BÖLÜM 46: Ne Dolunay, Ne Hilal...

2.8K 137 59
                                    

*İthaf: @dogauyar ♥🎈❤*

-Dolunay-

Gönderen: Can

Dolunay artık cevap ver. Hepimiz senin için endişeleniyoruz. Geceler, İzmir'e geçti ama biz Doğa'yla İstanbul'a geçiyoruz. Çabuk cevap ver daha fazla sinirlendirme beni!!!!

Gelen mesajı okuduktan sonra derin bir nefes aldım. Kapadokya'dan döneli 1 hafta oluyordu. Tunç sayesinde kafam aşırı derecede dağılıyordu. Annemler burada olduğundan İstanbul'daki evimizde geçmiştik biz ama halam, Tunç ve Defne babaannemlerde kalıyorlardı.

Babamlara İngiltere'ye gitmek istediğimi söylediğimde beklemediğim bir şekilde olumlu yaklaşıp bu fikri onaylamışlardı. Değişikliğin bana iyi geleceğini düşünüyorlardı. Bense bu konuda umut etmekle yetiniyordum sadece.

Babam halamların yanında kalabilir ya da orda güzel bir ev ya da daire tutarız deyince gönlümü fethetmiş, bunun daha iyi olacağını düşünmemi sağlamıştı. Durum da böyle olunca halam oradaki emlakçı arkadaşlarını aramaya başlayıp bana güzel bir semtte ev ya da daire araştırmaya başlamıştı.

Tunç da halam ve beninle birlikte İngiltere'ye gitmeye karar verince ailece bir şok yaşamıştık. Evet o tipinden hiç belli olmasa da mimardı. Baya okulunu okumuş, okulunu bitirdiğinden beri başka ülkelerde çalışmış, yüksek lisansını bile yapmıştı. Hoş hala ben ve Defne o diplomaların sahte olduğunu düşünsek de alanında başarılı bir mimar olduğunu kabul etmek zorunda kalıyorduk. Ah işte, dış görünüşler hep yanıltıyordu zaten...

İngiltere'deki evim ve okulum hazır olduğu zaman gidecektim oraya. Ama yaz tatiliyle ilgili ne yapacağımı, Gecelere bu durumu nasıl açıklayacağımı hala bilmiyordum. Ayrıca Can ve Doğa burdaydı, onlarla da buluşup iyi olduğumu görmeleri gerekiyordu. Ne kadar meşgul bir kızdım böyle ben(!) En sonunda verdiğim kararla telefonumu elime aldım.

Gönderilen: Can

Şhhh, sakin ol koca oğlan. Akşam boşsanız bi yerlere gidelim de yüz yüze yiyeyim fırçamı.. böyle mesajla olmuyor, aynı duyguyu alamıyorum xd

Mesajımı gülerek tamamladıktan sonra Tunç'a mesaj attım. Akşam bize gelsin de Canların yanına birlikte gidelim diye. Akşam on gibi geleceğini bildiren bir mesaj atmasından sonra telefonumu yatağa atıp banyoya yöneldim. Hazırlanmadan önce sıcak bir duş gibisi olmuyordu sonuçta.

***

Siyah kolsuz, mini elbisemi giydikten sonra ıslak saçlarımla spreyle şekil verip küçük çantamı ve telefonumu alıp dışarı çıktım. Kapıda Tunç ve aşık olduğum arabasını görünce her zamanki gibi kendi bebeğime olan özlemim arttı. Yavrumu İzmir'de bırakmıştım.. ah nasıl da özlemiştir beni şimdi.

Arabaya bindikten sonra Can'nın mesaj attığı adresi Tunç'a gösterdim. Reina/Ortaköy

 Reina/Ortaköy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İzmir KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin