Normalde yeni bir şarkı, albüm çıktığı zaman streamlere etki etmemek için bölüm atmıyordum ama siz biz stream kasarken okuruz diyorsanız atmaya devam edeceğim.
Geçen hafta On The Street çıktı, bugün Smoke Sprite çıktı ve Cuma günü Set Me Free Pt.2 çıkacak. Ayrıca haftaya Face albümü geliyor.
Lütfen hepsine destek olup güzelce stream kasın, üyelerimize hakettikleri değeri verelim. Oylamalarda oluyor onları da atlamayın lütfen.
...
Kim Seokjin
"Prenses'inin burada olduğuna emin misin? Ağaçlar dışında bir şey görmüyorum da ben."
Derin bir nefes alıp başımı iki yana salladım ve başımı arkaya yaslayıp gözlerimi kapattım. Yanımda getirerek hata mı etmiştim diye düşünmeden edemiyordum. Sinir bozucu bir kişiliği vardı.
"Burada değil zaten, geride kalan bir mağaradalar."
"O zaman biz neden bu ağacın tepesindeyiz?! Gidip o ikisinin yanında durmayacak mıydık?!"
Geceleri etrafı daha iyi görebilmek ve güvende olmak için ağaçlarda duruyordum, bugün yanımda oda vardı ve hiç memnun değildi bu durumdan.
"Hayır. Benim görevim Prenses'i uzaktan izlemek. Müdahale etmem gereken bir durum olursa müdahale ediyorum ve bitiyor. Prenses benim varlığımdan bile habersiz."
"Dalga mı geçiyorsun benimle?! Buraya lanet bir vampiri uzaktan izlemek için mi geldim yani?!"
Kaşlarımı çattım ve "Onu tanımıyorsun bile. Neden sürekli hakaret ediyorsun?" diye sordum.
Prenses Hina tanıdığım en kibar, en saygılı insanlardan biriydi. Her zaman insanlara yardım etmeye çalışırdı, onun hizmetinde olan insanlara hep kibar yaklaşırdı. Sarayın bahçesindeki hayvanları besler onlarla oyunlar oynardı. Onu tanımayan birinin, ona sürekli hakaret etmesi sinirimi bozuyordu.
"O bir vampir. Hakaret etmem için en büyük sebebe sahip."
"O diğer vampirlere benzemez."
"Bir Kraliyet üyesi. Savaşın başlamasını ve devam etmesini sağlayan insanların kanından biri. Ne yapmamı bekliyorsun? Gidip ayaklarına mı kapanayım?!"
Sinirle konuşup gözlerime bakmasıyla sıkıntılı bir nefes aldım. Vampirlerden gerçekten çok nefret ediyordu ve bunun sebebini öğrenmek istiyordum.
"Neden sevmiyorsun vampirleri?"
"Sevmem mi gerek?"
Ters cevabıyla gözlerimi devirdim ve "Tabii ki gerekmiyor ama sebebini merak ettim. Mesela ben, savaşta da olsak kurtlardan nefret etmiyorum." dedim.
"Kurtlar senin aileni vahşive katletmediler çünkü."
Böyle bir sebebi olduğu aklımdan geçsede bir ihtimal olmamıştır diye düşünmüştüm ama yanılmışım.
"O pislikler bizi pusuya düşürdü, tüm ailem öldürüldü. Ben babam sayesinde zor kurtuldum..." deyip dolan gözlerini saklamak için yukarı baktı.
"Beni kurtarabildi ama kendisi kaçamadı. Onu da öldürdüler. Yardım istemek için sürüme gittiğimde onların da öldürüldüğünü gördüm... Zaten büyük bir sürümüz yoktu, vampirler çok fazlalardı ve hepsini öldürmüşlerdi..."
Derin bir nefes alıp gözlerini kapattı ve devam etti.
"Üç yıldır kimsesizim. Ne bir ailem var ne bir sürüm... şimdi de kendimden nefret ediyorum çünkü ailem katillerinin ırkından birine mühürlendim. O lanet aileden birini takip ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War Of Races - Jeon Jungkook
Fanfiction"Sana bağımlı oldum, tıpkı kanına olduğum gibi." "Katilime aşık oldum, tıpkı bir aptal gibi."