BÖLÜM 28: Şimdilik...

9.2K 386 19
                                    

ARKADAŞLAR 30 K OLDUKKKK!!! ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. GERÇEKTEN BU KADAR OLABİLECEĞİMİZİ DÜŞÜNMEMİŞTİM. HEPİNİZİ ÇOOOK SEVİYORUM İYİ OKUMALAR!🎀🎈🎀🎈💋❤❤

SPOİLER: DİĞER BÖLÜM BİRAZ ÜZÜLECEĞİNİZ, KIZACAĞINIZ BİR BÖLÜM OLABİLİR. AMA ÇOK BOMBA BİR BÖLÜMDE KARŞINIZDA OLUCAM...

*Multimedia: Dolunay ve Gece'nin giydikleri.*

*Multimedia vol2: Badem - Bir An İçin*

*

Sonra hızla kollarını boynuma dolayıp konuştu. "Ama yine de seni çok seviyorum boz ayısı." Gülerek yanağını öpüp kollarımı beline doladım. "Ben de seni penguen, ben de seni..."

*

-Dolunay-

1 Ay sonra...

Babamın hastalığını atlatmasının üstünden koca 1 ay geçmişti. Ve okullar bugün açılıyordu. Ancak Poyrazların okulları İstanbul'da olduğundan 1 hafta önce onlarda İstanbul'a dönmüşlerdi. Biz de tekrardan Gece'yle birlikte evimizde -aslında ev benim ancak bir ay benim eve bir ay Gece'nin evde kaldığımızdan evlerimiz ortak- Edi ile Büdü olarak takılıyorduk. Bu arada söylemeyi unuttum. İkimizde ve ayrıca Rüya İzmir Ekonomi Üniversitesi Moda Tasarımı bölümü 2. Sınıf öğrencisiyiz. Karşınızda modacı var ayık olun gençler.

Sabah daha kargalar sıçmadan önce çalan alarmıma içimdeki nefreti döküp yataktan kalkmaya çalıştım. Baktım olmuyor yataktan üstümdeki pikeyle beraber yere attım kendimi. Kafamı yatağımın yanındaki komidine çarpınca ağzımdan gergedanların sevişirken ki çıkardığı seslerden biri çıktı. Fazla sesli bağırmış olmalıyım yan odada Gece uykulu uykulu "GEGEDANLAR AŞKINA!!" Diye bağırdı.

Yerde tavanla kesişmeyi bırakıp zorla da olsa kendimi banyoya attım. Sabah ritüellerini gerçekleştirdikten sonra suyun altına kendimi bırakıp kısa bir duş aldım. İnanın sabah duşu kadar güzel bir şey yok.

Dolabımın karşısına geçip okulun ilk günü için sade ama göz kamaştırıcı -bu benim tarzım gençler şhh- kıyafet kombini yapmaya başladım. 10 dakika sonunda gri kot şort, üstünde 33 yazan yarım mavi bir tişört, mavi askılar, beyaz bileğe kadar kapalı topuklu ayakkabılarım ve kamuflaj bir çanta. Bence gayet hoş bir kombindi.

Üstümü değiştirip göz makyajının önde olduğu bir makyaj yaptım. En sonda saçlarımı köpükle kabartıp ardından şekil verince okulun ilk günü için gayet hazırdım.

Ben odamdan çıkarken öbür odadan da Gece çıkıyordu. Durup onu süzdüğümde kafalarımızın bir çalıştığını bir daha kanıtlamış olduk. Çünkü o da lacivert bir şort, üstüne bol ve ince uzun kollu bir kazak, dizinin bir karış üstüne kadar gelen çorap, leopar desenli açık topuklu ayakkabı ve leopar deseninin renginde bir çanta. Ona doğru yürüyüp önünde durdum. "Çok ateşlisin bitch!" o da gülerek "Sen de bitch!" diyip omzuma vurdu. Sonra durup bana üzgünce baktı. "Ama yine de erkeklerden hoşlanıyorum canım ki o erkeğin de kim olduğu belli!" diyip saçlarını savurarak salona ilerledi. Ben size söylemeyi unuttum sanırım. Gece ve Doruk 3 hafta önce çıkmaya başladılar.

*Fashback*

Poyrazların gitmesine 2 hafta olduğundan İzmir'in en gözde mekanlarında geçiriyorduk her gecemizi. Bu gece de İzmir'in en güzel barlarından 'GoodMan' e gidip oturduk. Berk, Rüya, Poyraz, ben, Doruk, Gece kalmıştık tek. Biz Poyraz'la sarmaş dolaş otururken Berk ve Rüya birbirlerine kaçamak bakışlar atıyor. Doruk kız, Gece de etraftaki erkekleri kesiyordu. Ne tatlı masa(!)

İzmir KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin