Redd-Nefes Bile Almadan
Bu şarkıyı çok sık duyacaksınız.Bu şarkı Nezih ve Simay'ın olsun.
Bölümü şarkıyla okursanız sevinirim :*
Çıkmaz bir sokaktı Nezih ve ben ondan kurtulamayacaktım. Bunu her defasında anlasamda kabullenemiyorum. Kendime yakıştıramıyorum.Yakıştırmayada niyetim yok. Hala dışarıda duvara yaslanmış şekilde düşüncelerimle boğuşmaktaydım. İçeri girmek istemememin nedeni ortamın pisliği değildi Nezih'le o pis havayı solumaktı.İsteme istemeye içeri tekrar girdiğimde Nezih Kalabalık bir grupla içiyordu.Yanlarına gitmedim o kalabalıkta onun yanına gidip ne bok edecektim ki? Ayrıca herkesin bana onun metresi gözüyle bakmasına tahammülüm kalmamışken.Oynadığımız bilardo masasına yaslandım beni fark etmesini beklerken yanıma Akın denen çocuğun yanında ki kız geldi. Arkadaş edinecek havamda değilim şekerim.
"Cemre " elini bana uzatıp gülümsemesiyle aynı şekilde ona karşılık verdim.
"Simay bende."
"Buralı olmadığın çok belli. Ama artık buralı sayılırsın" buralı mı sayılırım? Yüzümü buruşturmaktan kendimi alamadım.
"Yok ben kalıcı değilim. " dememle sesli bir kahkaha attı.Keşke sessiz gülseydinde bakışlar üzerimize kaymasaydı be kızım.
"Onu hiç tanımıyorsun değil mi" sorudan çok tespitti bu.
"Eskişehir'den geldiğini biliyorum ama burada yaşıyor. Zengin piç ama burada takılıyor? Anlamıyorum.." kafamı iki yana salladığımda Cemre bana biraz daha yaklaştı.
"Bizde senden fazla pek bir şey bilmiyoruz bebeğim o yüzden takma kafana. Nezih gibi seksi birini zor bulursun tadını çıkar. " ha? Göz kırpıp yanımdan gittiğinde ağzım açık kalmıştı.Gözlerim Nezih'e kaydığında yanıma gelmeye başladı. Cemre denen kızın söyledikleri midemi bulandırmıştı. Tadını çıkar diyor birde ya!
"Bir şey mi söyledi sana? " yanımdan giden Cemre'yi kast etti.
"Tadını çıkarmamı söyledi. Ha birde senin seksi olduğunu! " bana daha çok yaklaştığında kendinden büyük egosuyla güldü.
"Doğru söylemiş benden iyisini bulamazsın " aramızdaki mesafeyi kapatırken yaslandığım bilardo masanına daha çok yapıştım.
"Egon senden önce gidiyor Nezih Kıraç. " sessizlik ardına saklı kelimeler içimizde kaldığında bana biraz daha sokuldu.
"Bayan kibirli şimdi benim olduğunu herkese kanıtla. "
"Ne saçmalıyorsun! "
"Masum bir öpücük" pislik herifin tekisin götoş!
"Nee! Sıçtığım boku öperimde seni öpmem! " sinirden lazer atan gözlerimi ona dikip çemkirdim.
"Oow bu çok ağır olmadı güzellik. "
"Daha beterlerini hak ediyorsun!"
"Sende güzelim sende..." ne diyor bu? Ne hak ediyorum ki ben? Annesini öldürmüş gibi bakış atıyor bana resmen. Bu kadar katı olmasının altında yatan ne var bilmiyorum ama ona istediğini vermicem.
"Sen mi öpersin ben mi? "
"Nezih! Sakın bana dokunayım deme. " yaklaşmaya başladığı an elimin içi terlemeye başladı. Bedenim yay gibi arkaya esnerken kendimi geri çekmeye çalışmalarım belimden beni tutana kadar sürdü. Tutuşu sert ama bir o kadarda içimi yakan cinstendi. Kalbim neyden sebep bu kadar hızlı atıyor? doktora falan göstermem lazım bu sıralar bir değişik atıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFGEN|Gardımı düşüren(Askıya alındı)
Novela Juvenil... "Nezih sana bir şey soracağım ama bana doğruyu söyleyeceksin" "Söz veremem güzelim" "Bir kere..." son bir umut parçasıyla "Bir kere söz ver" dedim. "Sor hadi" sesinde her an vazgeçebili...