Beklemediğim bir an beklemediğin biri tarafından öpülmek...Bu beni gerçekten şoke etmişti. İçimde tarif edemediğim bir uçurum var ve ben bu uçurumun kenarındaydım.Öpüşüne karşılık vermemiştim ama yinede kendimi böyle bir duruma soktuğum için kızıyorum.En çokta Nezih'in bu öpüşünden etkilenmemdi belkide ilk öpücüktü diye. Aslında her ikiside! Kafamı nerelere vursam diye düşünürken saçlarımı birbirine geçirip karman çurman ettim. Aklımdan o an çıkmazken düşüncelerim çıkmaza girmişti sanki. Bendeki bu şok dalgası her hücremi titretmişti.Beni sürekli yerin dibine sokan bu adam beni öpmüştü. 'Seni ilgilendiren her şey beni ilgilendirir.' diyişi hala kulaklarımdaydı. Beni izinsiz öpmesini ona ödeteceğim diye kendime söz verdim. Beni değiştiren bu adama bir şeyler yapmalıydım.
*
Gözümü zar zor açtığımda okula geç kalmıştım zaten gitmeye de hiç niyetim yoktu.Bir süre Nezih'i görmemek istiyordum ondan kaçış yoktu ama en azından bugün okula gitmek istemiyorum.Telefonumu elime aldığımda Ayla ve Yeliz'den mesaj gelmişti hızlıca Ayla'ya 'Mado Cafe'de bulaşalım.Yeliz'e çaktırma!!!! ' diye mesaj attım. Anında cevap yazmıştı derste olması onu pek etkilemiyordu.Bir gün fena yakalanacak ama ne zaman.
' Niye okula gelmiyorsun? Sorun yok değil mi?? ' diye mesaj attı. Meraktan ölecek şuan.
'Soru sorma Ayla! Saat 1 de ok. "
'Ok beybi ' yazdığında telefonu yatağa fırlattım.Daha saat 11'di üstümdeki pijamaları değişmeden aşağı indim. Kahvaltı fastı çoktan geçmişti zaten.Babam çıkmıştı annemse henüz çıkmamıştı. Salona girdiğimde telefonla konuşuyordu ona aldırış etmeden televizyonun karşısındaki koltuğa kuruldum. Telefonu kapatmasıyla bana döndü ve ellerini göğsünde birleştirdi. Okula gitmemiştim ve gayet sağlıklı görünüyordum ve yine bir yalan sallamam lazımdı.
"Okula gitmeyi düşünmüyorsun galiba Simay" dediğinde sesi ciddi ve otoriter çıkmıştı.
"Geç kaldım zaten gitmicem bugün."
"Derslerini inşallah aksatmıyorsun yıl sonu bizi şaşırtma."
"O zaman hiç çalışmamam lazım. " dediğimde sinirle bana baktı. Aslında doğru söylemiştim yani sonuçta derslerimin çok iyi olduğu söylenemez bir şekilde geçiyordum sadece.
"Sınıfta kalmada" derken bende ona sinirlenip baktım. Şu an inadına sınıfta kalabilirdim yani. İlgili anneciğiiimm ne kadarda düşünceli.(!) Bir şey söylemek isterdim ama kendimi tuttum, uzatmak istemiyorum çünkü. Çantasını alıp evden çıktığında derin bir oh çektim. Televizyonda saçma saçma evlenme programlarına laf attıktan sonra televizyonu kapatıp bir şeyler atıştırmak için mutfağa gittim. Yardımcımız bugün izinliydi ve iş başa düşmüştü. Ekmeğin üstüne çikolata sürüp yemeğe başladığımda telefonum çaldı. Arayan Nezih'di ! İsmini görmemle şaşkınlıkla gözlerimi pörlettim, ağzımdaki lokmaya zor yuttum. Bir kaç kez daha çalmasıyla açtım. Açmazsam beni öptüğü için utandığımı anlayacaktı zaten okula gitmememle bunu başarmıştım ama neyse.
"Ne var! " dediğimde o alo bile dememişti.
"Sanada selam. " dediğinde sesinden uyuzluk akıyordu.Adii ya! Birde yüzsüz yüzsüz arıyor.
"Ne istiyorsun işim var. " dediğimde sesim soğuktu ve içimdeki gerginlik sesime yansımamıştı. Aferin bana.
"Ödev için aramıştım yarın teslim etmemiz lazım. " derken o da soğuktu. Ödevi tamamen unutmuştum ve onunla bu ödevi yapmak istemiyorum.Hele ki konumuz 'eşeyli üreme' iken hiççç.
"İşim var bugün olmaz. "dediğimde umursamadım. Her zaman ki gibi.
"İyi o zaman akşam 7'de gelirim." dediğimde ağzım beş karış açıldı. İşim var diyorum bugün olmaz diyorum o akşam gelirim diyorrrr!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFGEN|Gardımı düşüren(Askıya alındı)
Teen Fiction... "Nezih sana bir şey soracağım ama bana doğruyu söyleyeceksin" "Söz veremem güzelim" "Bir kere..." son bir umut parçasıyla "Bir kere söz ver" dedim. "Sor hadi" sesinde her an vazgeçebili...