♾ 46. Bölüm ♾

68 7 0
                                    

"Ni- nikah mı? Ne?" diye şaşkınlıkla sorduğumda hafifçe gülümsedi ve başını sallayıp belimi tuttu, beni arabaya doğru yöneltirken tekrar kalbim hızlanarak ona baktım.

"Bugün benim karım olmanı istiyorum Merza" deyip ciddiyle bana baktığında kaşlarımı çattım.

"İyi de evraklar, tarih falan..."

"Aslında ben hepsini hallettim" dedi suçlu çocuklar gibi yüzünü buruşturdu, ağzım açık şaşkınlıkla ona baktığımda dudaklarını büzdü, gözlerimi hafifçe kısıp biraz kızarak ellerimi belime koydum.

"Yani insan bana da söyler Mirza?"

"Aşkım zaten benimsin..."

"Olabilir ama bu pat diye böyle söylenir mi? İnsan bir sorar hazır mısın..."

"Aşkım hiçbir farkımız olmayacak, tek fark nikahlı olacağız? Şu an zaten farksız da sayılmayız ayrıca nikahsız halimiz nikahlı gibi" dediğinde söyledikleri mantıklı? Doğruydu, yan yana yatıyorduk tek fark sevişmiyorduk oda zina yapmayalım günaha girmeyelim diye, aklıma yatak olayı gelince panikledim, ellerim terledi ve yanaklarım ısınmaya başlayınca Mirza'nın bana pür dikkat baktığını görebiliyordum.

Gergince başımı sallayıp arabaya bindiğimde oda bindi ve arabayı çalıştırıp sürmeye başladı, aklımda az önce yaşadığımız saçma ve garip ama gitti sonra nikaha gitti, baya baya nikahlanmaya gidiyorduk! Arkadaşlarım? Onların da haberi yoktu hiçbir şeyden!

"Arkadaşlarım?"

"Söylersin bizim eve gelir ufak kutlama yaparız" dediğinde başımı salladım, telefonumu çıkarıp gruptan herkese yazdım ve telefonu kapatıp streslenmeye başlayarak ellerimi birbirlerine sürttüm ve pencereyi açtım, gergindim. Evlilik yemek yapmak, çamaşır yıkamak vs vs değildi, çoğunlukla evlilik cinsellik üzerine kuruluydu, zinadan korunmak ve evliliğin temeli de çoğalmaydı. Bu benim ister istemez tersime geliyordu, neden her şey cinsellikti? Evlilik neden böyleydi ki?

Araba bir anda sağa doğru çekildiğinde daldığım düşüncelerden uzaklaştım, kaşlarımı çatarak etrafa baktığımda ağaçların olduğu ve kimsenin olmadığı yerde yolun kenarında duruyorduk, Mirza bir anda çenemi tutup kendisine çevirdiğinde ona baktım, büyük bir ciddiyetle yüzüme bakıyordu.

"Bir sorun var söylemeye çekiniyorsun, söyle" dediğinde yutkundum ve gülümsemeye çalıştım.

"Yok..."

"Söyle dedim Merza, söyle" dedi sakince, derin nefes alıp verdim ve bileğini tutup parmaklarını okşadığımda başını hafifçe eğdi ve yüzüme bakmaya çalıştı. "Soruma cevap verir misin?" diye sorduğunda yanaklarım ısındı, başını salladı ve derin nefes alıp verdikten sonra konuştu. "Anlaşıldı tamam, yine döndük başa? Seks olayı" dediğinde başımı iyice eğdim, tekrar derin nefes alıp verdi ve tekrar konuştu. "Sana açık ve net söyleyeceğim bir daha da söylemeyeceğim, seni seks olarak görmüyorum sen benim en değerli varlığımsın ve evlilik aslında cinsellik değil bir hayat arkadaşınla bir ömür mutlu yaşamak demektir, şimdi ki iğrenç insanlar evliliği seks üzerine aşkı seks üzerine kuruyor olay öyle değil ama? Evlilik çamaşır yıkamak, ütü yapmak, bulaşık dizmek vs vs bunları siktir et bunları erkekler de yapar yardım etmek için, seks evet evliliğin temel ihtiyacı bilmem ne falan? Ben olaya o şekilde bakmıyorum ama, sen ne zaman beni istersen ben seninle o zaman birlikte olurum? Eğer seni istersem ve sende kabul ederden tamam, ama diyelim ki o an istemiyorsun sana kötü davranacak yada yaklaşacak değilim? Sevgi bu değil, sevgi yatmak değil, seks ihtiyaçtır sevgi ise ruhun ihtiyacıdır yani esas aşk odur güzelim...o yüzden korkmana gerek yok? Evleneceğiz ve sonra gerdek olacak hemen diye bir kural yok. Sıçarım öyle adete bilmem neye, ben senin ruhunu ve iradeni düşünüyorum, ben başından beri sana seks ikinci planımda dedim, hala da diyorum ve diyeceğim de...ben seni o amaç İçin sevmedim güzelim" dediğinde gözlerim dolmuş halde ona baktım, bunları söylemesi üzerimden büyük bir yükün kalkmasına neden olmuş ve gururumu okşamıştı, ellerimi yanaklarına koyup dudaklarına yapıştığımda bir an afallasa da öpüşmeye başladık.

Mirza ♾️ Merza Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin