kafasını kaldırdı.
-Roller sanki değişti? Ama ikimizde bunun olacağını zaten biliyorduk.
-Dua et böylece tekrar yer değişince sana nefes alma şansı verebilirim.
-Hala kavabileceğini düşünüyorsun. Buranın nere olduğunu kaç koruma olduğunu ya da çıkışı bilmiyorsun. Yaralısın ve daha fazlası gelecek.
-Aynı durumda sayılırdın ama başardın.
-Ah evet çünkü ben çok daha iyiyim. Şimdi nereden başlamalı?
Onu iyileştirmesi için biri getirildi.
Ona döndüm.
-Sence nereden başlamalı?
Sadece bilmediğini belirtti.
-O zaman ben başlıyorum.
Biraz baktım ve karar verdim.
-İlk başta elimi yakmıştın ve izi hala duruyor. Ama senin ateşe karşı bağışıklılığın var yani bu imkansız. O zaman neden eklem kesmekten başlamıyoruz? Bana yaptıklarını yaptıktan sonra özgün çalışmalara da geçebiliriz yani endişelenmene gerek yok.
-Tsk.
-Şimdi kuralları koyuyorum. Yalvarırsan o günlük sana dokunmayacağım ama yalcarmadığın her gün benimlesin. Benzer değil mi?
Bağlı olan eline yaklaştım. Elimde bir hançer vardı.
Hızla elimi indirdiğim de elinin ortasından geçti ve metale çarptı.
Belli ki canı acımıştı ama tutmayı başardı. Aynı eline bir kez daha geçirdim.
Açısının hızla arttığını biliyorum şimdilik iyi direniyor.
Bir kaç yara daha açtığımda sesini tutmuyordu.
Yaranın olduğu yere dökmek için bir şeyler seçtim.
-Nasıl gidiyor?
Sessizdi ve acı çekiyordu.
Gözlerinin titrediğini görüyordum. Karşısında ben de bu hale düşmüş olmalıyım. Ne kadar utanç verici.
Ama nedense şimdi sadece... Eğleniyorum?
Şişeyi açtım ve dökmeden önce gözlerine baktım.
-Bu şey ne biliyor musun?
Sessizliği sürdürdü.
-Asit. Yani döktüğüm an elin eriyecek.
Sandalye kalacak ama üzerine bağlı olan el... Eğer vazgeçeceksen tam zamanı çünkü bir şey demek için son şansın. Bu gün boyu benimle olacaksın.Hala sessizdi. Tsk biraz yalvarsa eğlenceli olurdu. Onurunu ve gururunu ancak bir kaç hafta korur belki çok daha az.
Ama bu daha iyi. Gururunu çiğnemeye karar verdiği zaman yalvarsa bile onu reddedeceğim. Bu ona büyük bir darbe olacak.
Elimdekini dökerken elinin erimesini izledim. Yavaş yavaş parçalara ayrılıyor ve yok oluyordu.
-Bu şey gerçekten güçlü.
Sesi giderek yükseldi. İzlemesi için kafasını tuttum.
-Güzel bir manzara değil mi?
Kötü biri değilim ama bundan zevk alıyorum. Hayır belki de kötü biriyimdir.
Vücudumda bulunan yara izlerini bu şekilde telafi etmeye çalışıyorum gibi. Yine de durmayacağım. Bu beni kötü biri yapsa bile hiç bir zaman iyi adam olacağımı söylememiştim.
Sonunda fazla olduğunu farkedince iyileştirmesi için diğer kişiye izin verdim.
Onun bacakları titriyordu. Omzundan tuttuğum da havaya zıpladı.
-E...efendim?
-Haha. Benden korkmana gerek yok.
Keskin bir şekilde baktım.
-Yanlış bir şey yapmadığın sürece.
Kafasını salladı ve iyileştirdikten sonra geri çekildi.
-Sırada ne var bakalım. Aynı şeyi tekrar edebiliriz ama farklı şeyler de denemek istiyorum.
Düşünmek için bekledim.
-Aha! Buldum! Sen!
İyileştiren adam irkildi.
-Adın ne?
-Ricardo.
-Güzel. Şimdi senle bir oyun oynayacağız.
-?
-Bu bıçakları görüyor musun?
-B...ben yapamam.
-Hadi ama en iyi hedef alan kazanır!
-Ben gerçekten yapamam...
-Sorun değil sadece dene. Ben yardım ederim.
Titreyerek yanıma geldi.
-Kafasına hedef alma. Ölmesini istemeyiz ve kalp bölgesinden de uzak dur. Onun dışında en çok isabet alan Kazanır.
Böylece başladık. Sonuçta o titrerken düzgün atamadı ve ben ezici bir galibiyet aldım. Karanlık çökerken çekişmeli maçlar yapıyorduk.
Bayağı özgüveni gelmiş gibiydi.
Yorulduğum da esnedim.
-Ricardo güzel bir maçtı.
-Haha teşekkürler.
Sonunda iyi geceler diledikten sonra odalara döndük. Yarın yeni bir gün.
________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası
FantasyBildiğimiz dünya yıkılalı çok oldu. Dünyanın her tarafında bilinmeyen geçitler açıldı ve dünya bilinmeyen canavarlarla kuşatıldı. İnsanlar çok kısa sürede adapte olsa da bir çoğu öldü ve hala güçsüzler. Bir grup arkadaş yeni ev arayışında geçitlerde...