BÖLÜM 15- Sol Tarafın Sahibi...

13.5K 531 41
                                    

*Arkadaşlar, canlar, bebekler.. yeni bölüm yazmakta zorlanıyorum. Onun için bölümler söylediğim günlerden sonra geliyor. Bana direkt mesaj atıp ve ya yorum atıp hikaye ile ilgili yorumlarınızı alabilirim. Bu bölümü ilk defa Gece'nin ağzından yazdım. Hadi bakalım keyifli okumalar!!*

*Multimedia: Dolunay*

*Bölüm şarkısı: Sterling Knight- Hero ❤*

***

"Çünkü.... Çünkü o gülüşünden öpmemek için kendimi zor tutuyorum GERİZEKALI!!"

***

-Poyraz-

O gece akşam Dolunay'la dudaklarımız gerçek anlamda şişene kadar öpüştük, yine o en sevdiğim karamel tadı dudaklarındaydı... Zaten o cümleyi söyler söylemez dudaklarıma yapıştı her ne kadar ondan böyle bir tepki beklemesem de ben de o hasret kaldığım karamel tadını almak için karşılık verdim. Etraftakiler bizi görünce alkış yapmaya, konfeti patlatmaya başladılar. O gecenin üstünden 3 gün geçeti ve o biz Dolunay'la 3 günden beri sevgiliyiz- DERSEM OTURMA ORGANIMDAN SALLAMIŞ OLURUM!!

Gerçek şu ki Dolunay o cümleyi söyler söylemez bardan kaçar gibi gitti diyemiycem çünkü gerçekten kaçtı. Yani o gece otelde falan kalmış diyim siz de anlayın. Ve 3 günden beri benle karşılaşmamak için bütün çabasını gösteriyor. Ve hakkını yememek lazım gayet başarılı bu konuda. Maalesef...

Ama "Allah'ın hakkı 3'tür" felsefesinden yola çıkarak bugün artık şu saklambaca son verme zamanı geldi. Yani tamam belki ona 3 gün tanıdığımdan dolayı değil de ben de o 3 günde bana söylediği o cümlenin etkisinden çıkamadığım için onunla konuşmaya çalışamamış olabilirim. NEE HEMEN DE YANLIŞ ANLAYIN!! ONU SEVMİYORUM ZATEN SEVSEM DE O BENİ SEVMİYOR AMA KONUMUZ BU DEĞİL!! BİZ SA-DE-CE AR-KA-DA-ŞIZ...

Prenses, madem benden köşe bucak kaçıyor ben de onu köşe bucak her yerde ararım..

-Gece-

3 günden beri Dolunay'ın -ne olduğunu hala anlamasam da- köşe bucak Poyraz'dan kaçması bu kızın zekasından şüphe etmeye başladığımı değiştirmiyordu.

Elimde olanlara bakarsak bir tarafta yakışıklı -fazla yakışıklı- ama Mars Plüton gardaşım -Espiri yaptı kertenkele, vur...- olan ve Dolunay'dan hoşlandığı çok belli olan bir arkadaşımız; öbür tarafta da güzel -çok güzel- lez falan değilim sakin olun neyse ne diyordum güzel, inatçı, utangaç, yan komşusundan hoşlandığı çok belli bir arkadaşımız...

İkisi de birbirine hoşlantı besliyor ama bu gerizekalı Dodo niye kaçıyor çocuktan?! 3 günden beri Poyraz en a 6 kere gelip Dolunay'ı sordu. Ama Dolunay çocuğun karşısına çıkmamakta ısrarcı olduğu için benim de elimden pek bişey gelmedi.

3 gün ona zaman tanıdığım için -kendini toplasın, düşünsün, kafa dinlesin vs. vs. diye biliyorum çok iyi bir arkadaşım .s.s- bugün artık neler olduğunu ha seve seve, ha döve döve öğrenceğim için yavaştan yavaştan Dolunay'ın odaya gitmeye başladım.

Malzo -İlayda galp ben- saat öğlene geliyor ama hala kızımızın bir tarafında pireler uçuyor.-Sim galb ben-

Kapısını sessizce açtığımda gördüğüm manzara karşında şok geçirim. Dolunay'ın kafası yerde, sağ kolu vücudunun altına kalmış, sol bacağı duvarla yatak arasında sıkışmış, sol koluyla sağ bacağını göremedim!!!

"Dolunay, Dodo, Sidikli, İblis, İbne, Hödük..." diye sevgi sözcüklerimle seslendiğimde Dolunay'dan ses çıkmayınca tek çare olarak "Efendim Poyraz'cım.. Evet Dolunay'da seninle görüşmek istiyor. Hemen ver-" nerden geldiğini anlayamadığım yastık kafama yiyince karşımda ateş saçan ama bir o kadar da uykulu gözlerle bakan Dolunay ARAZ görmeyi beklemiyordum.

İzmir KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin