♾️ 1. Bölüm ♾️

452 24 0
                                    

KISA BİR NOT : Arkadaşlar bütün bölümleri yazdım ve kitabı yazmam bittiği için bitiş tarihi yazdım, ama kitapların bölümlerini yavaş yavaş yayınlayacağım bir kere de yayınlamak istemiyorum yavaş yavaş gidelim istiyorum, o yüzden bilgilendirmek istedim sizleri. Keyifli okumalar dilerim, umarım beğenirsiniz. 🫶🫶

♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾

Yaşlı adam sinirli bir şekilde karşısındaki iki adama bakıyordu, tek koltuklardan birinde ise sert ifadesiyle oturan ve oldukça soğuk ve tehlikeli oğlu da dirseğini tekli siyah deri koltuğun kolluğuna dayamış işaret parmağı ise sağ şakağına dayamış oda adamlara bakıyordu, yaşlı adam burnundan soluyup içtiği votkanın az kalmış kısmını da tek seferde yuvarladı ve deri masaya sertçe bardağı koymasıyla iki adam irkildi.

Yaşlı adam mavi gözlerini oğluna çevirdiğinde oğlu da ona baktı, sonra tekrar bakışlarını adamlara çevirdiğinde yaşlı adam kaşlarını havaya kaldırdı, sinirden neredeyse patlamak üzereydi. "Size ben boşuna mı para veriyorum lan? Bir işi doğru düzgün yapamayacaksanız daha ne diye buradasınız ulan, ben size ne dedim? Onu bulmadan gelmeyin demedim mi?"

"Efendim onu bulduk zaten ama..."

"Ama ne?" diye sertçe lafını kesti yaşlı adam, sarışın olan genç bir adam yutkundu ve bakışları yerde konuştu.

"Babası ve annesi yetimhaneye bırakmış, on sekiz yaşına gelmeden tek başına çıkarılmıyor ancak biri evlat edinirse yada on sekizine gelirse oradan çıkabilir, biz denedik para bile teklif ettik ama devlet izni olmadan ve ailesinin de izni olmadan onu oradan çıkaramayız efendim, bizi tehdit etti müdür..."

"Lanet olsun!" diye bağırdı ve masanın üzerindeki bardağı alıp yere fırlatınca adamlar tekrar irkildi, yaşlı adam dişlerini sıkıp elleriyle yüzünü sıvazladı ve öfkeyle adamlara dönüp baktı. "Hala o orospu çocuğu karıyla ve adamla ilgili bir gelişme yok değil mi?" iki adam da korkarak başlarını iki yana salladılar. "Sikeyim böyle işi! Peki o kaç yaşında şu an?"

"On yedi efendim, bir süre sonra ancak çıkabilir yada evlat edinirse devlet ve ailesi tarafından da onay gelirse hemen çıkarılabilir..."

"Benim ne sürem var, nede evlat edinecek halim! Onu nüfusuma alamam!" diye bağırıp öfkeyle bağırdı ve masanın üzerindeki yetimhane hakkında ve içerideki istediği kişinin resimleri ve dosyalarını yere saçtı, sertçe derin bir nefes alıp verirken oğlu Mirza sert sesiyle konuşmaya dahil oldu.

"Ne yapmayı önerirsin baba? Belli ki bu iş uzayacak"

"Her iki değneğin ucu boklu, nereye gitsem hep bir engel!" dediğinde sonra bir anda başka bir çözüm geldi aklına yaşlı adamın, başka çaresi olmadığı için ve bir an önce amaçlarına ulaşması için ona ihtiyacı vardı, ve bekleyemezdi, bu yüzden mecbur bunu yapacaktı.

Oğlu gözlerini hafifçe kıstı ve babasına dikkatle baktıktan sonra tek kaşını kaldırdı.

"Bir fikrin var"

"Evet oğlum var" dedi adam sinsice, oğlu da hafifçe sırıttı.

"Ne peki?"

"Onu o lanet yerden kaçıracağız!"

Mirza ♾️ Merza Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin