Toygar Işıklı - Çok Geç
Bir günüm daha geçer mi?
Sensiz darmadağınım,
Yapayalnızım,
Sığındığım limandı
Bu aşk
Nolur kalbine bir bak !Ben oradayım.
"Ayla açsana kızım kapıyı! AYLA! "
"Sende kimsin?" üzerime düşmesiyle beraber yeri boyladık.Ayla sen içki mi içtin?Keskin alkol kokusu midemin ağzıma gelmesine neden olmuştu.Bu kız bu kadar ne diye içtiyse.
"Ayla kalk canım hadi." zar zor kaldırdığım Ayla'yı lavaboya yetiştirebilmiştim.Üstüme kusmuş olsaydı sarhoş falan dinlemez kafasını klozete sokar boğardım.Yağız diye sayıklayıp durdu.Ne var bunda bu kadar içecek yani tamam seviyorsunda kendini şu duruma sokmaya değer mi yani.Anne ve babası burada değil diye iyice koy vermişti.Buraya gelmeseydim kim bilir ne yapardı.Ayla'dan bahsediyoruz normal kafadayken bile saçmalayan biri kafası güzelken tahmin edemiyorum.Yatağa yatırdığımda sızıp kaldı.Sabah uyandığında ona bir süpriz hazırlasam iyi olur.Üstüme Ayla'nın pijamalarından birini geçirdikten sonra koltuğa uzandım.Anlaşılan ikimiz içinde iyi bir gün değildi.Sahi en son hangi günüm iyi geçmişti ki benim? Uzun zaman oluyor 'bugün çok güzel bir gündü' demeyeli.Düşüncelerim arasında kaybolurken aslında neyede kaybolduğumu biliyordum.Onun derin maviliğinde boğuluyordum.Kendime yakıştıramadığım her şey üzerime yapışmışken bunları itiraf etmek zordu.Onun bu siyahlıhı benim ruhum kadar siyahtı.Nefretim aslında hem ona hem kendimeydi.Söylediği her şey cam kırığı gibi göğsüme saplanmışken tenimdeki imzası buna ekleniyor.Onu sildirmek istesemde sildiremiyor olmam beni deli ediyor.Nasıl silmezler anlamıyorum? Nezih nasıl korkuttu onları ki böylesine ona itaat ediyorlar.Ne olursa olsun bu iğrenç şeyden kurtulacağım.
"Seviyorum lann!" gözlerimi Ayla'ya çevirdiğimde düşüncelerimden silkindim.İçine şu an kro kaçmış.
"Yağız gel lan buraya." bu halleri kahkaha atmama neden olurken muzipçe bir fikir ile onu kameraya aldım.Kesinlikle bu hallerini ona izletmeliyim.Akan salyalarını saymazsak gayet tatlı duruyor.Yağız! mı göndersem videoyu acaba.Yok yok olmaz Ayla öldürür beni.Yinede bu görüntüler işime yarayacaktı.En azından ömür boyu hizmetime amade olurdu.Yaşasın kötülük.
**
Sabah kalktığımızda Ayla tabiki baş ağrısından ölüyordu.Bu kadar içerse olacağı buydu.Birde akşam çektiğim video ile küçük bir harp yaşadık ama atlattım.Silmeye çalışsada beceremedi garibim.
"Simay arkadaş olacaksın birde! Ne diye benim kötü anımdan faydalanıyorsun!"
"Arkadaşlar kötü gün içindir" dediğimde ona öpücük yolladım.
"Hiç tatlı değilsin"
"Şişirme hemen dua et Yağız'a göndermedim onu."
"Bir de gönderseydin! "
"Düşündüm ama..."
"Simay !" elindeki bıcağı bana çevirdiğinde uzatmamaya karar verdim.Ne olur olmaz canım şeytan doldurur.
"Tamam tamam" onu sinirlendirmek hoşuma gitsede uzatmadım.Ama gülmemi tutamadım tabi.Kahvaltılık bir şeyler atıştırmaya devam ettim.Bugün böyle neşeli başlayıp öyle bitse diye iç geçirdim.
"Sen dün niye buraya geldin? bir şey söylememiştin geleceğin için"
"Bir dahakine izin alırım o zaman." dediklerine alındığım için değil sadece söylemek zorunda kalacağım şeyleri geri itmek içindi.Saçma ama gerçek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFGEN|Gardımı düşüren(Askıya alındı)
Teen Fiction... "Nezih sana bir şey soracağım ama bana doğruyu söyleyeceksin" "Söz veremem güzelim" "Bir kere..." son bir umut parçasıyla "Bir kere söz ver" dedim. "Sor hadi" sesinde her an vazgeçebili...