BAYRAMINIZI KUTLARIM EFENİM..
*
Ege beni ayaklarımın üzerine indirince gülümsedim. Teşekkür etmek için ağzımı açacağım zaman bana doğru, daha doğrusu kulağıma doğru yaklaştığını fark ettim. Merakla napacağını beklerken kulağıma tüylerimi diken diken eden sesiyle bi kaç cümle fısıldadı. Ona hala kızgın ve kırgın olduğumu biliyormuşçasına fısıldadı.
"Sen sözsüz bir şarkı gibi duruyorsun öyle
Ne söyledim de bana hala dargınsın
Ben gördüm hatamı paylaştım seninle
Ne söyledim de bana hala kızgınsın..."
*
-Dolunay-
Ege'nin bana "Ne söyledim de bana hala kızgınsın?" demesinin üzerinden 1 hafta geçmişti. Ve İngiltere'de de olsak kurban bayramı yarındı. Halam nerden bulduysa 2 tane koyun almışlardı. Hadi bir tane kestiniz öbürünü neden aldınız diye soracak olursanız hiçbir şey diyemem çünkü aynı soruyu ben de sormuştum. Ama daha cümlemi bitirmeden Tunç bir anda çıkıp öbür koyunun Azra ablalara gideceğini söylemişti. Herhalde ben bilmeden bizim aile küçükbaş hayvancılığa girmişti. İşler kötü mü gidiyordu acaba..
Yatağımdan sürünerek kalkıp kendimi banyoya attım. İşlerimi hallettikten sonra dolabımın karşısına geçip geçen gün kendime aldığım bayramlığı elime aldım. Mavi tulumum gayet kapalı. Tam bir bayramlıktı.
Hızlıca giyinip makyaj masasına oturup. Abartmadan yaptığım bayram makyajım (!) ve saçım gayet hoş olmuştu. En başta doğal olmuştum. Güzeldim be kısaca. Ama tek bir parçam eksikti. Evet büyük bir parça eksikti bu kombinde. RAYBAN gözlüklerim...
**
Halamlara geldiğimden arabamdan inip kapıya adımladım. Daha kapıya uzanmıştım ki kapının hızla açılması ve Defne'nin üstüme atlaması bir olmuştu. 10 yaşı neredeyse bitmiş 11 yaşına girecekti ama beni görünce bi anda 6 yaşına düşüyordu. Nazı geçiyordu küçük kuzenimin bana. Boşuna junior Dodo demiyorlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzmir Kızı
Teen FictionSanki zamanı ayarlamışız gibi Poyraz'ın beni öpmeye başlamasıyla gökyüzüne havai fişeklerin atılması bir olmuştu. Poyraz'ın dudakları beni işgal ederken aklımdaki düşünceyle birlikte gülümsedim. Çok klişeydi bu. Kız sevdiği çocukla ayrılma evresine...