BÖLÜM 34: Bir Kalpte Üç Kişi.

9.1K 371 179
                                    

*Şaşırtarak sizi bölüm paylaşıyorum. Doruk ve Berk'in karakterleri değişti. Doruk- Aurelien Lucas. Berk-Felix Bujo!!! Tatlış okumlar...*
*Mutimedia: Berk*

*
Üzülmüştüm ama bundan sonra pek bir şey değişeceğini sanmıyordum. Kız kurusu olup çıkacaktım. Kızlar başlarını omzuma koyup sıkıca sarıldılar. En azından iki tane mükemmel kardeşe sahip bir şekilde kız kurusu olacaktım...
*

-Rüya-

Yılbaşının üzerinden 2 gün geçmişti. O iki gün de tatil olduğundan evde kız kuruluğumun zevkini çıkarıyordum. The Vampire Diaries'ın nerdeyse tüm sezonlarını izlemiştim. Kızların dışarı çıkma ısrarlarını itinayla geri püskürtmüş, yılbaşında yaşadığım şokla birlikte odamda oturuyordum.

Bugün okula gideceğimizden zorunlu olarak ismi lazım değil baş harfi Berk olan arkadaşı görecektim. Her ne kadar onu görmek istemesem de ondan kaçamayacağımı biliyordum. Ve ona ondan kaçmadığımı, tam tersine yıkılmadım ama ayaktayım duruşumu gösterecektim. Üzgünüm beni üzmesine izin veremem.

Yataktan kalkıp gerindiğimde en son ne zaman yataktan kalktığımı hatırlamaya çalıştım. Banyoya doğru yönelip üzerimdekilerden hızlıca kurtuldum. Vücuduma temas eden suyla birlikte bedenim irkilse de suyun sıcaklığını değiştirmedim. En azından onu duş alırken düşünmemeliydim. Hızlıca duş alıp çıktığımda koltuğumda dünden hazırladığım kıyafetlerin yanına gidip iç çamaşırlarımı üzerime geçirdim. Uzun kollu göbeği açık siyah kazağı üzerime geçirip altına da yüksek bel siyah pantolonumu giydim. Makyaj masasına oturup ten renginde ruj sürüp, kalem ve rimelde sonra kalktım. Hızlıca saçımı tarayıp serbest bıraktıktan sonra aynaya yöneldim. Gayet hoş ve asi bir hava üzerimde. Ayakkabı dolabına gidip bileğime kadar gelen ince topuklu ayakkabılarımı giydim. Deri ceketimi de giydikten sonra kombinim tamamen hazırdı. Üzerimdeki full siyah renklere karşın elime toz pembe Channel çantamı aldığımda düşündüğüm gibi kötü durmamıştı. Parfüm sıkma işini de bitirdikten sonra son kez aynaya bakıp kapıya yöneldim.

Kızlar bugün sevgilileriyle kahvaltıya gittiklerinden okula tek geçecektim. Arabanın anahtarını alıp dışarı çıktım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İzmir KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin