*Gençleeer !!! 5 gündür yazamıyorum yeni bölüm. mezuniyetimiz falan vardı onun için ama tahminimce sevineceğiniz bi bölüm oldu. Haydi hayırlısıı
*Multimedia: Berk Poyraz...*
-Dolunay-
*
Demek ki neymiş Poyraz'ın bir sevgilisi varmış. Demek ki neymiş ben de öbür kızlardan farklı değilmişim. Demek ki neymiş kendime bile itiraf edemediğim Poyraz'a karşı olan duygularımı kalbime gömmenin vakti erken gelmiş...
*
Ben içimde düşüncelere dalmışken Poyraz'ın sevgilinden ayrılmak istediği fakat kız bırakmak istemediği için ortaya iğrenç bi durum çıktığından su içmek için yerimden kalktım. Kalktığımda başımın döndüğünü fark ettim. Bir anda gözümün kararmasıyla ben de yayın koptu....
*45 dakika sonra*
Gözlerimi açmaya çalışsam da pek de başarılı olduğum söylenemez. Sırtımdaki yumuşaklığa göre şu anda yatakta yattığımı anlamak bu zeki beynim için zor olmadı jajja.
"Abi sen ayrılmamış mıydın o kızla ?! Dolunay'ın gözünün içine sokmak, kıskandırmak için mi getirdin buraya kadar ha ? Bak Poyraz o kızı üzer-" noluyo aq ?
"Doruk hiç bişey bilmiyorsun! Sen yoksa bilmiyor musun?! Kardeşim dediğin kız sana yeni sevgilisini söylemedi mi yoksa?!" OMG ! Benden mi bahsediyor bu çocuk millett!!? Fiyuvuuuu sevgili yapmışım aq! Allekte movik movik! Alle- WTF SEVGİLİM Mİ VAR LAN BENİM !!?
"Kimden bahsediyorsun olum sen!? İlk olarak Dolunay'ın sevgilisi yok! İkinci olarak bu seni niye gerdi bu kadar ha?" Veee Doruk Poyraz'ı göt eder millet !!
"N-ne beni gercek be... Ayrıca bi daha o Alev sürtüğüyle sikseler çıkmam! Onu da bu-"
"Abi!! Niye getirdin o zaman o kızı buraya?! Son 2 haftadır Dolunay'la aranızda ne var bilmiyorum ama doktoru duydun. Kız iyi değil Poyraz. Ani duygu değişimleri Dolunay'ın eski hastalığının tekrarlamasına neden olur. Ve ben o zaman Dolunay'ın her saniyesinde yanındaydım. Bu hastalığın Çirkin'i ne kadar yıprattığını benden başka kimse iyi bilemez." Bir dakika eski hastalık, tekrarlama, ani duygu değişimi...
Doruk derin nefes alıp konuşmasına devam etti.
"Poyraz, abi... kızla oynama. Dolunay güçlü görünse de bunları kaldıramaz. Hastalığın tekrarlamaması için elimden geleni yapıcam ama bu yolda benimle karşı karşıya gelmemeye çalış Poyraz..."
"Ne demek eski hastalık? Doruk, o senin arkadaşın-" bu sefer Poyraz'ın cümlesini Doruk değil benim hıçkırıklarım kesti.
"Çirkin !? Çirkin iyi misin? Tamam burdayım. Şşş.. sakin ol tamam." Yatakta oturur pozisyona geçip Doruk'a bir daha hiç sarılamayacakmış gibi sımsıkı sarıldım.
"A-aaa ben dışardayım. İstedi-" kafamı Doruk'un göğsünden kaldırıp kapıya doğru yönelen Poyraz'a baktım.
"Doruk bizi Poyraz'la yalnız bırakır mısın?" dediğimde ikisinin de bademciklerini görebileceğim şekilde ağızları açıldı. Hadi ama çocuklar kapatın ağzınızı!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzmir Kızı
Teen FictionSanki zamanı ayarlamışız gibi Poyraz'ın beni öpmeye başlamasıyla gökyüzüne havai fişeklerin atılması bir olmuştu. Poyraz'ın dudakları beni işgal ederken aklımdaki düşünceyle birlikte gülümsedim. Çok klişeydi bu. Kız sevdiği çocukla ayrılma evresine...