Csingiling elment a király lakrésze felé vezető úton, ahol szerencsére meg is találta. Még időben el tudta kapni, mivel lépett volna a külön kis egyszerű szobájába, amiben egy kicsi ágyon, íróasztalon és szekrényen kívül más nem volt. Elpirult majd meghajolt a férfi előtt, aki visszacsukta a szobája ajtaját. Csingiling magában hálás is volt, mert nagy akaraterő kellett volna ahhoz, hogy ne pillantson be. Átadta az üzenetet miszerint a mulatság zajlik. Felix bólintott és mondta, hogy el fogja mondani ezt a királynak. A tizenéves lány elmosolyodott és elment volna, mikor meghallotta, hogy kérdezni akar tőle.
- Hogy van? Remélem, jobban van már a múltkori eset óta.
- Igen, köszönöm szépen. – pirult el. – Kicsit gyengélkedtem, de már jól vagyok.
Fülbevalójával játszott zavarában. Szeretett volna vele tovább is beszélgetni, de nagy zavarában nem tudott volna mit mondani, meg veszélyes is lett volna számukra. És annyira már ismerte Felix-et, hogy az uralkodó bizalma számára a legfontosabb.
- Vigyázzon magára. – kívánta a férfi.
- Ön is. – mosolygott.
Felix tájékoztatta Pétert, hogy a mulatság odalent elkezdődött. Ő bólintott egyet. Ő is nyugodtan menjen a maga dolgára, itt lesz a lakrészébe, ha történik, valami. Tigris Liliom odalépett a hercegnő szólítására és meghajolt kérdezve, hogy mit parancsol. Regina rámutatott egy üres székre, ami ott volt az asztalnál, hogy üljön le közéjük. Wendy erre mérgesen felpillantott a lányra, ami Emma szemét nem kerülte el. Hiszen hamarosan ő is meg fogja szülni az uralkodói család következő utódját. A kis hercegnő édesanyja tudta, hogy ezt direkt csinálta. Azt akarta, hogy még kellemetlenebbül érezze magát.
- Wendy, a hercegnőnk jól van? – kérdezte Regina.
- Igen, hölgyem. – bólintott egy apró mosollyal.
- Majd én is megnézhetem? – kérdezte Roland.
- Hát persze! Amikor csak akarod! – válaszolt széles vigyorral.
- Anya, lehetne most? – nézett fel Regina-ra.
Ő megsimogatta a fejét és mondta, hogy biztos alszik. Majd holnap reggel elmehet hozzá. Wendy erre felhúzta a szemöldökét és jobb vállát megrántva, mondta, hogy ez még nem akadályozza meg őket, hogy megnézhessék. Majd halkak lesznek és óvatosnak. A kis Jane mélyalvó így nem fog felébredni. Emma felé fordult és megkérdezte, hogy Henry-t is magával viheti e. Ő bólintott és fia felé fordult megsimogatva a vállát és mondta, ha szeretne menni, akkor nyugodtan. Henry bólintott és egy meghajlás után odafutott Wendy szabad oldalára és megfogta a kezét. Jól is jött most ez neki. Végre távol a két bosszantó tényezőjétől az életében. Regina beleivott teájába majd szigorú arckifejezéssel Tigris Liliom felé fordult.
- Nagyon remélem, hogy több szégyent nem hozol az uralkodói családra. Ne hidd, hogy ezt könnyen elfelejtjük.
- Igen hercegnőm! Már nagyon megbántam, amit akkor tettem. Sajnálom!
- Remélem is, hogy ez a pár hónap a hasznodra vált.
- Megnyugodhat, már nem vagyok az a gyerekes kislány. – mosolyodott el – És öntől is szeretnék bocsánatot kérni. – nézett Emmára egy bocsánatkérő mosollyal.
- Szégyelld magad, lejárattál minket és tönkretetted a fiam szülinapját a saját, buta önzőséged miatt. Ne várd, egyhamar a bocsánatomat. – rázta a fejét.
Tigris Liliom csalódottan elhúzta a száját. Nem sikerült, hogy kibéküljön a hölgyekkel, de legalább megpróbálta. De utálta a gondolatot, hogy Wendy-t jobban becsülik, pedig lányt szült. Igazságtalannak tartotta a helyzetet, hiszen ugyanannyi törődés és kiváltság járna neki is! Eközben Csingiling még mindig magában álmodozva gondolt vissza Felix-re. Mindig nagyon le tudta nyűgözni. Az egyik lány, nevezetesen Ella érdeklődve felhúzta a szemöldökét, mikor meglátta a lány arckifejezését. Haját csavargatva meg is kérdezte, hogy miről álmodozik. Ő felnevetett mondván, hogy szolga ellenére lehetnek álmai, nem igaz.
ESTÁS LEYENDO
Ты моя - Az enyém vagy!
RomanceSohaország egy fiatal és kegyetlen királyt kapott, Pán Pétert, miután édesapja és bátyja életét vesztették a csatában. Wendy Darling egy naiv tizenhárom éves kislány, aki a királyi ház falai közé kerül, mint a király kedvence. De a lány eleinte ezt...