17~Seçmeler

670 35 0
                                    

Kendimi yatağa bıraktığımda kafamdakileri de bir kenara bırakabilseydim keşke.

Ayağımın altındaki kirler çarşafa sürünürken aldırış etmedim.Sadece zihnimdekileri boşaltmak istiyorum.Bir kaç hafta önceye geri dönmek.Nezih'in olmadığı zamana kadar geri sarmak istiyorum.Yine mutlu sayılmazdım ama en azından kafam daha fazla şeylerle dolu değildi.Yüküm daha ağırmış gibi kamburlaşmıştım.Ona dair bir şey öğrenmek istemiyorum artık.Merak etmek istemiyorum.Merakım beni mahvedecek ama buna engel olacağım.O yokmuş gibi eski halime döneceğim.

~~

Sabah Ayla'la birleşip birlikte okula gitmek için karar verdik.Okula geldiğimde ise okul tam anlamıyla üçüncü dünya savaşına girmiş gibiydi.Herkes telaş içinde ordan oraya koştururken anlamayan gözlerle Ayla'ya baktım.

"Ünlü biri falan mı geldi ne bu telaş."

"Kızım bugün dans seçmeleri var ya ondan herkes birbirine karışmış durumda.Gerçi benimde hemen gitmem lazım kızlarla prova yapıcaz." aceleyle konuştu ve koşarak yanımdan gitti.Çok güzel ya sap gibi bıraktı.Oflayarak sınıfa girdiğimde buradaki manzarada aynıydı.Sınıfın ortasında dans edenler, sıraya bacağını koyup esneyenler ve dansı bahane edip abazalık edenler.Aman ne hoş ya ortalığı bok getiriyor! Özgür hocanın verdiği gaz ile herkes heyecandan ölüyor.Sırama oturdum ve bu sevinç gösterilerine son vermek için kulaklığı takıp kafamı sıraya koydum.Dünyanın en basit ama en etkili ilacı.Dünya varmış ya.Omzumu dürten salağa baktığımda Doğukan bana gülümsüyordu.Doğukan'la ilkokuldan beri tanışıyoruz iyi çocuktur ama sınıflarımız farklı olduğu için pek takılamıyoruz.

"Sen miydin? " gülümseyerek ona döndüm.

"Başka birini mi bekliyordun yoksa " muzipçe kaşlarını çattı.Bu hareketleri bile beni güldürebilmeye yetiyordu.

"Saçmala ya kimseyi beklemiyordum."

"Aslında gelmicektim ama yine dayanamayıp geliyim dedim yoksa senin beni arayıp soracağın yok." tripini yerim senin ya.

"Ayy kıyamam birileri bana fena darılmış anlaşılan." yanağını sıkarken gülerek sıkarken benden kurtulması bir oldu.Canını biraz yakmış olabilirim sanırım:)

"Amma ağırmış elin kızım.Hem hiç sevimlilik yapmaya çalışma kabahatini böyle telafi edemezsin"

"Söz telafi edicem."

"peki öyle olsun bakalım.Hadi gidelim herkes konferans salonunda." etrafa gö gezdirdiğimde sınıfta kimsenin olmadığını fark ettim.

"Ne var konferans salonunda ben uyucam ya boşver." dediğimde kafamı tekrar sıraya gömdüm.Kafamı zorla kaldırmaya çalışan Doğukan'a mırın kırın ettim.

"Hadi Simay dans seçmeleri var.İzlemek eğlenceli olacaktır."

"ya hayıırr."

"Hadii..." beni kolumdan tutarak konferans salonuna kadar bırakmadı.Kaçacak değilim yani abarttı bu da.Ayrıca seçmeleri izlemek falan istemiyorum.Sinirlerim bozuluyor iyice.Aptal bir şeyin peşinden koşmalarını anlamıyorum.Olmayacak bir hayelin peşimden koşmak nedendir? Arkalarda bir yere oturduğumuzda gözüm bizim kızları aradı.Haa doğru ya seçmelere onlarda katılıyordu.Bütün koltuklar dolmuştu ve öğretmenlerden oluşan dört jüri yerlerini almıştı.Özgür hoca,bizim titrek bak Mehmet Hoca, Zeynep hoca ve müdürden oluşan saçma bir jüriyi süzdükten sonra kafamı yok artık dercesine iki yana salladım.Hepsine okeyde Mehmet hoca (titrek baş) ne alaka ? Ne anlar danstan o. Bu hayal şu an itibariyle bitmiştir! Sahnedeki ışıklar yandığında ilk yarışacak olan bir çifti.Çift katılmak şansını artırabilirdi.Tabi gerçekten dans etmeyi biliyorlarsa.Baila baila şarkısıyla samba etmeye başladıklarında açıkçası şaşırdım.Eğitim aldıkları her adımlarından belliydi.Cesur bir dans seçmeleri öz güvenlerini tavan ettirmiş olmalı.Dansın yükselen yerlerinde alkışlar ve ıslıklar eksik olmadı.Kızın giydiği elbise pardon bir şey giymiyor ki ne elbisesi.Dans edenlerin yüzünü tam seçemesemde son sınıf olduklarını anladım.Aman bana ne ya.

EFGEN|Gardımı düşüren(Askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin