Mikor Ali elment, akkor kezdett el közeledni a lány felé, hogy megkérdezze, mi volt ez az egész. De ez a szolga nem fogja megúszni. Leszólította a lányt, aki kíváncsian megfordult. Elmosolyodott, amint meglátta, hogy Felix az. Viszont ez a beszélgetés már nem volt már nem volt annyira megengedett, még akkor sem ha Csingiling már nem tartozott a király lányai közé, de akkor is.
Mosolyogva köszöntötte a sebhelyes arcú fiút. Örült annak, hogy újra láthatta a fiút. Felix körülnézett, hogy biztonságos e itt beszélgetniük és mikor meggyőződött róla, hogy igen, rákérdezett, hogy mégis miért volt vele. A lány értetlenül elmosolyodott. Most miért akadt ki ennyire? Hisz ez nem volt megtiltva közöttük. Csak nem volt féltékeny. Ha igen, akkor ő lenne a legboldogabb lány a világon. Elmondta, hogy csak beszélgettek. Nem történt semmi, de amúgy sem történhet köztük bármiféle dolog. Remélte, hogy féltékeny mivel eléggé ki volt akadva. A fiú természetesen védte magát, hogy ez nem igaz. De ő csak mosolygott állandóan igazat adva magának. Az úr féltékeny.
- De nem tudom mire fel! Hiszen ő... ő... tudja nem? – mondta zavart idegességgel
Nem akarta kimondani, hogy mi történik itt az egyes férfiszolgálókkal. Annyira zavarba ejtő. Viszont ezután elmosolyodott. Most szembesíti a dologgal.
- Ön féltékeny uram. – mondta elégedetten
Felix azzal az ugyan már arckifejezéssel félrenézett. Mégis hogy juthatott el ilyen baromság az eszébe? Egyébként is, hogyan jutottak el ehhez a témához? Végül elmondta, hogy szabályt szegtek, ami nem maradhat büntetlenül. Szabályt szegtek és nem az első alkalommal. Nem akarta, hogy bárki meglássa és jelentené a királynak. Megölné magát, ha Péter csalódna benne. Így elküldte a lányt, aki viszont nem volt letörve. Mikor hátat fordított neki egy újabb elégedett mosoly terült el az arcán. Annyira ki volt akadva mintha férj és feleség lenne. Neki pedig udvaroltak és a férj máris ott van, hogy elküldje a betolakodót asszonya közeléből. Élvezte ezeket a titkos beszélgetéseket. Remélte, hogy nem ez volt az utolsó.
Ali fütyörészve, csettintgetve haladt a folyosókon. Minden nyugodt volt, addig a pillanatig, míg be nem rántották egy sötét helyiségbe és szegeztek tört a nyakához. Annyit mondtak neki, hangját nem ismerte fel mivel eltorzított hangon beszélt. Annyit mondta, hogy többé nem lehet kettesben azzal a lánnyal. Aprót bólintott idegességében, nem akart újra ebbe a helyzetbe kerülni. A tőrt elvették a nyakától majd otthagyták. Megkönnyebbülten felsóhajtott majd a nyakára tette a kezét. Még mindig érezte a penge hideg fémét a bőrén. Évek óta itt volt, de még sosem fordult vele elő ilyesmi. Nem is hitte, hogy elő fog fordulni. Mikor az utcán élt kalandos élete volt. Egy csiszolatlan gyémánt. Végül elkapták és Indiából egészen idáig elhozták. Ez még Malcolm király uralkodása alatt történt. Hogy ezt az életet élhesse. Felix elégedett mosollyal eltette a kését és remélte, hogy ezzel megtanulja a leckét.
STAI LEGGENDO
Ты моя - Az enyém vagy!
Storie d'amoreSohaország egy fiatal és kegyetlen királyt kapott, Pán Pétert, miután édesapja és bátyja életét vesztették a csatában. Wendy Darling egy naiv tizenhárom éves kislány, aki a királyi ház falai közé kerül, mint a király kedvence. De a lány eleinte ezt...