♾ 57. Bölüm ♾

55 6 0
                                    

Gözlerimi araladığımda kendimi Mirza'nın üzerinde yatarken buldum kolları belimi sıkıca sarmıştı, gülümseyerek saçlarını okşadım, hafif kirli sakallarında elimi gezdirdim elimin tersiyle yanağını okşadım ve ona hayran hayran bakmaya devam ettim, çok seviyordum be bu adamı, aşıktım kocama.

Uyanması İçin şebeklik yapmaya başladım, yanaklarını hafifçe sıkıp dudaklarını büzüp duruyordum sonunda kaşlarını çatıp gözlerini araladığında kocaman sırıttım ve başımı göğsüne yaslayıp gözlerimi gözlerinden ayırmadan konuştum. "Günaydın kocacığım"

"Günaydın bir tanem" deyip alnımı öptü ve derin nefes alıp elleriyle yüzünü ovuşturup tekrar bana baktığında sırıtmaya devam ettim.

"Hadi kalkalım" dediğimde gülümsedi ve başını salladı, üzerinden kalktığımda oda yataktan kalktı, beraber yatağı topladıktan sonra kahvaltı İçin hazırlanmaya başladık.
Kahvaltıdan sonra gezmeye çıktık, Mirza bana Mardin'in en güzel yerlerini gezdirdi ve beraber bir sürü fotoğraf çekinmiştik, en çok da Mirza ve ben elimizle kalp yapıp karnımda tutmuştuk ve fotoğraf çekinmiştik.

"Bunu büyüttürüp evimizin duvarına asarız" dediğinde hoşuma gitmişti ve onaylamıştım, uçak biletlerini aldıktan sonra öğle yemeğini dışarıda yedik sonra konağa geçtik ve valizleri hazırladık, herkese gideceğimizi söylediğimizde kalmamız İçin ısrar etseler de Mirza evi özlediğimi bildiği için ısrar etmemelerini söylemişti, uçak vakti geldiğinde herkesle vedalaştık ve arabaya binip havaalanına gitmeye başladık.

Nihayet eve geldiğimizde yerimde zıplayıp duruyordum ve koşa koşa eve gidip kapıyı açtığımda Mirza da arkamdan hızla gelmişti ve belimi tutup kendisine çekerek boynumu öptüğünde gülümseyerek ona baktım, o ise biraz sitemliydi. "Koşmasan iyi olurdu güzelim, hamilesin? Ayağın takılıp düşse bir şey olsa..." ona bir çılgınlık yapmak istedim ve ceketinin yakasını tuttuğum gibi kendime çekip dudaklarına yapıştığımda bir an afallasa da dudaklarını araladı, bir kaç öpüşten sonra geri çekilip ona baktığımda hayranca gülümsedi ve çocuk gibi konuştu. "Sustum" dediğinde kıkırdamaya başladım, oda gülümsedi ve alnımı öptükten sonra adamlar valizlerle içeri girdiler, Mirza saatine bakıp kaşlarını hafifçe çattıktan sonra bana baktı. "Akşam oldu neredeyse, hazırlanalım da dışarı akşam yemeği yiyelim, sonra sinemaya gidelim?"

"Olur çok isterim" dediğimde kaşlarını havaya kaldırdı ve eğildi, kaşlarımı çatıp gülümseyerek ona baktığımda bacaklarımı tutup beni havaya kaldırdı ve sırtına alınca kıkırdadım.

"Tamamdır o zaman, gidiyoruz" dediğinde kıkırdadım ve bacaklarımı salladım tek eliyle bacaklarımı sıvazladı ve diğer koluyla da belimi sıkıca tutuyordu ve dikkatle merdivenlerden çıkmaya başladık. Odaya geldiğimizde beni yatağa oturtup giyinme odasına gitti, korumalar kapıyı kapatıp gidince bende kendime kıyafet seçmeye çalıştım siyah beyaz çizgili sıfır kollu bir bluz aldım Mirza yine kıskançlık krizine girecekti ama bu sefer benim dediğim olacaktı ne yazık Kİ, akşamları da çünkü hava ısınmaya başlamıştı ve ben pişiyordum!

Altıma siyah pantolon giydim paçaları biraz kısadaydı topuklu ayakkabı İçin harika bir kot farkı vardı, üzerine bluzu geçirdim ve ayna karşısında hafif bir makyaj yapıp saçlarımı dağınık topuz yapmaya yaptım, o sırada arkamdan adım sesleri gelince gülümseyerek arkamı döndüm ve elimi belime koydum, yine siyah takım giymiş ceketinin bileklerini düzeltirken diğer yandan beni baştan aşağı süzüyordu, pantolon fazla dar değildi ona bir şey demezdi pek, yani umarım.

Gözlerini bana çevirip derin nefes aldı ve bakışlarını bileklerine çevirdi düzgün olduklarına ikna olunca bana doğru yaklaştı ve kibarca ellerini belime koyup kendisine çekti ve gözlerime baktı, kollarımı sıvazladı ardından ve eğilip boynumu öpmeye başlayınca rahatlamış ve mutlu olmaya başlamış bir şekilde gözlerimi kapatıp elimi başına koydum, öpüşlerinin arasından sessizce konuştu, sanki biri bizi duymasın gibi konuşmuştu baş başa olduğumuz halde. "Çıkarır mısın? Rica ederek söylüyorum" dediğinde derin nefes alıp gözlerimi açtım, boynuma hala öpücükler konduruyordu.

Mirza ♾️ Merza Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin