*Bölümler düzenlenmeye devam ediyor. Bölümü atmak istedim yavru balinalar. Bilmeniz gereken şey artık hiç bir şey eskisi gibi olmıycak...*
*Multi: Dolunay*
-Dolunay-
*1 Ay Sonra*
"Hayatım bu nasıl?" elime aldığım şortu Poyraz'a doğru uzattım. İlk bana bakıp sonra elimden şortu aldı. "Do-lu-nay? Canım, bir tanem. Bu şort değil, bu bikini. Kazıklamışlar seni. Bu kadar kısa şort mu olur kızım. Deli etme beni ya!"
Yanıma alamayacaklarımın olduğu sepete bu şortu da yolladı. Sakin ol Dolunay ve olumlu düşün. Sakin ol. Sak- aman sıçarım sakinliğine ya!
"Poyraz! Çık şu odadan. Ben valizimi hazırlayıp aşağı gelicem ama o zamana kadar ŞU O-DA-DAN ÇIK!" tabi canım (!) sevgilim bu konuda ciddi olduğumu görünce daha fazla beni kızdırmayıp odayı terk etti. Yani anlamıyorum. Ben diyor muyum ona "Hayır aşkım bu kapriyi giyme dizinin üstünde." Düşündüm de bi... neyse bavulumu açıp Poyraz'ın almamı istemediği ne varsa içine koydum. Çünkü.... Kız olmak. Havalar ısındığından dolayı -tabi bu 2 hafta sürdü- ancak Kapadokya'ya gitmek için hazırdık. Asrın Abla ve Batı Abi de geldiği için tüm kadro burdaydık. Sadece Sara ve Yankı yoktu. Onlar için de açıkçası olsa da olmasa kafasındaydık. Hoş Rüya bu konuda Berk'e baya laf sokuyordu ama yapacak bir şey yok. Sonunda kadar kız dayanışması, sonuna kadar feminizm!
On dakikanın ardından valizimi hazırlayıp zorla da olsa odadan çıkardım. Bizim evde toplanıp buradan gidecektik. Herkes ikili ikili arabalara binecekti. Burada da devreye benle Gece girdik. Bu konuyu bize devretmişlerdi. E biz de gayet hoş bir oturma planı yaptık. Aşağı indiğimde ben dışında herkesin çoktan geldiğini gördüm. Poyraz ayağa kalkıp yanıma geldi. Valizime kötü bir bakış attıktan sonra elimden alıp kapının yanındaki diğer valizlerin yanına koydu. Gece de yanıma geldi. Herkes bizden oturma düzenini söylememizi bekliyordu. Ve içimdeki ses hiçbirinin bu durumda memnun olmayacağını söylüyordu... Ama zaten bizim için de eğlence burada başlıyordu. Cebimden kağıdı çıkardım.
"Öhm öhm! Şimdi leydis end centilmen! 5 araba gidiyoruz zaten biliyorsunuz. Şimdi oturma sırlamasını söylüyoruz."
Sırayla okuyacağımız için ilk Gece okumaya başladı. "İlk arabada Dolunay ve Poyraz."
Ardından kağıdı alıp "İkinci arabada Gece ve Doruk." Gece ibnece gülümseyip "Üçüncü arabadaaaa.... Berk vee Rüya." Rüya tam itiraz edicekti ki hemen araya girip "Başta bize siz dediniz düzeni siz yapın diye. Onun için kes sesini otur oturduğun yerde. İtirazları kabul etmiyoruz. Nokta. Neyse, dördüncü arabamızda Asrın ablaaa ve Batı abii." Batı abi Asrın ablaya bakıp çarpık bir gülüş attı. Haydi bakalım hayırlısı. Gece'nin artık son arabayı söylemesine gerek yoktu ama düzen bozulmasın diye devam etti. "Zaten elimizde iki kişi kaldı. Son arabada belli ama gene söyleyelim. Son ve beşinci arabamızda daa Sarp ve Begümcüm'cümcüm. Allah sabır versin begümcümcümcüm. Metanetli ol ve Kapadokya'ya kadar Sarp'I öldürmemeye çalış." Gece'nin bu lafından sonra Sarp gülerek dil çıkardı Gece'ye. Tabi sonra ensesine yediği şaplakla dilini ağzına geri soktu. "Dil çıkarma lan sevgilime dangoz." Doruk da gülüyordu ama bu onun vurmasını değiştirmiyordu. Haklı çocuk ben olsam ben de vururdum. Çünkü.. neden vurmıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzmir Kızı
Roman pour AdolescentsSanki zamanı ayarlamışız gibi Poyraz'ın beni öpmeye başlamasıyla gökyüzüne havai fişeklerin atılması bir olmuştu. Poyraz'ın dudakları beni işgal ederken aklımdaki düşünceyle birlikte gülümsedim. Çok klişeydi bu. Kız sevdiği çocukla ayrılma evresine...