Geçmişteki Ashira'dan
Gözlerimin şiştiğini hissettiğimde artık nefesim tükeniyordu. Omuzumdaki eliyle bana destek olan Ginny ise umutsuzca mırıldandı "İstersen benim süpürgemi alırsın?"
"Hayır!"
"O zaman üzülme yenisini alabiliriz Ash" dedi bu sefer Hermione.
"Anlamıyorsun Mione. Sekiz kardeşiz ve maddi durmumuzu biliyorsun! Para biriktirip almıştım ben o süpürgeyi!" dedim titrek sesimle.
Maddi yanı değil manevi yanı üzüyordu beni. Hem, bir tane daha alarak annemlere yük olmak istemiyordum.
"Son modeldi o, aynısını tekrar almaya kalksam alamam!"
Hermione söylediği şeyden utanmış gibi bakışlarını kaçırdı. Asla konuşmazdık bu durumlar hakkında ama herkes bilirdi durumumuzu.
Göz yaşlarımı formama silip burnumu çektim "Kim yaptıysa canına okuyacağım."
"Belki seçmeleri geçmek isteyen biridir? Hem kızların soyunma odasıydı, belki bir kızdır" dedi Ginny.
Hermione onayladı "Evet, buluruz. Yeterki üzülme Ash"
"Seçmeleri geçemedim değil mi?" dedim bakışlarımı kız kardeşime çevirip.
Ginny başını yavaşça salladı "Oliver'la konuştum ama maç çok yakında ve birini seçmeleri gerekiyordu. Üzgünüm."
Bu sene kupa almakta kararlıydım. İkizler seneye mezun oluyorlardı ve bu hepimizin girdiği son maçımız olacaktı. Anlaşılan hepsi hayalden ibaretti.
Hızlıca oturduğum yerden kalkıp lavaboya yöneldim, yüzümü soğuk suyla yıkarken iki kız kapıda durup beni seyrediyorlardı.
"Ne yapacaksın?" dedi Hermione merakla.
"Kimin yaptığını bulacağım elbette."
.
.
.
.Akşam yemeğinde üzerimdeki bir kaç bakış bu olayın yayıldığının göstergesiydi.
Bende bakışlara karşılık yemeğimle oynarken etrafa bakınıyordum. Kim yapabilir diyerek yüzleri analiz ediyordum.
Belki cidden seçmelerden biriydi, ya da kavga ettiğim biri olabilirdi? Çok kavgacı biri değildim aslında, hatta kimseyle sorunum olsun istemezdim. Fakat Fred ve George bir işe bulaştığında yerimde duramıyordum.
Geçmiş yılları düşünerek sorunum olan kişileri hatırlamaya çalışıyordum.
O sırada iki kişinin bana doğru geldiğini gördüm, ikizlerin.
Slytherin masasına gelmeleri herkesi huzursuz ederken yanımdaki boş sandalyelere oturup bize bakan herkese ters ters baktırlar.
Fred elini omuzuma koydu, "Bücür, iyi misin?"
"İyiyim"
"Olanları duyduk" dedi George.
Ve Fred "Sakın üzülme" diye devam ettirdi.
"İlk süpürgemdi," dedim çatalımı bırakıp onlara dönerek kıkırdadım "İsmi bile vardı"
İkiside gülümsedi "Olsun, bir tane daha alırız ha?" dedi Fred.
George onayladı "Evet. Bak ne diyeceğim, seneye dükkanımızı açtığımızda ilk kazancımızla sana en iyisinden alacağız, anlaştık mı bücür?"
"Ama ağlamaman şartıyla" dediler aynı anda.
Dolan gözlerimle onlara baktım. Asla duygusal değildim ama konu abilerim ise saatlerce ağlayabilirdim.
"Anlaştık"Onlara sarıldım sonra hemen ciddileşip "Kimin yaptığını bulurum ben" dedim "Annem duymasın ama, benim kazara kırdığımı zannedip kızar yoksa."
İkiside başını salladı. Sonra benimle birlikte yemek yediler ve hoşça sohbet ettik.
Yemekten sonra astronomi dersimiz vardı. Yine ortak ders değildi bu yüzden en köşede boş bir sıraya oturdum tek başıma.
Her zamanki gibi hiç biri benim yanıma oturmaya tenezzül bile etmedi. Umursamadan sadece seyrediyordum.
Aslında bu dersi severdim, beni cezbederdi. Fakat bugün kafamdaki düşünceler dinlememe izin vermeyecek gibi duruyordu.
Ders özellikle hava kararmaya yüz tuttuğunda, gökyüzünü net görebileceğimiz bir sınıfta yapılıyordu. Bunu fırsat bilip parşömenimin üzerine gökyüzünü ve yıldızları karalamaya başladığım sırada masama bir kağıt düştü.
Kağıdı alıp açtığımda, inci gibi, hoş bir el yazısı gördüm.
'Talihsiz bir kaza olmuş. Ama iyi yanından bakalım, kaşınmaktan iyidir.
D.M.''Kağıda çatık kaşlarla bakıp arka sıralara döndüğümde çaprazımda oturan ve sırıtan Malfoy'u gördüm.
O yapmıştı tabii ki. Şaşırmamıştım, çünkü ancak bir Malfoy insanları zayıf noktalarından vurabilirdi.
Önüme döndüm, kendi kitabımdan bir parşömen yırtıp içine bir şeyler yazdım. Kağıdı buruşturup elimin arasına aldım ve elimi kaldırıp profesörden söz istedim.
"Evet, Bayan Weasley?"
"Dersi böldüğüm için çok üzgünüm profesör ama bunu görseniz iyi olur."
Profesör elini öne uzattığında kalkıp yanına gittim ve kağıdı onun avucuna bıraktım, üzgün gibi görünerek dudaklarımı büktüğümde profesör bağırdı "Kim yazdı bunu?"
Elimle sırıtan sarışını işaret ettim, sırıtışı kayboldu. "Bay Malfoy?" dedi profesör sorarcasına.
Hemen savunma moduna geçip ellerini salladı,
"Ben bir şey yapmadım profesör"Kağıdı atmadığını söyleyemezdi, çünkü sınıfta bir çok ispiyoncu vardı ve onun kağıt attığını illa ki görmüşlerdi. Ondan korksalar bile çenelerini tutamazlardı.
"Dışarı çıkın derhal! Bu saygısızca şeyi sonra konuşacağız."
O anlamsızca bize bakarken profesör bir kez daha çıkmasını söylediğinde homurdanarak sınıftan çıktı.
Profesör sonra bana döndü "Sizde yerinize Bayan Weasley."
Gülümseyerek yerime oturdum.
Ders hızlıca bittiğinde sınıftan son çıkanların arasındaydım. Kapıdan çıktığım gibi karışma birinin dikilmesi bir olmuştu "Çekilsene" dedim homurdanarak.
Saat geç oluyordu ve uykum gelmişti, bu da beni huysuzlaştırıyordu.
"Ne yazdın o kağıda?" dediğinde burnundan soluyan ifadesi çok komikti.
"Ne kağıdı?" dedim anlamazdan gelerek. "Ah, profesörün bir hipogriff gibi sesler çıkarttığını ve burnunun Snape'in burnuna benzediğini yazan kağıt mı?"
Dudak büzdüm "İnan bilmiyorum."
Dişlerini sıktı ve yine çenesi kasıldı. Bu gidişle erken yaşta dişsiz kalacaktı. "Bana ilk kafa tutan sensin Weasley ve ileri gidersen o kafanı ezerim."
Son cümleyi vurguladığında korkmuş gibi gözlerimi büyüttüm "Merlin şahidim olsun ki bir dahakine kağıda Filch gibi koktuğunu da yazarım. Yeter ki yüce gazabından koru beni."
Şimdi gerçekten de delirmiş gibi bakıyordu. Hala bana yumruğu geçirmemesi bile mucizeydi.
Tekrar dudaklarımı araladım "Ve unutma Malfoy. Bir daha benimle bu kadar küçük oyunlar oynama. Süpürgem olmasada, seçmeleri geçemesemde olur. En azından insanları belli konularda rencide eden bir pislik değilim" Önümde duran bedenini yana ittirdim "Görürsün, o maça ne olursa olsun katılacağım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲
Fanfiction❝Cesur sevgilim.❞ Zamanın akışı o gün, 1997 Haziran ayının 29'unda değişmeye başlamıştı. Draco nelerin değişeceğini görmek için geleceğe dönerken zaman onun arkasından hunharca akmaya devam etmişti. Sadece bir Weasley kızı için. • 𝐬𝐦𝐮𝐭 - ꨄ︎ • �...