Ellerim titriyor, gözlerim şişmiş ve ağlamaktan halim kalmamış halde sırtımı duvara yaslamıştım onu benim yanımdan tereyağından kıl çeker gibi çöküp almıştı itin biri ve şimdi o nerede ne durumda bilmiyorum, korktu mu biri ona zarar verdi mi bilmiyordum! Bu beni çıldırtıyordu! Delirtiyordu! Banyoyu zaten sinirle darma duman etmiştim!
Ayak sesleri duyduğumda bakışlarımı kapının olduğu yere çevirdim, Akay endişeyle aynı zaman da bariz bir nefretle bana bakıyordu bende ona nefretle baksam da şu an bunları bir süreliğine kenara itmek en iyisiydi, elimdeki mektubu ona uzattım ve kısık sesle konuştum, boğazlarım biraz sızlamıştı. "Al. Oku" dediğimde hemen yanıma gelip kağıdı aldı ve okumaya başladı, dişlerimi sıkıp bıraktığımda paniklediğini gördüm ve hemen ellerini havaya kaldırdı.
"Mirza yok böyle bir şey, bak ikimiz de birbirimizi sevmiyoruz ama sana bunu yapmam, hele ki Merza bunu sana asla yapmaz! Bana, senin hakkında ne zaman bir şeyler söylese gözlerinin içi gülüyordu..." hıçkırdım ve ellerimle yüzümü kapattım.
"Biliyorum..."
"Neler oldu? Adamların saçma sapan yarım yamalak bir şeyler söyledi anlamadım"
"Biri eve girdi, ve bizi uyutup onu kaçırdı. Hizmetçi mi de öldürdü muhtemelen" dediğimde duydukları karşısında dizlerinin üzerine çöküp benim yanıma geldi ve oda benim gibi sırtını yaslayıp üzüntüyle konuştu.
"Kim neden böyle bir şey yapar?"
"Bilmiyorum...işi polise karıştırırsak eğer..."
"İş uzar, yerlerini de bulmak uzar ve adamlara istediğimiz gibi işkence edemeyiz" dedi dişlerini sıkarak, başımı salladım ve dişlerimi sıkarak ellerimi yüzümden çekip ona baktım, oda gözleri dolmuş halde yerdeki fayanslara bakınca yutkundum.
"Bulmamız gerek, benimle misin?" diye sorduğumda hemen başını bana çevirdi, ve başını salladı.
"Seninleyim" dediğinde telefonu öttü, telefonunu çıkarıp ekrana baktığında fotoğraflar bildirimleri gelmişti, Akay dişlerini sıkarak bana baktı. "Tanımadığım yabancı bir numara..."
"O her kimse seninle benim arama nifak sokmaya çalışıyor, seni de beni de ilişkimizi de biliyor bu her kimse bizi çok iyi tanıyor" dediğimde fotoğraflara girdi, o sırada arabada seks görüntüleri ve Merza'nın çıplak hali belirir belirmez küfür ederek telefonu bana fırlattı ve gözlerini kapattı.
"Yemin ederim sadece yüzünü gördüm..." telefonu elime alıp dişlerimi sıkarak ekrana baktım, benim masum güzelim uyuyordu ve bu it her kimse onu bu hale getirip çekmişti! Telefonu ister istemez sıktım ve derin nefesler alıp vermeye başladığımda Akay endişeyle karşıma geçip ellerini yanaklarıma koydu, öyle öfkeli ve üzüntülüydüm ki dünyayı patlatsam da içindeki insanlarla beraber yine de yetmeyecekti, hıncımı yine atamazdım!
Akay ellerini yanaklarıma vurup beni sakinleştirmek için çabalıyordu gözlerine baktığımda üzüntüyle bana bakıyordu bu çocuğun günahı yoktu, gözlerinden belliydi birileri bizi bölmeye çalışıyordu! "Mirza kendine gel, kendine gel!" yanaklarıma vurmaya devam etti. "Dostum hadi! Kalkıp gidelim bulalım, burada böyle durarak olmaz! Kendine gel hadi!" diye bağırıp sertçe vurunca gözlerimi kırpıştırdım, elimde sıkmaya devam ettiğim telefonu son anda idrak edip yere bıraktığımda pestili çıkmıştı, Akay yutkundu ve dudaklarını büzdü. "Hatırlat bir dahakine ne seni kızdırayım nede telefonu sana vereyim" dediğinde dişlerimi sıktım.
"Hadi gidelim onu bulalım!"
♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾
Merza Yıldız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirza ♾️ Merza
RomanceBaba ve oğul...babanın kardeşi, oğlunun halası olan kişi bir suikaste kurban gider, ve bunu yapanları bulmak İçin uğraşırlar, ama yerleri bulunmaz. Sadece tek bir kişi onların yerini biliyordur. O aileden doğan kız, Merza. Merza'nın ailesi bir kat...