BÖLÜM 14- O Gülüşün...

12.8K 571 64
                                    

*Beybiysss biliyorum çok beklletim ama değdi bence beklemeniz. Bu bölümün içinde şarkılar var. Şarkı yerlerine geldiğinde her şarkı sözünde kendi şarkısını dinlerseniz daha güzel oluyor. Ben aşağıya şarkıları sırayla yazıyorum. Şimdiden keyifli okumalar..*


Berk: The Wanted- Glad You Came

Dolunay: Rixton- Me and My Broken Heart (MULTİMEDİA DA Kİ ŞARKI!!)

Gizemli Şarkıcı( Bölümde kim olduğunu anlıcaksınız): Olly Murs - Up ft. Demi Lovato


*Multimedia: Can*

*Multimedia vol2: Dolunay'ın söylediği şarkı*




-Poyraz-

Can sahneden indikten sonra yarışmaya katılmak isteyenler adlarını ve istedikleri şarkıları yazdırmak için Can'nın yanına gitti.

Yarışmaya Dolunay dışında -O da zorunluluktan katılıyor ama neyse...- BERK de katılmaya karar verdi. Şansa bakın ki söyleyeceği şarkı da Dolunay'ın en sevdiği şarkı. ALLAH ALLAH!!

Dolunay'la Berk isimlerini yazdırmak için gittiklerinde ben de telefonda şarkı listemde geziniyordum. 5-10 dakika sonra geldiklerinde ben de söyleyeceğim şarkıyı seçmiştim bile. Evet ben de Dolunay'a sürpriz olarak söyliycem. Bakmayın öyle sadece arkadaşım!!

Onlar geldiklerinde lavaboya gitmek için ayağa kalktığımda herkesin kendi çapında takıldığını gördüm. Sadece ayağa kalktığım için BERK'le konuşan Dolunay'ın bakışları bana döndü.

Normalde nereye gitçeğimi söylerdim ama sırf konuşmalarını bölmemek (!) için bişey demeden masadan ayrıldım.

Can'ı zar zor bulduğumda son hazırlıkları hallediyordu. Onun yanına geldiğimi görünce işini bırakıp bana baktı.

"Hazırlıklar bittiyse senden bir şey rica edebilir miyim?" dediğimde çocuk şok geçirdi lan. E o da haklı benim gibi biri 'rica ediyor'. Normal şaşırması..

"A-aaa yapabileceğim bişeyse tabi ki" dedi gülümseyerek. -Bu Dolunay'a da böyle gülüyordu demi la?!- Hay ağzını öpe-. Öğkk yok ağzını öpmiyim. Midem bulandı, neyse sakinim.

"Ben de yarışmaya katılıcam. Ama sürpriz olucak. Kimsenin haberi yok." Dediğimde anlayışla kafasını salladı.

"Bu şanslı kız kim peki?" diye sorarken muzipçe de sırıtıyordu.

"Dolunay..." dedim ama kendi söylediğimi kendim bile duymazken çocuk nasıl duy-

"Bizim Sidikli Dodo muğğ?!" diye sordu gözlerini pörtleterek. Lakaba pek takılmamaya çalışarak onaylar biçimde kafa salladım.

"Şimdiden merak ediyorum, ayarlarım sen rahat ol sadece bana hangi şarkıyı istediğini söyle yeter." Dediğinde şarkıyı söyledikten sonra yavaş adımlarla masaya gitmeye başladım.


-Dolunay-

Poyraz masaya tekrar oturduğunda, tanıştığımızdan beri en düşünceli halini gördüm. Dalgın dalgın oturuyordu.

Tam ne olduğunu sormak için yerimden kalktığımda yarışmanın başladığına dair bir anons geldiği için tekrar yerime oturdum.

*45 dakika sonra*

İzmir KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin