Announcement

5.6K 156 0
                                    

Author akan stop sampai sini sahaja cerita Cinta Hati Encik Beku. Kalau readers diorang, reader boleh baca story Mrs Zaqriel Daqniel sebab dekat situ akan terselit hyke, syaqies, farzy, tewqy, ferqy, hydear & angel.

Untuk cite Hydear & Zaq author dah publish. Boleh baca. Inshaallah author usahakan 2 chapters untuk sehari. Kalau author tak dapat updated maybe author akan double updated next day. Thanks for your support.

Spoiler Mrs Zaqriel Daqniel.
-zaq membuka kembali kes kematian paksu & maksu iaitu ibu ayah Qaseih. Tanda kematian mereka berdua sangat misteri, yang umma iaitu ibu Zaq pasti dalang di sebalik kematian adik umma iaitu ibu Qaseih sangat berpengaruh dan berkuasa. Jadi Zaq tekad untuk membela nasib ibu ayah Qaseih dengan menggunakan pangkatnya sebagai leftenan dan bantuan dari orang-orang atasannya serta HyD members iaitu Hyke, Farzy, Tewqy & Ferqy. Tak lupa juga along dan angah Syaqies turut sertai untuk mencari kebenaran. Semoga kebenaran berpihak kepada mereka.

Spoiler His Troublemaker
Cerita 3 orang sahabat iaitu Hydear, Ferqi & Jay. Dalam menyelesaikan misi mafia mereka. Mereka tidak perasan yang setiap pergerakan mereka di perhati oleh musuh dan menyebabkan 3 orang gadis yang comel, polos dan baddas iaitu Syayq (angel), Wafya & Haqwa telah menjadi sasaran musuh. Musuh mereka mempunyai dendam yang sangat dalam terhadap Keluarga HyD kerana telah membunuh orang kesayangannya. Demi membalas dendam dia ingin menyiksa orang kesayangan Hydear tapi yang terkena tempias adalah Wafya seorang gadis polos.




Babai readers saya. Selamat membaca new story✌🏻

C | Cinta Hati Encik Beku Where stories live. Discover now