P!nk - Just Give Me A Reason
"Sizce dans nedir çocuklar ? " sınıfta herkese tek tek söz vermişti.
"Bir kızı etkilemektir :) " Semih'den beklenen cevap bu olabilirdi anca.Sınıf kıkırdarken bir başkası konuştu.
"İnsanların iletişim kurmasını sağlayan yollardan biridir, yani beden hareketleridir." Peki anlamında kafasını sallayan Özgür hoca sıradaki kişiye bakarak cevap bekledi.
"Peki sence? "
"sevincini, hüznünü, korkularını ve hatta kızgınlığını bile dile getirebilmektir bence." bunu diyen Esra'ydı şu an söylenmiş en mantıklı cevap ondan gelmişti.Hayret doğrusu!
"Güzel " hoca ona gülümserken Esra'nın bir yerleri kalkmıştı.Gerçi ne zaman inmişti ki?
"2 kalbin tek vucütta birleşerek birbirine uyumlu olarak hareket etmesidir " Ayla bunu derken Yağız'a bakmıştı.Yaramaz kız:)
"Sen ne düşünüyorsun dans hakkında Nezih? " bakışlarımı ona çevirdiğimde ne söyleyeceğini merak ettim.Düşünceli bir şekilde konuştu.Baya uzun konuşacak sanırım.
"Yeniden doğmak gibi." evet onun uzun bir şey söyleyecekmiş gibi düşünmesi bu kadar kısa ve net bir cevap doğurdu.Aslında haklıydı yeniden doğmak gibiydi. Yeniden var olmak.Sınıf Nezih'e bakarken hoca Nezih'i gözüne kestirmiş gibi bakıyordu.İyi dans ettiğini biliyordu çünkü.Özgür hocanın gözleri bende durduğunda gözlerimi kaçırsamda başarılı olamadım.
"Ya sen Simay? Dans senin için ne ifade ediyor? " Birçok şey.Kimsenin veremediği bir rahatlık ve huzur veriyor bana.Benim ben olduğum tek zamandı.Kim ne düşünür diye düşünmeden bedenimi savururken duygularımı gizlemezdim.İçimdeki duyguları kusarken deşarj olurdum bu beni yenilerdi.Kendimi yalnız hissetmezdim mesela.Her şeye rağmen gülümseyebilirim.Ya da sakladığım gözyaşlarımı serbest bırakırken müzikle bir bütün olurdum.Asla yorulmazdım. Nefesim kesilinceye kadar durmazdım.Sınırı yoktu ben özgürdüm.İstediğim yere savrulurdum ayaklarım yere değmezdi.Değmesin de istemiyorum.
"Hiçbir şey." kelimeler dudağımdan döküldüğünde bir cümle bile oluşturamamıştı.
"Hiçbir şey ? " beni anlamak ister gibi bakıyordu.Bunu kimse anlayamazken yaptığının zor olduğunun farkında mıydı? Değildi tabi. Gözlerini bende çektiğinde devam etti. "Tamam anlıyorum.Peki öyleyse eleme yapacağız haftaya. İyi hazırlanıyorsunuzdur inşallah.Hepinizi gruba almam mümkün değil çünkü o yüzden sıkı çalışın.Bir an önce çalışmalara başlamamız lazım.Herkes şansını denesin kaybedecek bir şeyiniz yok öyle değil mi? Peki öyleyse görüşmek üzere arkadaşlar" dedi ve sınıftan çıktı.Ayla bana bakarken neden böyle yapıyorsun der gibi baktı.
"Simoş neyin var canım."
"Bir şey yok ne olcak "
"Dans senin için hiçbir şey mi? Yapma allah aşkına.Niye böyle bir şey söyledin.Dansın senin için ne kadar önemli olduğunu biliyorum ve o grupta olması gereken birisi varsa onlardan biride sensin."
"Seçmelere katılmıcam Ayla."
"Nee! Saçmalama Simay.Bu fırsatı geri mi tepeceksin. WSDF diyoruz heyyy burada mısın? "
"WSDF yarışmasına gelemeden elenir bu grup Ayla."
"Daha grup oluşmadı kimin ne kadar yetenekli olduğunu bile bilmiyoruz.Bu kadar karamsar olma.Bunu yapabiliriz bence Özgür hoca çok iyi yerlerden mezun ve ödülleri bile var.Bizi çalıştıracak hem......"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFGEN|Gardımı düşüren(Askıya alındı)
Novela Juvenil... "Nezih sana bir şey soracağım ama bana doğruyu söyleyeceksin" "Söz veremem güzelim" "Bir kere..." son bir umut parçasıyla "Bir kere söz ver" dedim. "Sor hadi" sesinde her an vazgeçebili...