BÖLÜM 5- Bodrum'a Hoş Geldin ...

19.6K 761 70
                                    

*Multimedia: Dolunay'ın giydiği kıyafetler."



-Dolunay-


Nerdeyse 10 dakikadır hiç bişey konuşmuyorduk. Ne ben ne de Poyraz.. Son dediğinden de gram bişey anlamadım. 'Zamanı geldiğinde anlarsın Prenses..' Ne demek bu ya?!


En sonunda ortamın sessizliğini Poyraz bozdu.


"Iıı ben buraya özür dilemek için gelmiştim. Tanışmamızın böyle olmasını istemezdim. Başka türlü tanışsaydık belki şu an her şey daha fark-"


"Ben bişeyin farklı olacağını hiç sanmıyorum. Ama biliyor musun beni şaşırtan tek bişey var. Senin gibi bir 'playboy' nasıl benden özür dilemeye geldi ?? Sence de çok saçma değil mi ?! "


" Her ne kadar 'playboy' [burda eliyle tırnak işareti yapınca gülmemek için zor tuttum kendimi .s.s] olsam da ben de bir insanım."


"Sen insan mısın ??"


"Kırıcı oluyorsun Dolunay. Ben buraya bu akşam eğer planınız yoksa Doruk ve kendi adıma hem özür dilemek hem de hoş geldiniz demek için yemeğe çağırmaya gelmiştim." Öyle diyince sustum. Doruk denince ben de akar sular duruyor.


"Doruk denince ben de akar sular durur."


"Doruk'un batsın senin.." bu çocuk cidden fısıltıyla konuşmayı bilmiyor.


"Bişey mi dedin ?"


"Yok yok Doruk'la arkadaşlığınız ne güzel ne kadar içten diyodum. Doruk'ta evde seni anlatıp duruyor. Çok tatlı ya yerim." Bi an öyle diyince ona baktım. "Ne diyorum ben ya. Eee neyse geliyor musunuz ?" öyle diyince bi an düşündüm. 1 haftadan beri evden çıkmadım onun için geldiğimden beri Doruk'la görüşemedim. Bence bunlar yemeğe gitmem için çok geçerli sebepler..


-Poyraz için gitmiyorsun yani ? - Poyraz ne alaka Marry, onun için niye gidiyim saçmalama ! - Peki dediğin gibi olsun. Ben gözümü kapıyım yemiş gibi yapıyım. Sus sus yedim ben .s.s - Ne halin varsa gör Marry !!


Poyraz hala benden cevap bekliyodu. Ben bu çocuğa cevap vermedim mi lan ? Dur veriyim de daha çok beklemesin garip XD.


"Olur zaten benim de işim yoktu. Doruk'u da görmüş olurum bu sayede."


"Tamam o zaman. Akşam bekliyoruz. Ben gidiyim artık."


"Geçirmeme gerek yok bence yolu biliyosun." Dedim arkasından el salladım. İlk tik tik baksa da arkasını dönüp gitti.


-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°- -°-°-°-°-°-°-°-°-°-°- -°-°-°-°-°-°-°-°-°-°- -°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-


Gece' ler eve gelir gelmez herkes hazırlanmaya odalarına çekildi. Dolabımın karşına geçip kıyafetlerimle kesişmeye başladım. - Dolunay bak soldaki seni fena kesiyor - Demi Marry bence- ne diyom ben ya. - Safsın lan sen jsjsjjs - OK .S.S

İzmir KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin