'Baba!'
Hızla koşarak boynuna sarıldığımda dizleri üzerine çöküp bana sıkıca sarıldı.
'Prenses'im benim.' Saçlarımı öpüp kokumu içine çektiğinde boynuna daha sıkı sarıldım.
'Seni çok özledim baba! Neden gelmedin daha önce?'
"Özür dilerim Prenses'im. Özür dilerim gelemediğim için.' dedi yanağımı öpüp.
'Olsun. Geldin artık.' deyip gülümseyerek omuzlarımı silktim. 'Beraber annemi almaya gidelim hadi.'
Dayım gelip beni geri çektiğinde elimi babama uzattım.
'Baba!'
'Özür dilerim Prenses'im. Şimdi gitmem gerek ama söz veriyorum bir gün kavuşacağız.'
'Baba bırakma beni! Bende geleceğim seninle!'
Dayım beni kucağına aldığında babama elimi uzatıp ağlamaya devam ettim .
'Baba bırakma beni.'
...
'Gidecek misin?'
Yanağımı okşayıp 'Gitmem gerek.' deyince ağlamaya başladım.
'Beni bırakmanı istemiyorum.'
'Özür dilerim prensesim. Burada kalamam.'
'Ben geleyim seninle.'
'Olmaz, anneni burada tek mi bırakacaksın?'
"Oda gelsin. Üçümüz beraber olalım.'
Derin bir nefes aldı ve 'Bir gün olacağız.' dedi.
'Seni çok seviyorum.' deyip yanağımı öptü.
Ayağa kalktığında elini sıkıca tuttum. 'Bırakma beni.'
'Özür dilerim.'
'Gitme. Baba gitme.'
"Hina. Hina uyan."
Omzumun hafifçe sarsılmasıyla gözlerimi araladım. Gözlerimi birkaç kere kırpıştırdıktan sonra Jungkook'un endişeyle bana baktığını görüp derin bir nefes aldım.
"İyi misin?"
"Ne oldu?" dedim yanaklarımda ıslaklık hissedince.
"Kabus görüyordun sanırım. Uyandıramadım bir türlü."
Aklıma gördüğüm rüya gelince kaşlarımı çattım. Babamı görmüştüm rüyamda ama net değildi. Ne sesi ne görüntüsü. Sadece o olduğunu biliyordum.
Kendi küçüklüğüm ve o.
Sanki bir rüya değilde bir anı gibiydi gördüğüm ama bu imkansızdı. Ben hayatım boyunca babamı hiç görmemiştim. O zaman bu gördüğüm neydi?
"Su iç biraz."
Jungkook'un uzattığı makarayı elime aldım ve birkaç yudum için yeniden ona uzattım. "Daha iyi misin?"
Başımı sallayıp onu onayladım ama kafam çok karışıktı. Gördüğüm rüya, kabus ya da her neyse çok garipti.
"Seni de rahatsız ettim."
"Saçmalama." demesiyle derin bir nefes aldım. "Uyu hadi biraz."
Dediğini yapıp yere uzandım ama uyuyabileceğimi sanmıyordum. Elimi boynumdaki kolyeye atıp sıktım ve gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War Of Races - Jeon Jungkook
Fanfiction"Sana bağımlı oldum, tıpkı kanına olduğum gibi." "Katilime aşık oldum, tıpkı bir aptal gibi."