*Multimediayı söylediğim yerde ve söylediğim şekilde açın 🎈❤♥*
*Multiemedia: Ali Atay- Beni Affet*
*Multimedia: Poyraz 😘**
Gizli numaradan mesaj gelmişti. Mesaja tıkladığımda yavaşça yazılanı okudum.
"Elindekiler gitmeye hazır Araz... elinde sadece ben kaldığımda bana geliceksin. Kendi ellerinle kendini bana teslim ediceksin. Geri sayım başladı Araz. Tik tak, tik tak..."
*
-Rüya-
O önde ben arkada odaya girdiğimizde odaya kısaca göz gezdirdim. Yatağın çift kişilik olduğunu görünce Dolunay'a sövmemek için dişlerimi sıktım. Eğer bilerek bu odayı bize vermediyse ben cidden hiçbir şey bilmiyordum.
Valizimi kapının yan tarafına bıraktığımda Berk ayakta benden gelecek hareketi bekliyordu. Sanırım. Çünkü o da valizini bir yere bırakmış ayakta bana bakıyordu. Ona bakmadan yatağın sağ tarafına geçip oturdum. Sol tarafta uyuyamıyordum.
"Yalnız sağ tarafta hep ben yatarım." Söylediği şeye karşılık kafamı kaldırıp alaylı bir surat ifadesiyle ona baktım.
"Yatağın sağ tarafında sevgilinle uyuduğun zamanlar yatıyor olabilirsin. Ama sorun şu ki ben senin sevgilin ya da başka bir şeyin değilim. Beğenmiyorsan başka oda varsa geçebilirsin. Sağ taraf benim." İç çekip bana baktığında ben ayakkabılarımı çıkarıp yatağa uzattım. Sırtımı ona dönecek şekilde tam anlamıyla kıçımı devirip yattım. Pişman mıyım? Asla!
"Ben Sara'yla hiç uyu-" arkamı dönmeden sakince cevap verdim.
"Emin ol uyuyup uyumadığınızı ve ya yatakta neler yaptığınızı gram merak etmiyorum. Şimdi biraz sessiz olursan birazcık uyuyup ardından kalkıcam." Bir şey demeden yatağın sol tarafı çöktüğünde onun da yattığını anladım. Belli bir zaman geçtikten sonra nefes alışverişleri düzene girince uyuduğunu anladım. Yavaşça arkamı döndüğümde sırt üstü rahatsız bir pozisyonda uyuyordu. Uyduğunu kontrol etmek için yavaşça adını söyledim. Kıpırdama olmayınca ben sırt üstü kendimi yatağa bıraktım. Aklıma aylar önce Çeşme'de otel odasında uyandığım an geldi. Dolunay gene kendini gösterip sarhoş beni ve Berk'i aynı odaya koymuştu. Eğer bu çocuk benim ırzıma geçseydi bunun vebalini kim üstlenecekti hakim amca?! KİM!
Benle ilişkiye girdiğini sanıp ağlamıştım. Kucağında? Cidden ne kafayla çocuğun kucağında ağlıyorsam. Tamam yani ağlıcaksan git yatakta ağla. Niye daha tanışmadığın birinin kucağına ağlıyorsun?
Yan tarafımda hareketlilik olduğunda kafamı Berk'e çeviremeden Berk beni kolları arasına almıştı? Al işte çocuk uykusunda geçicek ırzıma. Kafamı göğsüne yaslayıp kollarını belime sımsıkı sarmıştı. Çocuk uykusunda bile güçlüydü. Bulunduğum pozisyondan kurtulmak için biraz hareketlendim. Ama en ufak bir gevşetme olmayınca sıkkınca derin bir nefes aldım. Sonra bir daha aldım, sonra bir da- ÇOCUĞUN PARFÜMÜ BİR MÜKKEMMEL DOSTUM!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzmir Kızı
Dla nastolatkówSanki zamanı ayarlamışız gibi Poyraz'ın beni öpmeye başlamasıyla gökyüzüne havai fişeklerin atılması bir olmuştu. Poyraz'ın dudakları beni işgal ederken aklımdaki düşünceyle birlikte gülümsedim. Çok klişeydi bu. Kız sevdiği çocukla ayrılma evresine...