Mirza Saraçoğlu.
"Ağabey her yere baktık ama bulamadık yenge yok" dediğinde aklımı kaybetmiş bir halde elimde zarfla gülmeye başladım ve elimin birini saçlarımın arasından geçirerek dişlerimi sıktım, gidemezdi o nereye giderdi ki? Saçma sapan bir mektup yazmıştı üstelik. Mektupta şunlar yazıyordu ;
Mirza çok düşündüm ve yapamayacağıma karar verdim, ben Akay'ı seviyorum. Ve onunla olmak istiyorum. Lütfen peşimden gelme beni rahat bırak, bizi rahat bırak. "Yapmaz, Merza bunu yapmaz...yapamaz...o bir karıncayı bile incittiğinde oturup ağlayacak karakteri varken bana bu zalimliği yapmaz, bana her şeyini kanıtlamıştı...ama oyun olabilir miydi?" deyip dişlerimi sıkarak hemen onun dolabına yöneldim ona aldığım bir kaç pahalı takıların kutularını bulup hızlıca açtım.
Yerlerinde duruyordu.
Paramda gözü olsaydı yada bunlarda, çoktan alıp gitmişti. Neden gitti? Gerçekten de Akay'la mı gitti? Bu düşünce gülmeme sebep oldu ve dişlerimi sıkıp ellerimle yüzümü buruşturdum. "Merza yapmaz, o bana bu kötülüğü yapmaz ben biliyorum" dediğimde gözlerimi yerde sabit tutarak sersemlemiş bir şekilde derin nefes aldım, o anda yatağın hemen dibinde ufak bir bez parçası gördüm, kaşlarımı çatıp ellerimi ensemden indirdim ve oraya doğru adımlayıp tek dizimin üzerine çöktüm. Ve bezi elime alıp hafifçe kokladığımda öksürdüm ve hemen kendimden uzaklaştırdım bezi ve yere attım.
Narkoz kokuyordu. Dişlerimi sıkarak hemen yerimde doğrulup gece görüşü almak İçin giyinme odama yöneldiğimde diğer yandan adamlarıma bağırdım. "Yatak odasına gelin, hemen!" deyip gece görüşünü aldığım gibi odama girdiğimde bir kaç adamım bana merakla bakıyordu. "Kanıt bulacaksınız burada, boğuşma izi olur? Herhangi bir şey işte! Gece görüşünü alın, bakın her yeri parmak izi bir şeyler bulun, hadi!" dediğimde herkes benimle beraber aramaya başladı.
İçim yanarak gözlerim dolmaya başlamış bir şekilde gece görünüşü açıp gözlerime tuttum, onu biri yanımdan götürmüştü belli ki, narkozlu bez bunu en baştan açıklıyordu! Dişlerimi sıkarak yerlere bakmaya başladığımda erkek ayakkabı izi fark ettim! Hemen çocuklara haber ettim. "Durun yerinizde!" herkes kıpırdamayı anında kesince daha dikkatli bir şekilde parkelerin üzerindeki izleri takip ettim.
Rahat kırk numara bir bot ayakkabının izleri adım adım giyinme odasına doğru gidiyordu, gözlerimi kısıp dişlerimi sıkarak takip ettim ve giyinme odasına geldim adamlarımdan biri elinde gece görüşüyle kıpırdamadan bekliyordu. "Ayak numaran kaç?"
"Kırk üç ağabey" bakışlarımı kırk numaralı ayak izin sahibine çevirdim, biri gizli geçitin yerini biliyor ve buradan girmişti! Dertleri neyse de onu benden narkoz vererek alıp götürmüştü! Tam gizli yerin kapağını açacağım sırada arkamdan biri bağırdı.
"Ağabey yerde bir kaç kan damlaları gördük, kapı pervasızda da sıçrayan bir kan var" dediğinde beynimden vuruldum, korkuyla kaşlarımı çatıp içim yanarak gözlerimi kapattım sıkıca.
"Merza..." deyip dişlerimi sıkarak yerimde doğruldum ve hemen oraya gittim, gece görüşüyle baktım ve sonradan normal baktığımda çok böyle dikkatli görünmüyordu, silmişti o it kimse...dişlerimi sıkarak ellerimi başıma koyduğumda adamlarımdan biri geldi.
"Ağabey burada yengeye ait ayak izi yok, tek bir kişinin ayak izi var oda hizmetçiniz Ay" dediğinde şaşkınlıkla ona baktım, adamım devam etti. "Biri yengeyi bayılttı ve sırtına aldı, hizmetçi de sabah kıyafetleri için içeri girmiş olmalıydı ve o kişiyle resmen karşı karşıya kalmıştır ve o adam onu..." kanları işaret edince gözlerim tekrar doldu ve ellerimle yüzümü kapatıp derin nefes aldım, onun bir kardeşi vardı arkadaş! Minik bir kardeşi...
"Bunları yapanları bulduğumda ibreti alem olsun diye kellerini sokak sokak gezdirmez isem cümle alem toplanıp beni..."
"Efendim bir şeyler bulduk" dedi biri, arkamı dönüp onlara baktığımda banyoyu işaret etti, hemen oraya gidip baktığımda havlu dolabının kapağı açıktı ve iki tane özenle katlanmış havlu yoktu? Gözlerimi sıkıca kapattım ve derin nefes alıp verdim.
"Biriyle yerdeki kanları sildi, diğeriyle ise neresini kestiyse eğer kanamasın diye almış olmalı" dediğimde dişlerimi sıkarak ellerimle saçlarımı yoldum resmen! Merza'mı düşündüm, benim biricik evleneceğim güzel ruhlu masumumu...kendimi daha fazla tutamadım. "Gidin bana o iti getirin! Akay'ı! Buraya gelsin! Çıkın şimdi beni yalnız bırakın!" diye bağırdığımda herkes dağılmaya başladı, dizlerimin üzerine çöküp hıçkırarak ağlamaya başladım ve elimi yüreğimde ve kalbimde gezdirip bağırarak ağlamaya başladım.
Yazarın Anlatımından.
Adam bilgisayardan montajları halledip fotoğraflarını bastırdı ve güzel bir zarfa koyup onu yanındaki adamına verdi. "Git bunu o herifin kapısının önüne koy" dediğinde adamı başını sallayıp uzaklaştı, yanına patronu gelince genç adam sinsice ve acımasızca sırıtarak hala baygın ve uyumaya devam eden kızın bedenine ve yüzüne baktı. "İş tamamdır, o Akay'la bu kızın yan yana montajladım ve farkı mekanlara arka plan olarak yerleştirdim, bir kaç gizli seksten yüzleri belli olmayan kişilerin fotoğraflarını çıkardım ve zarfa koydum, arabanın içindeler"
"Onunla değil seks yapması, yan yana geldiğine bile bu fotoğraflar inandırmazsa ne olur? Düşündün mü bunları da?"
"En azından içine o kuşkuyu sokmuş oluruz, boşver. İçi içini yesin, onu zaten gelip bizden alamayacak, boşuna çabalayacak" deyip genç adam yerinden kalktı ve kızın yanına gitti, elinde fotoğraf makinesiyle...kızın üzerindeki pijamayı çıkardı ve ardından sütyenini de çıkarıp onu sırt üstü yatırdı, saçlarını tutup yatağa güzelce serdi ve kollarını güzelce kıvırıp geri çekildi ve resmini çekmeye başladı, ve o resimleri Akay'ın numarasına attı ve sırıtarak telefonunu kapattı. "Mirza onunla ittifak yapacak kızı bulmak için"
"İyi de zaten Akay denen adamla Merza'yı birleştirip Mirza'yı delirtmeyecek miydin?"
"Aptal mısın sen? Önce Mirza onunla dövüşecek, sonra oyun olduğunu anlayacaklar bırak birbirlerini yesinler ilk önce sonra bu mesajları tam onunla konuşurken açarsa ne olur? Kızın oğlana çıplak resimler attığını düşünür ve birbirlerini öldürürler yada oyun olduğunu anlayıp eğlence zamanı başlar" dediğinde ikisi de kıkırdamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirza ♾️ Merza
RomanceBaba ve oğul...babanın kardeşi, oğlunun halası olan kişi bir suikaste kurban gider, ve bunu yapanları bulmak İçin uğraşırlar, ama yerleri bulunmaz. Sadece tek bir kişi onların yerini biliyordur. O aileden doğan kız, Merza. Merza'nın ailesi bir kat...