*Canlar, bebekler, minnoşlar... Küfür valla etmeyin. Gerçekten hep gircem bölüm yazcam ama bi aksilik çıktı. Onun için yanisi.. Neyse bu sefer de bol bol Gece'li Doruk'Lu bir bölüm. Ama aynı zamanda şaşıracağınız meraklanacağınız bir bölüm.. Neyse iyi okumalarr ♥*
*Multimedia: Batı AKMAN -Gece'nin abisi- (Zac EFRON ♥♥♥)*
*Multimedia vol2: Selena Gomez & The Scene- Love You Like A Love Song [AMİN]*
*İthaf: selinuysal5 (Tatlış, şeker şey yaağğ yiğerimm🎀❤)
*
"Abicim, Doruk... Sevgilim!!"
*
-Gece-
Ne yani gerçekten bunu mu demiştim? "Abicim, Doruk... Sevgilim!!" Ve bunu dememe rağmen hala Doruk'tan ses çıkmamış mıydı? Abimin burda ne işi vardı? Babam böyle lahmacun yapmayı nerden öğrendi?! –Yazar klişeleri sevmediği, lahmacuna taptığı için hayali budur. KİMSENİN LAHMACUNUNA KİMSE KARIŞAMAZ .s.S- Ay lahmacun dedim de yanında 1,5 litre ayran, acı biber, soğan ohh canım çekti şerefsizim! –Şerefsizsin .s.s- Neyse sonra gider yerim şu anda daha önemli bir sorunum var! HATTA NE SORUNU SORUNLARIM VAR, OH MY GOD!!
*Gece'nin SORUN GÜNLÜĞÜ*
1-Doruk'la öpüşme...
*Yan etkiler- Baş dönmesi, Midede kelebek uçması, Hoşlantı belirtiler...
*Ruhsal ve duygusal durum- En iyi öpüşme ödülü verme isteği, sıfır-zero-cero-null-nol ya da bilmediğim başka dillerde SIFIR PİŞMANLIK! Yani zaten sonuçta ilk öpen taraf benim. Peki niye ilk öpen taraf benim, hadi ama aklımdan zorum mu var benim?! Niye ilk ben öptüm ki?? Yani tahminimce... yakışıklı olması, başka neden olabilir ki zaten? Peh, onu mu seviyorum ben saçmalamayın –Saç malanmaz taranır! Xd- lütfen!! Hem neresini seviyim ben onun? Yakışıklı hatta gereksiz yere fazla yakışıklı, gülün rengi kadar yeşil gözleri -Mami'ye selam! 8-A Forever .s- , 6 tane üstüne kaymak sürmemek için kendimi zor tuttuğum baklavası olabilir ya da sevimlilikte level -Yazıldığı gibi okuyanlar burda mı xd- atlamış da olabilir... A-ama yine de bu benim onu sevmediğim gerçeğini değiştirmez... sanırım.
2. ve son en en en büyük problem- ABİM!!
*Gelmesinin yan etkileri- GÖT KORKUSU!! Fazla fazla göt korkusu...
*Ruhsal ve duygusal durumum- Göt kollama korkusu!!!
Aslında problem direk benim. Hangi akla hizmet nerdeyse 1 aydır tanıdığın çocukla banyoda alt alta, üst üste öpüşürsün ki? Hani onu bırak niye öpüşürsün ki!?
Ben kafamda bunları tartarken abimin bakışları azıcık, ufacık, minnacık da olsa yumuşamıştı. Ama yine de bir bana bir de Doruk'a o çok sevdiğim(!) 'ultra-viole' ışınlarını gönderiyordu.
Ben hala 'Aha şimdi sikicek' modunda olduğum için ister istemez gözlerim kapanmıştı. Ve sonradan fark etsem de hala Doruk'un elini tutup ona sarılıyordum. Ve bu duygu bana daha önce hiçbir sevgilimde yaşamadığım güven duygusunu veriyordu. Zaten başka biri olsa abimden göt korkusuna şu anda Türkiye sınırını geçmiş Azerbaycan'a doğru ilerliyor olurdu herhalde. Ama Doruk abimi gördüğünde durumu anlamış olcak ki bana anlayışla kafasını sallayıp güven verici bir şekilde elimi sıkmıştı. Ve gerçekten bu çocuk çok tatlı, ama konumuz maalesef bu değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzmir Kızı
Teen FictionSanki zamanı ayarlamışız gibi Poyraz'ın beni öpmeye başlamasıyla gökyüzüne havai fişeklerin atılması bir olmuştu. Poyraz'ın dudakları beni işgal ederken aklımdaki düşünceyle birlikte gülümsedim. Çok klişeydi bu. Kız sevdiği çocukla ayrılma evresine...