BÖLÜM 6- Uzay Kim Lan ?!

16.4K 745 48
                                    

*Selam Aşkuşlarımm :* Anca yazabildim kusura bakmayınn. ve seviliyorsunuzz.*



-Dolunay-


'Bodrum'a Hoş Geldin PRENSES !! '


Bana bakan çift göz yanıma doğru gelirken milleti iteliyordu. Kalabalığı size şöyle anlatıyım: Benim arkadaşlarım yaklaşık 25 katı falan... Poyraz yanıma ulaştığında beni baştan aşağı bir süzdü. Sonra yavaş yavaş yüzünü yüzüme yaklaştırmaya başladı. Yerimden kıpırdayamıyordum. En sonunda dudaklarımız buluştu-


Hahahahhah yediniz mi lan ? Yani son kısım dışımda her şey doğru aslında. O son kısım ne derseniz hayal gücümün oyunları. Ben masumum !?


Neyse adam akıllı anlatıyım. Ben içeri girer girmez etrafta konfetiler patladı, balonlar havada uçuştu... Bi ara camdan dışarı baktım havai fişek var mı diye o derece yani.


Ben etrafa boş boş bakarken yanıma Poyraz'ın geldiğini gördüm. Aslında gerçek Dolunay şu anda koşa koşa eve gidip yatağında dizisini izliyor olurdu. Ama yerimden kıpırdayamadım.


"Dolunaaay, DOLUNAAY !?" Başımın dibinde bağıran Poyraz'a döndüm.


"Burda noluyor ?" diye tepki verince şaşırdığı yüzünden okunuyordu.


"Beğenmedin mi ? B-ben hoşuna gider diye düşünmüştüm."diyince histerik bi kahkaha attım.


"Ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum. Çok klişe olabilir ama ben cidden senin altına girmek için kendini yırtan kızlardan değilim. Olmadım ve asla da olmıycam." Derin bi nefes alıp tekrar konuşmaya başladım.


"Benimle oynamaya mı çalışıyorsun bilmiyorum ama benimle oynamak gibi bi mallık yapma. Zararda çıkan sen olursun. Ve sana tek bir şey söyliycem dışarıdan saf gibi gözükebilirim ama insan 1 haftadan beri tanıdığı bi insana ne parti düzenler ne de başka bişey yapar. Onun için ben de bu oyunları yemedim Poyraz 'Berk' BULUT ?!?! "


Sonlara doğru iyice sesim yükseldiğinden müzik falan durmuş herkes bize bakıyordu.


En sonunda bakışlara dayanamayıp kapıyı çarpıp çıktım. Allah'tan kimse gelmedi de, kendimi dinlemek için vakit ayırabilcektim. Annemlerle buraya geldiğimizde bir tane kumsala gidiyorduk. Orayı çoğu kişi bilmediğinden genellikle sakin olurdu.


Arabamın anahtarlarını alıp hemen arabayı çalıştırdım. Tam gaza basıcakken aklıma Gece'ler geldi. Eğer haber vermeden gidersem büyük ihtimalle FBI, CIA, S.H.İ.E.L.D gibi kurumları da beni aramaları için çağıracağından kısaca bu gece eve gelmeyeceğimi, annemlerle gittiğimiz o kumsala gitçeğimi belirten bi mesaj attım.


20 dakika sonra gelebilmiştim anca. Her zamanki gibi sessiz, sakin, huzurlu ... Bi de buraya çok yakın bi pansiyon otel gibi bir yer vardı yanlış hatırlamıyorsam. Annemlerle bi kaç kere orda kalmıştık. Bugün de büyük ihtimalle orda kalıcam. Neyse şu anda kafamı dağıtmak için burdayım, başka şeyler düşünüp de bu anı bozmamak ümidiyle kendimi kumlara atıp gözlerimi kapadım...


-Poyraz-


Dolunay'dan böyle bi tepki kesinlikle beklemiyordum. Ve ayrıca dediği gibi bu kız göründüğünden daha zeki. Sırf bana tokat attı diye ondan intikam almak için onunla oynayıp kendime aşık edip sonra bırakacaktım. Lan şimdi de böyle diyince çok piçmişim gibi hissettim. -Sanki değilsin mk malı.-


Dolunay gittikten sonra tam kapıya yönelmiştim ki bi el beni tuttu. Arkamı döndüğümde beni tutanın Doruk olduğunu gördüm. Kolumu bırakması için işaret verince kolumu bırakıp konuştu.


"Eğer Dolunay'ı tanıyosam şu anda yalnız kalmak istiyordur. Şimdi gidip de her şeyin sarpa sarmasını istemiyorsan karşiim siniri geçsi öyle konuşursun.." diyince mantıklı olduğunu düşünüp koltuklardan birine attım kendimi. Herkes hala durmuş bana baktığından en sonunda tutamadım kendimi.


"Ne bakıyonuz be. Açıkta bişey mi gördünüz. Oynıcaksanız, eğlencekseniz eğlenin sonra siktirin gidin !!" diye bi konuşma yapınca herkes önüne döndü ve eskisi gibi parti devam etti. Ama tek bişey eksikti bu koca partide. O da 'parti kızı'. Parti kızı olmadan parti mi olur yaa ?! Ah be Dolunay bi izin verseydin de her şeyi anlatsaydım..


10 dakika geçti yok, 20 dakika geçti yok, 30 dakika geçti yok. Yok lan yok ne zamanın geçtiği var ne de Dolunay'ın geldiği...


En sonunda dayanamadım kalktım Gece ya da Sarp' a bakınmaya başladım. E sonuçta onlar nereye gideceğini biliyorlardır demi ?? -İnş cnm ya-


Kalabalığın arasında Gece'yi gördüğümde onun da bana bakıyor olduğunu gördüm. Gelmesi için işaret ettim. Yanıma geldiğinde bana 'seni sikicem çocuk' bakışı atıyordu. Bakışını umursamayıp direk lafa bodoslama daldım.


"Dolunay nerde ?" dediğimde aynı Dolunay gibi histerik bi kahkaha attı.


"Dolunay mı nerde ?! Afedersin ama bundan sana ne ?!! Hem kızla oynayan sensin hem de nerde diye soran da sensin ! Onu üzmene asla izin vermem seni piç kurusu." Dedikten sonra ona ' he he ok çoh biliyon sen' bakışımı attım.


"Gece biliyorum hoş bişey değil ama bana öyle tokat atınca altta kalamazdım. Ve ayrıca Dolunay'ın yerini kendimi affettirmek için soruyorum. Eee Dolunay nerde ??" ben böyle diyince bana inanmış gibi baktı bu sefer.


Sonra da kafa sallayıp mesaj olarak yolladı adresi. Adrese baktığımda biz Doruk'la Bodrum'a geldiğimizde 'gizli mekan' adını verdiğimiz bu kumsala gelirdik. Biz gelirdik de Dolunay nerden biliyor burayı ? Neyse buna daha sonra kafa yorarım.


Gece'ye kısaca teşekkür edip aranın anahtarlarını alıp hemen arabaya atladım.


15 dakika sonra kumsala gelmiştim. Arabayı park ederken bir arabanın daha olduğunu gördüm. Arabaya yaklaşımca Dolunay'ın arabası olduğunu görünce yüzümde saçma salak bir sırıtış oldu. Bu yaptığım şeyi fark edip hemen yüzüme kuul görüntümü yerleştirdim ve kumsalda yürümeye başladım.


Ortalarına doğru geldiğimde kumda yatan birini gördüm. Uyuyor gibiydi ve bişeyler sayıklıyordu. Yaklaştığımda yatan kişinin Dolunay, sayıkladığı şey de "Seni çok özledim be Uzay.." demesiyle yüzümdeki tebessüm söndü. Uzay kim lan ?!


*Yorum ve oylarınızı bekliyorum. <3*

İzmir KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin