Tamı tamına 3 ay oldu sanırım. Ama gerçekten yazamıyorum petbörlerim. Haftaya 2. sınav haftam başlıyor. ve bu sınavlar hiç bitmiyor. Hafta sonları yazabilirsem gerçekten yazmaya çalışıcam ve paylaşıcam. BU ARADA 61 K OLDUK❤♥🎀🎈🎇🎇🎆☀🎉 Hepinizi öpüyorumm ve anlayışla karşılamanızı bekliyorumm. İyi okumlarrr♥❤♥
*Multimedia: Yalın- Keşke*
*
Ama içimde kötü bir his vardı. Kalbim Poyraz bana ihanet etmez derken beynim tam tersini söylüyordu. Fakat şu anda elimizden bir şey gelmiyordu. Dediğim gibi... Şimdilik bu yalana inanmış gibi yapabilirdik. Şimdilik...
*
-Dolunay-
"Ya abi hala anlamıyorum ya! Yalan söyledikleri apaçık belli, apaçık!" Gece okuldan eve geldiğimizden beri evde bir oyana bir bu yana gidip geliyordu. Çünkü erkeklerin bize yalan söylediğine inanamıyordu. Orda olduğum gibi yine sessiz kalmayı tercih ettim. Yine...
Kalbim Poyraz'ın bana herhangi bir ihanet edeceğine inanmıyordu ama elimde bunu destekleyecek en ufak bir şey yoktu. En ufak bir şey..
Ellerimin arasına aldığım yüzümü oflayarak kaldırıp Gece'ye baktım. Karşı koltukta ki Rüya'yla göz göze geldiğimizde onu da benimle aynı fikirde olduğunu anladım. İkimiz de yediremiyorduk ve ya.. Ve ya konduramıyorduk. Her neyse işte..
Bu gece olan parti için hazırlanmamız gerekiyordu ama en ufak kıpırdama yoktu hiçbirimizde. Eğer biraz daha oturmaya devam edersek yetişemeyeceğimiz için zorla da olsa koltuktan kalktım. Rüya benim kalktığımı görünce koltuktan destek alarak kalkıp yanıma geldi. Odada hala volta atan Gece'ye bakıp göz devirdim. Her ne olursa olsun –bize yalan söyleseler de- ortada fol yoktu yumurta yoktu. Birazcık sakin olması gerekiyordu. Rüya'yla kısa bir göz temasından sonra ikimizde Gece'nin yanına yürüyüp bir kolundan tutarak odaya sürüklemeye başladık. İşin komik tarafı da Gece'nin hala erkeklere küfür etmesiydi..
Gece en sonunda onu sürüdüğümüzü fark ettiğinde odaya girmiş dolapta ne giyeceğiz diye bakınıyorduk. Üçümüz de dolabın karşınsa geçip kıyafetlere baktıktan 20 dakika sonra herkesin giyeceği kıyafet, takı, çanta gibi en ince ayrıntısına kadar her şey hazırdı.
Hızlıca giyinip makyaj masamın önüne oturdum. Düzleştiriciyi fişe takıp ısınmasını beklerken bir yandan da makyajımı yapıyordum. Kıyafetim biraz ağır olduğundan makyajımı da koyu tonlarda kullandım. Düzleştirci ısındığında elime alacakken Rüya benden önce davranıp düzleştiriciyi alıp saçlarımı düzleştirmeye başladı.
"Ne bakma öyle. Hazırım ben bari boş durmıyım da sana yardım edeyim." Diyip büyük bir ciddiyetle saçlarımla ilgilenmeye devam etti. Aynada yansımaya baktığımda Gece'nin de saçlarını maşa yaptığını gördüm. Göz göze geldiğimizde gülümsedi. Ama o gülümseme ne gözlerine ulaşıyordu ne de mutluluktandı. Aklı hala erkeklerin konusundaydı. Hoş hepimizin öyleydi ama onlara belli etmeden alttan alttan öğrenmemiz gerekiyordu.
1 saat sonra komple hazır olduğumuzda dışarda birkaç kere korna çaldı. Camdan baktığımda 3 tane araba içinde de bizim çocuklar gelmemiz için işaret ediyorlardı.
Kızlara baktığımda hala yüzlerinin düşük olduğunu gördüm. yanlarına gidip ikisine de aynı anda sarıldım.
"Bakın. Olayı bilmiyoruz. Yalan söylüyorlar evet hemfikiriz ama konun ayrıntısını bilmiyoruz. Olayda ikimizin sevgilisi ve Rüya hanımında sevgili adayı var." Diyip güldüğümde Rüya alttan gülüp çimdik attı. "Neyse, demek istediğim şimdi çok güzel bir gece geçiriyoruz bu işi sonraya bırakıyoruz? Okey?" diyip yüzlerine baktığımda gülümseyerek onayladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzmir Kızı
Teen FictionSanki zamanı ayarlamışız gibi Poyraz'ın beni öpmeye başlamasıyla gökyüzüne havai fişeklerin atılması bir olmuştu. Poyraz'ın dudakları beni işgal ederken aklımdaki düşünceyle birlikte gülümsedim. Çok klişeydi bu. Kız sevdiği çocukla ayrılma evresine...