Deli gibi gülmeye başlamıştım ve ellerimle yüzümü kapatıp kıkırdamaya başladım kendimi tutamıyordum ve hayatımda da hiç bu kadar içten ve kızgınlıkla güldüğümü de hatırlamıyordum, Mirza endişe ederek dişlerini sıkıp bana yaklaşmaya çalışınca ellerimi havaya kaldırıp gülmeye devam ederek onu durdurdum. "Dur dur yaklaşma, gülmek istiyorum bırak..."
"Merza sakin ol, biliyorum sinirden gülüyorsun ama..."
"Delirmedim ama delirmek üzereyim kocacığım, ve şu an delirmeyi tercih ediyorum!" son anda bağırıp gözlerim dolmaya başlamış bir şekilde ellerimi saçlarımın diplerine geçirdim. "Yani annemle babam olacak şerefsizler benden saklamış bir ağabeyim olduğunu, ve onlar onu çok sevmiş ama beni sevmemişler sebebi kız olduğum içinmiş? Bak sen şu işe! BEN ZATEN BELİRLEDİM YA ERKEK YADA KIZ OLMAYI DEĞİL Mİ?" diye gürleyip sandalyeyi aldığım gibi bir anlık öfkeyle cama salladım, Mirza endişeyle gözlerini büyüttüğünde camlar olduğu gibi paramparça oldu ve sandalyede aşağı uçunca Mirza bana hafif şaşkın ve endişeyle baktı.
"Merza kendine gel, kendine gel" dedi son sözleri kaşlarını havaya kaldırarak, sinirle gülmeye başladım.
"Gelmek istemiyorum, demek ağabeyim var? Ama beni seven ağabey değil, demek o kaçırdı adamları beni taciz etmesi için başıma yolladı" dedim kaşlarımı havaya kaldırıp başımı sallayarak, Mirza dişlerini sıkıp elleriyle yüzünü deli gibi sıvazlamaya başladığında hüzünlenerek yüzümü buruşturdum. "Ben böylesi bir dünyada, böylesi bir aileye doğmuş en talihsiz bir yetimim! Tecavüze de uğradım mı acaba ben uyurken falan?" diye son sözde ağlayarak söylediğimde Mirza bana baktı.
"Saçmalama aklına böyle şeyleri getirme, ben her şeyi araştırdım! Merza sence öyle olsa beni bu dünya tutabilir miydi?" diye sorup ağlamaya başladığında bende ağladım ve hıçkırarak yüzüne baktığımda yüzü kıp kırmızı olmuştu ve öyle bir acılı bakıyordu Kİ kendi acımı bir an unuttum. "Senin yaşadıklarını her düşündüğümde ben ölüp dilirdim, bende seninle beraber çektim, yine de çekerim! Ama korkun olmasın, asla öyle bir şey olmadı" dediğinde ellerimle yüzümü sıvazladım ve sinirle güldüm, tekrar güldüm tekrar güldüm, aklım almıyordu güldükçe sinirleniyor sinirlendikçe hüzünleniyordum, duygularım altüst olmuştu.
"Bunların hepsi şu an çok ağır, canım acıyor"
"Biliyorum ağır, biliyorum acı, ama geçecek" deyip bana doğru ağlayarak yaklaştı ve bana sıkıca sarılınca geri çekildim, gözlerine artık ağlamaktan halim kalmamış halde ruhsuzca baktım ve derin nefes alıp verdim.
"Nerede o?"
"Onu ben hallettim" dediğinde dişlerimi sıkıp göğsüne bir tane vurdum.
"BANA DA KEŞKE DESEYDİN DE BENDE BİR KAÇ ÜZERİNDE ÇALIŞMA YAPSAYDIM!" diye gürlediğimde ellerini yanaklarıma koyup dişlerini sıkarak gözlerimin içine baktı.
"Artık bağırma, ve ben emin ol ona çok acı çektirdim, daha da fazlasını yapacaktım ama durmak zorunda kaldım, zorunda kalmasaydım aynaya bakıp utanacağım şeyler yapacaktım? Ama şunu bil, senin yaşadıklarının aynısını ben ona yaşattım, altına sıçıyordu korkudan" dediğinde içimdeki acı bir nebze de olsa dinmişti, derin bir nefes alıp bileklerini tuttum ve başımı iki yana salladım.
"Gitmek istiyorum"
"Nereye?"
"Burası hariç her yere, bu evden uzaklaşmak istiyorum şu an ve şu an yaşadıklarımı düşünmemek istiyorum, gideceğim" deyip ondan uzaklaştım ve kapıya yürüdüğümde arkamdan seslendi.
"Gideceğim derken?"
"Ben tek gideceğim Mirza tamam mı? Kafamı dağıtmak ve sonra hayatımı tekrar güzel yaşamak İçin de kafamı toplamak istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirza ♾️ Merza
عاطفيةBaba ve oğul...babanın kardeşi, oğlunun halası olan kişi bir suikaste kurban gider, ve bunu yapanları bulmak İçin uğraşırlar, ama yerleri bulunmaz. Sadece tek bir kişi onların yerini biliyordur. O aileden doğan kız, Merza. Merza'nın ailesi bir kat...