O gün eve geldiğimde Mirza gitmişti, hiçbir şey demeden gitmişti. Beni okuldan almış eve bırakmış, ve sadece bana gidiyorum demişti. Evinde kalmam gerektiğini söyleyip, gitmişti. Saatlerce ağlamıştım ama fayda etmemişti. Kolundan tuttum peşinden ağladım engel olmaya çalıştım ama ona rağmen gitmişti.
Sevgimi, beni önemsemeden, beni tıpkı ailemin yaptığı gibi bırakıp gitmişti.Bu hayatta gerçekten sevdiğimiz insanlar bize daha çok can yakacak şeyler yaşatıyordu.
Akşama kadar ağlamanın ardından yemek yemiş, mutluluk getirsin diye bisküvili çikolata yiyip durmuştum, bir nebze de işe yaramıştı. Esin ve Alara bana gruptan mesaj atmıştı, partiye gelip gelmeyeceğimi soruyorlardı ilk önce Berker'e sordum, ama yarın değil partiye, okula gelmeyeceğini söyledi, annesinin bir yakınını kaybettiğinden dolayı şehir dışına çıkmak zorunda kaldığını söylemişti, ama kızlarla takılırdım bende.
Bu yüzden geleceğimi söyleyip saatimi kurdum ve üzerime pijamaları giydim, o kadar ağlamanın ve yokluğunun getirmiş olduğu alışık acıyla odasına girdim, yastığını kokladım ve fotoğrafına bakıp öptüm, sonra boynumu eğerek odasından mecbur çıktım ve odama girdim, yatağıma yattım ve uyudum. İçim acısa da elimden bir şey gelmiyordu. Uyumak geliyordu sadece.
♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾♾♾♾♾♾♾
Okula geldiğimde kendimi biraz da olsa mutlu hissetmiştim Esin ve Alara yanıma gelip bana selam vermişlerdi dolaplara çantayı ve kitapları koyarken Black Grup'ta uzun koridorda görünmüş ve bizim bulunduğumuz tarafa doğru yürüyorlardı, Berker'in burada olmaması da canımı sıkmıştı onlara iyi kafa tutuyordu ve üvey babası olması onun açısından kötü olmalıydı çünkü babasını üç hafta önce kaybettiğini söylemişti, ve annesi maşallah yerinde durmamış birini çoktan bulmuştu bile!
Kahkaha sesleri düşüncelerimi bölmüştü, dolabımı kapatıp yemekhaneye gitmek için hareket ettiğimde biri sertçe elini dolaba vurup tutarak gitmeme engel olunca irkilmiştim, başımı çevirip baktığımda o dünkü esmer adam olduğunu gördüm, bana sertçe bakıyordu. "Naber yeni kız? İkinci günün nasıl geçiyor bakalım?" dediğinde cevap vermedim, Berker'in söylediklerine uydum ve sustum, kaşlarını havaya kaldırdı. "Ne oldu dilini mi yuttun? Oysa dün o sarı kafanın yanında iyi posta koyuyordun? Koruyucu meleğin olmadığı İçin sus pus oldun anlaşılan" dediğinde dişlerimi sıkıp bıraktım.
Yanımızdan geçen öğrenciler bize endişeyle baktığında Esin hemen durumu halledeceğini belirten bir hareket edip bizim sınıfa koştu, o sırada esmer çocuk konuşunca dikkatim dağıldı. "Konuşsana kızım, hadi" deyip saçımdaki tokayı tutunca bileğini tutup engel oldum, dişlerimi sıktım.
"Çek ellerini saçımdan"
"Sonunda konuştun ha?" deyip sertçe elini çekmesiyle parmaklarım sızladı, tokamı tuttuğu gibi çekmesiyle uzun saçlarım dalga dalga kalçamın altına inmeye başladı, gözümün önüne bir kaç tutam düşünce koridorda ayak sesi duymamızla ikimiz de o yöne baktık, Esin ve Akay yan yana bize öfkeyle geliyordu, Esin benim halimi görünce gözlerini büyüttü ve bana hızla yaklaşıp elini yanağıma koydu.
"Ne oldu sana böyle? Bembeyaz olmuşsun! Saçlarını neden açtın?"
"Ben açmadım, o yaptı" dedim çekinerek, Akay bakışlarını ona çevirmesiyle esmer çocuk tırsarak geri çekildi ve ellerini havaya kaldırdı, Esin ise öfkeyle patladı.
"Ona dokunacak cüreti nereden buldun?" diye bağırınca koridordaki herkes bizi merakla dinliyordu, Akay dişlerinin arasından konuştu.
"Kızdan uzak durmanı söylemiştim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirza ♾️ Merza
RomanceBaba ve oğul...babanın kardeşi, oğlunun halası olan kişi bir suikaste kurban gider, ve bunu yapanları bulmak İçin uğraşırlar, ama yerleri bulunmaz. Sadece tek bir kişi onların yerini biliyordur. O aileden doğan kız, Merza. Merza'nın ailesi bir kat...