23. Bölüm

476 51 99
                                    

Hayatım bir yalan üzerine kuruluydu resmen.

18 yıldır babamın bir insan olduğunu bilerek büyümüştüm ama gerçek öyle değildi. Babam bir insan değil, kurtadamdı.

Annem bana yalan söylemişti, dayım bana yalan söylemişti. Hayatımdaki herkes bana yalan söylemişti.

"Hey. İyi misin?" Jungkook yanıma oturunca başımı ona çevirmeden iki yana salladım. Böyle bir durumda nasıl iyi olabilirdim ki?

"Bir şeyler yemelisin."

"Canım istemiyor." dememle elimi tutup avucumun içine bir elma yerleştirdi. "Ye Hina. Aç kalmak sana bir şey kazandırmayacak."

"Yemek istemiyorum Jungkook... Hiçbir şey yapmak istemiyorum."

"Zor bir durum anlayabiliyorum ama hayata küsemezsin Hina."

Haklıydı ama bu öyle kolay unutup hayata devam edebileceğim bir şey değildi.

"Sen nasıl anladın?" dedim başımı ona çevirip.

"Kurtboğan canını yaktı." dedi omuzlarını silkip elindeki elmayı ısırarak.

"Alerjim olabilirdi ya da başka bir şey de olabilirdi."

"Sadece o değil." deyip bana döndü ve gözlerini ellerime çevirip devam etti.

"Tırnakların kısa."

Kaşlarımı çatıp anlamamazlıkla tırnaklarıma baktım. Bununla ne anlamıştı?

"Bunun kurt olmamla ne alakası var?"

Yeniden gözlerini gözlerime çıkarttı ve "Sana saldıran vampirler... onlara ne yaptığını hatırlıyor musun?" diye sordu.

"Birini duvara ittim, diğerinin boğazını sıktım..."

"Tırnaklarını boğazına geçirdin..." Şaşkınlıkla ona bakmaya devam ederken "Bir insanın tırnakları değillerdi onlar Hina. Bir kurdun pençeleri gibilerdi." dedi.

Bakışlarımı ellerime indirdim ve derin bir nefes aldım. "Ben... yani... tırnaklarım değişti ve ben bu-bunu farketmedim mi?"

"O an panik olmuştun, kendini kurtarmaya odaklıydın. Farketmemiş olman normal."

"A-ama... ben- yani nasıl oldu ki bu? Hiç farketmedim bu zamana kadar."

"Sana büyü yapıp anılarını sildilerse kurt özelliklerini bastırmak için de büyü yapmış olma olasılıkları çok yüksek. Ayrıca büyükannenin babanı sevmediğini düşünürsek bu kesin gibi bir şey."

Muhtemelen dediği gibi olmuştu ama yinede annemin ve dayımın anlatmamış olması çok kötü hissettiriyordu.

"Peki bunu nasıl yaptım? Yine yapabilir miyim?" Ellerime bakarak konuştuğumda Jungkook sol elimi elinin arasına aldı.

Avucumun içine, baş parmağımın biraz sağına doğru bastırdığında tırnaklarım birden kurt tırnaklarına dönüştü.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
War Of Races - Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin