Burası gerçekten değişik bir yer. Her tarafta acımasız sayılabilecek deneyler dönüyor.
Ve şimdi önemli biriyle buluşacağım söylendi.
Neler döndüğü hakkında hiç bir fikrim yok.
Beni gözlerim bağlı bir yere götürdüler. Uzun zamandır kahramanı görmedim. Muhtemelen buraya geldiğimizden beri.
Gözlerimdeki bağ açıldığında yine karanlık bir odadaydım. Önümde koskocaman bir masa ve etrafında oturan maskeli insanlar... Ya da her neyse onlar oturuyordu.
Yuvarlak büyük masanın ortası boştu ve orada duran tek sandalyeye oturmam işaret edildi.
Ah lanet olsun bu bir şekilde tüylerimi ürpertiyor.
Her neyse burada ne döndüğünü göreceğim.
Dedikleri gibi oturdum. En büyük sandalyede oturan ve maskesi daha detaylı olan kişiden ses geldi.
-Sonunda seninle konuşma fırsatı bulduk. Üç numara.
Üç numara tam olarak neyi kastediyor bilmiyorum ama bana böyle hitap ediyorlar ikidir.
-Burası nere ve siz kimsiniz?
Sorum biter bitmez masanın bir kenarından ses yükseldi.
-İzinsiz konuşup saygısızlık etm...!
Cümlesini bitirmeden o adam susması için elini kaldırdı ve diğeri hemen durdu.
-Merak ettiğin şeyle olduğunu biliyorum ama şimdi beni dinle. İnsanlık yıllar yıllar önce...
Bir daha bu hikayeyi dinleyemem.
-O kısmı biliyorum bana neden burada olduğumu söyleyin.
Biri tekrar bağıracakken susturuldu.
-Sen ve senin gibi bazı kişiler insanlık için son umutlardan biriler. Özellikle üç numara olarak önemli bir yerin var.
-Bu güç sıralaması mı? Sıralamada kaç kişi var?
-Beş. Ama dahası eklenecek gibi. Bu yüksek seviyeli boyutlara gelebilen kişi sayısı.
... Sadece beş kişi mi?
-Eh ama sizde buradasınız yani...
-Biz zaten başlangıçtan beri buradayız. Lakin sizler dünyadan gelenler olarak üç kişisiniz.
-Diğer ikisi kim?
-Bu bilgiyi seninle paylaşamam. Ama şunu bilmeni isterim yakında çok yakında bir savaş patlak verecek. Ve o zaman insanlar da bu savaşa dahil olacak.
-Ha? Bu saçmalık! Savaşacak insan ya da gücümüz yok. En azından sahada çarpışamayız bu ölüme koşmak olur.
Adam güldü.
-İnsanların üzerindeki büyüler hakkında çoktan her şey halledildi.
-Bu nasıl olur arkadaşım...
-Zamanı geldiğinde tüm insanlar prangalarından kurtulacak ve dünyadan gelen senin gibilerle birlikte tekrardan bir olacağız.
-Yine de... Herkes güçlerini kullanabilecek durumda olsa bile, ilaçları ve eğitimleri olan diğer klanlara karşı güçlerine yeni kavuşmuş deneyimsiz insanlar ne yapabilir ki?
İnsanların gücüne güvensem bile düşman gerçekten çok güçlü. En azından tüm insanların organize olması ve birazcık güçlerini kullanmak için çalışması lazım.
Aynı zamanda şu güçlendiren ilaçlar ve diğerleri de fakir olan insanların elinde yok. Onlar zar zor yaşamak için çabalarken savaş çok zor olacaktır.
-Sadece o kadar değil.
-?
-İçindeki savaşma aşkını görüyorum ve insanlık için olan savaşta tüm gücünü koyacağından emin olduğum için söylüyorum. İnsanlar her yerde!
...
-Yüzyıllar boyu bir kısmımız dünya da kalırken diğer kısım köleleşti ve bazıları ise sessiz bir savaş sürdü. Klanların içindeyiz. Her birinin içinde sessizce savaş gününü bekliyoruz. Bazılarımız köle gibi davranıyor ve bazıları yüksek konumlarda bekliyor. Her an içeriden saldırıya hazır askerlerimiz var.
O kadar kişi gerçekten var mı... Beklemiyordum sadece gördüğüme dayanarak konuşmuştum...
-Aynı zamanda sen ve senin gibiler var.
Benim gerçekten o kadar büyük bir yardımım olabilir ki? Sevimsizi bile yenemedim...
-Tam potansiyeline ulaşmanı sağlayabiliriz. Bize güçlerinden bahset.
Sustum. Ama gerçekten insanlık için savaşıyorsa bu insanlar.... Gördüklerime bakarak deneylerdekiler hep başka klanlardan kişilerdi. Demek ki bu gerçek olabilir.
Değilse bile biraz daha işkence sadece...
-Ben diğer klanların güçlerini kullanabiliyorum. Ateş, su, hava ve toprak.
Herkes nefeslerini tuttu ve heyecanı ben bile hissettim.
-Demek gerçekti... Gerçekten onların soyundan..
-?
-Sen asıllardan birisin muhtemelen çoktan biliyorsun. Asılların son üyeleri şuan karanlıkta saklanıyorlar. Ve sen de onlara eklenince!
-O kadar güçlü müyüm? Yani sadece...
-İlk başta gücü olmayan insan yeni kazandığı güçlerle diğer dördünü yendi! Ve sen onun soyundan geliyorsun! Sandığından çok daha güçlüsün sadece yol gösterilmeli.
Kararlı bir şekilde ona baktım.
Güç içimde kaynıyordu ve o gün yaşadığım patlamadaki güç bu gün biraz daha yakınlaştı.
-Çok kısa bir zaman var ama zorlu bir plan hazırlarsak her şey hallolabilir. Ama canın yanacak.
-Eğer... Eğer başarılı olursam insanlar için yeni bir dünya bulabilir miyim?
-Daha da iyisi! Tüm boyutları insanlara sunmak için savaşabilirsin!
Dünyayı fethetme duygusuyla doldu içim. Tarihteki eski imparatorları ilk kez anladığımı hissettim.
Her yerin insanlığın ayakları altında olmasını istiyordum!
-Yapacağım!
Kapı açıldı ve dotkorla kahraman içeri girdi.
-Bundan sonra eğitim sizin ellerinizde.
Doktor kafasını salladı.
-Onun için çok iyi antrenman arkadaşları hazırda bekliyor.
Maskeli adam ekledi.
-Gördüğün deneylerdeki kişiler. Onlar klanlardan güçlü isimler. Ölmüş gibi gösterildiler böylece zihinleri eke geçirilerek bizim için birer asker haline dönüştüler. Bazen bazıları geri gönderilip ajan olarak çalıştırıldı ve şimdi onlara karşı savaşabilirsin.
Gözlerim büyüdü. Biz bu savaşı gerçekten kazanabiliriz!
Ayağı kalktım ve kapıya doğru yürüdüm.
-Verdiğin sözü unutma! İnsanlar için yeni bir dünya istiyorum!
-Savaş ve kazan! İnsanlar senin ve diğerlerinin arkasında olacak!
_________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası
FantasyBildiğimiz dünya yıkılalı çok oldu. Dünyanın her tarafında bilinmeyen geçitler açıldı ve dünya bilinmeyen canavarlarla kuşatıldı. İnsanlar çok kısa sürede adapte olsa da bir çoğu öldü ve hala güçsüzler. Bir grup arkadaş yeni ev arayışında geçitlerde...