*Valla böcüklerim World Dosyasında 12 sayfa oldu. parmaklarimi hissetmiyorum... ama sizin için jajaja. Öpüldünüzz, keyifli okumalar..*
*Multimedia: Dolunay 'ın giydikleri..*
-Dolunay-
Gece'ye Poyraz'la olanları anlattıktan sonra bir ton laf işittim. Neymiş ona hiç bişey anlatmamışım. Aslında bakınca kız da haklı. 2 haftada ne kadar şey yaşadım ama en yakın arkadaşımın haberi yok.. ben olsam Gece'ye çeşitli Çin işkenceleri uygulardım lan jajajja.
Eve gider gitmez hemen odalarımıza koştuk. Ben rutin işlerimi hallederken -WC gibi.. Bu konuları açmıyım bir daha okumassınız jajaj- bir yandan da Sarp'a mesaj atıyordum. Bilmiyor muydunuz? Ben iki işi aynı anda yapabilecek kadar zeki bir kızım. -ÇARPILDI....-
Sarp'a gideceğimiz yerin adresini verdikten sonra dolabımın önüne geçip oraya uygun bişeyler bakmaya başladım.
Başkaları tarafından abartı gibi gözükse de Fransa'dan -Evet Fransa.. Hıh Boru değil yani Fransa yanlış olmasın ama Fransa .s.s- dibim düşerek aldığım elbiseyi giymeye karar verdim. Saçlarımı hızlı bir şekilde fönledikten sonra kıyafete uygun çok abartı olmayan bir makyaj yapıp ayakkabı seçmek için Gece'nin de hazırlanmasını bekledim.
10 dakika geçtikten sonra artık giyinmiştir düşüncesiyle yan odaya "Geceöööööğğğğğğğ" diye seslenmemle "Dolunaayyğğğğğğğ" diye seslenmesi bir oldu.
"Gelsenööööğğğğ biğğğ" diye yine bağırdıktan sonra odamın kapısı öküz gibi açılarak Gecembesili girdi içeri. Baştan aşağa süzdükten sonra gerçekten çok güzel bir arkadaşım oladuğuna karar verdim. -Vee beklenen son.. Dolunay lez oldu .s.s-
"Oha aq çok taş olmuşun. Fransa'dan -Evet FRANSA'dan aldım, hani EYFEL KULESİ OLAN FRANSA JAJAJ-almamış mıydın bu bebeği?!" (Bebekten kastı elbise embesilin. Boşuna GECEMBESİLİ demiyom..)-Daha yeni taktın o lakabı yalnız jjaaj- Tamam, peki, oq, qes!!
"Eyw. -İlayda' cığıma gelsin jajja❤- bacımsın ama bana yardım et loo. Ayakkabı ne giycem ?!" diye yakınırken Gece ayakkabıların yanına gitmiş bir elini beline koymuş bana bakıyordu.
"Ne verem ablama!" dedi. Evet doğru duydunuz. NE.VEREM.ABLAMA.DEDİ.BANA.DEDİ.
"Siktir lo!!" diye söylenirken Gece yanıma en yüksek topukta olan bir ayakkabı getirdi. Ben bunu giydiğimde bana 'Yürüyen Bacak' 'Yürüyen Gökdelen' diyebilirsiniz izin var...
İlk başta giymek istemesem de bu elbisenin altına sadece bu ayakkabı olacağından mızmızlanarak ayakkabıyı giydim. Tek tesellim Gece'nin giydiği ayakkabının boyu da benimkilerle yakın olmasıydı.
Ayakkabıyla cebelleşirken müzik sesi gelmeye başladı. Benim en sevdiğim şarkı olduğundan eşlik etmeye başladım. Gece baktığımda 'Allah'ın malı' bakışını atıyordu. Eğilerek yatağımın içinde kaybolmuş telefonumu aldı ve açtı. -Puhahahahhah yine senin telefonmuş aq puhahahah-
"Efendim Poyraz'CIM -Cım mıığğğ. Bunlar ne ara samimi oldular aq- Dolunay mı ? Ayakkabısıyla can veriyor.."
Ve ardından Gece malının anırması....
"Siz yeri biliyorsanız çıkın. Biz arkadan geliriz. Tamam hadi görüşürüz.." ve kapanışş!!
Artık Gece'ye nasıl baktıysam kız ben masumum diyerek ellerini havaya kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzmir Kızı
Teen FictionSanki zamanı ayarlamışız gibi Poyraz'ın beni öpmeye başlamasıyla gökyüzüne havai fişeklerin atılması bir olmuştu. Poyraz'ın dudakları beni işgal ederken aklımdaki düşünceyle birlikte gülümsedim. Çok klişeydi bu. Kız sevdiği çocukla ayrılma evresine...