Sapıklar onları ellemeye başladıklarında hepsi kız gibi çığlık atıp kurtulmak için tepiniyordu, o itlerin başındaki adama yaklaştım ve boğazını tuttuğum gibi sıktığımda sapıklardan biri de onun erkekliğini tutup sıkıyordu, adam çığlık atacak atamıyordu. Acı böyle yaşatılırdı işte! Başımı hafifçe yana yatırıp üzgün taklidi yaptım ve derin nefes aldım. "Yazık, çok mu kötü durumdasın? Psikolojin nasıl iyi mi?"
"Mi - Mirza söyle ne olur adam bana daha fazla dokunmasın"
"Daha tecavüz ettirecektim..."
"Ne olur yalvarırım yapma..."
"Benim kızıma acımadınız ama..."
"Ona kimse o anlamda dokunmadı, yemin ederim..."
"Ama yine de dokundular, kıza dokunduğumda ödü kopuyordu lan! Sen bunun ne demek olduğunu biliyor musun? Sevdiğim kız bana dokunma dedi sen bunun anlamını biliyor musun? O an ölmek istedim, ÖLMEK!" diye gürlediğimde yerinde irkildi, sapık onun erkekliğini sıkmaya devam edince çığlık attı, elimi boğazından çektiğimde diğerlerine baktım, sapıklardan biri onu sikmek için pantolonunu indirince Akay panikle araya girdi ve kollarımı tutup karşıma geçti.
"Mirza kendine gel, bu yaptığın gerçekten çok kötü! Tamam Merza'ya o şekilde davranıp baskı uygulamış olabilirler ama tecavüz ettirmek çok aşırı, sen bu kadar kötü değilsin..."
"Kötüyüm, sadece bunca zamana kadar bastırdım o kadar. Şimdi çekil önümden" deyip kollarımı çektiğimde tekrar karşıma geçti, adam onun göt deliğini açmak için hareketler ederken adam ağlıyordu.
"Mirza dur, ciddiyim! Merza bu olanları görse..." boğazını sıktığım gibi gözlerinin içine baktığımda üzülerek bana baktı.
"O hiçbir şey bilmeyecek, bu herifler cezalarını çekecekler"
"Yapma...sen kötü değilsin yapma. Bu kadarını da yapma lütfen" dediğinde telefonum çaldı, adamlarımdan biri telefonu bana gösterdi.
"Efendim yenge arıyor" demesiyle içim ısındı, kalbim hızlandı ve bütün kötü olan şeylerden uzaklaştım, sapıklara baktığımda adam tam götüne girmek üzere iken sertçe durdurdum.
"Vazgeçtim, yapma" dediğimde hemen durdu ve başını sallayıp geri çekildi, telefonu hemen elime alıp cevap verdim. "Efendim güzelim?"
"Mirza neredesin? Beni uyutup kaçmışsın, hani bırakmayacaktın?"
"Geleceğim birazdan söz veriyorum"
"Seni bekliyorum güneşim, yüreği güzel adamım benim" demesiyle dudaklarım aralık kaldı ve şaşkınlıkla mutlulukla yere bakıp bir an eror verdim.
Yüreği güzel adam.
Bakışlarımı karşımdaki itlere çevirdiğimde hepsi perişan olmuş halde ağlayarak bana bakıyorlardı Akay yüzüme üzüntüyle bakıyordu adamlarıma baktığımda onlar bile garip bakıyordu, dişlerimi sıkıp başımı salladım, gerçekten biraz ileri gitmiştim...gözümün önünden Merza'nın bağırmaları ve korkuyla bana bakması gelince öfkeyle titredim ve elimle yüzümü sıvazladım, tekrar konuşunca dikkat kesildim. "Mirza senin nerede olduğunu biliyorum, ve onlara benim acılarımın intikamını almak İçin aynılarını yaşattığını ve daha fazlasını yaşatacağını da biliyorum, sessizsin...mutsuz ve öfkelisin...lütfen buraya gel sevgilim? Lütfen, sen kötü bir insan değilsin öyle de olma...gel buraya sevgilim" dediğinde içimdeki buzlar erimişti ve dişlerimi sıkmayı bırakıp derin nefes aldım.
"Tamam güzelim, geliyorum"
"Söz mü?"
"Söz veriyorum, yarım saate oradayım" dediğimde gülümsediğini fark ettim konuşarak.
"Seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum" dediğimde kapattı, Akay bana merakla baktığında dişlerimin arasından konuştum. "Serbest bırakın, ama onun ağabeyisini değil"
"Ona söyleyecek misin?"
"Bilmek hakkı, ama bugün değil"
"Ay mevzusu ne olacak?" dediğinde stresle ellerimle yüzümü sıvazladım ve derin nefes alıp verdim.
"Zamanı gelince söyleyeceğim, şu an onu üzmek en son isteyeceğim şey" deyip yanlarından ayrıldım.
Eve geldiğimde hizmetçilerden biri açtı hemen içeri girip merdivenlere yöneldim ve yukarı çıktım, o sırada Ay'ın odasının oradan geçtiğimde içimde oturan ağırlıkla yerimde çakılı kaldım, onu öldüren kişinin pestilini çıkarmıştım resmen, en son o tecavüz olayı vardı ama çok şükür kurtardım kendimi o kötülükten. Ailesi cenaze için memlekete gitmişti onlara bir süre gelmemelerini söyledim, maaşlarını da fazlasıyla verip yollamıştım.Dişlerimi sıkarak yukarı odama girdiğimde bağdaş kurmuş film izleyen sevgilime baktım, benim geldiğimi görünce kocaman gülümsedi ve kollarını açtı çocuk gibi, sırıttım ve kapıyı kapatıp hızlı adımlarla yanına gittim ve yatağa oturup ona sıkıca sarıldığımda oda bana aynı sıkıyla sarılmıştı.
"Seni çok özledim" dediğinde sırıtmam yüzümde büyüdü ve saçlarını narince okşayıp kokladım ve gözlerimi kapattım.
"Bende seni bebeğim"
"Gelmene çok sevindim, beni çok mutlu ettin" dediğinde ellerimi yanaklarına koyup alnını öptüm ve gözlerinin içine baktım.
"Bende öyle bir tanem, duş alıp üstümü giyinip geliyorum tamam mı? Yemek yedin mi? Vitaminlerini aldın mı?"
"Merak etme doktor benimle çok iyi ilgilendi, vitaminlerim ve yemeklerim tamam" dediğimde memnun olmuş halde gülümsedi ve yanağını öpüp ayağı kalktım. Duşumu aldıktan sonra üzerimi giyinip çıktım ve yatağa yaklaştım, minik bebeğim uykulu bir şekilde televizyona bakıyordu beni görünce ekranı kapattı ve esnedi, yanına gidip yatağa uzandığımda hemen başını göğsüme dayadı sırıtarak yan yatıp kollarımın arasına aldığımda gözlerini kapattı ve bana sıkıca sarılıp esneyince gülümseyerek alnını öptüm.
"Seni seviyorum" dediğimde sırıttı.
"Seni seviyorum" dedi ve oda çenemi öpünce içim gıdıklanmıştı, hoşuma gitmişti ve o an her şeyi unutmuştuk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirza ♾️ Merza
RomanceBaba ve oğul...babanın kardeşi, oğlunun halası olan kişi bir suikaste kurban gider, ve bunu yapanları bulmak İçin uğraşırlar, ama yerleri bulunmaz. Sadece tek bir kişi onların yerini biliyordur. O aileden doğan kız, Merza. Merza'nın ailesi bir kat...