Geçmişteki Ashira'dan
Parti boğucu geçiyordu. Zaten eşim olmadığı için müzik çalarken öylece oturmuştum, şimdi ise rawenclaw'lu bir kaç kızın dedikodu yapmasını dinliyordum.
Aslında pek dinlediğim söylenemezdi, öylece masadaki atıştırmalıklardan yerken düşünüyordum. Axel son zamanlarda bana çok yakındı. Bu elbette doğaldı fakat doğal olmayan şey benim karşılık vermek istemememdi.
Oldum olası fiziksel teması normal karşılardım. Hatta çiftlerin kendi aralarındaki etkileşimleri gözlemlediğimde, hoşuma giderdi. Fakat iş bana geldiğinde içim garip oluyordu.
Axel'la kişisel bir sorunum yoktu, sadece bir erkekle bu kadar yakın olma düşüncesi beni geriyordu. Erkekler gariptir, nereden bilebilirsiniz ki sizin elinizi tutarken ne düşüneceklerini?
Ayrıca... Axel, Fred ve George okuldayken bana mesafeliydi fakat onlar mezun olduğunda mesafemiz uçup gitmişti. Sanırım artık daha rahat olduğu içindi.
Zencefilli biradan bir yudum daha alıp arkama yaslandım. O sırada gözlerim karşı masadan bir oğlanla buluştu. Daha doğrusu, onun gözleri elbisemdeydi.
Gözleri omuzlarımda biraz oyalandıktan sonra aşağı kaydı, göğüslerime oradan da belime bakmaya başladı. Sonunda gözlerini yüzüme çevirdiğinde bana gülümsedi ve ayağa kalktı.
O hızlı adımlarla yanımda biterken ben elbisemin üstünü düzeltip homurdandım "Hadi ama..."
Elini bana uzattığında ona baktım "Carl" dedi "Ve sende Weasley"
Gülümsedim "Tahmin etmesi kolay olmalı"
Komik bir şey demişim gibi güldü "Belki sana biraz içecek ısmarlayabilirim?"
"Buradaki içecekler ücretsiz" dedim elimdeki birayı sallayarak.
Ceketini düzeltti "O zaman seni daha eğlenceli ve içkilerin paralı olduğu bir yere götürebilirim."
Masamızdaki kızların bir kaçı bize baktığında ve fısıldaştıklarında terlemeye başlamıştım.
"Gerek yok" diyerek ayağa kalktım.
Beni belimden tutup durdurdu "Nazik olmaya çalışıyorum, nereye böyle?"
"Sevgilim var" dedim sertçe elini belimden çekerek.
Beni bir kez daha süzdü, sanki gözlerinin gördüğü tek şey elbisemin üzerinden gözüken kıvrımlarımdı "Bu değiştirmesi çok kolay bir sorun"
Ağızımı açmaya hazırlanıyordum ki bir bağırış koptu "Bana dokunmaya cürret etme kofti!"
Bağırış sesi ile herkes kapıdan giren Malfoy ve Filch'e baktı. Filch, Draco'yu ensesinden tutmuş itelerken o homurdanıyordu.
"Onu partiye partiye gizlice girmeye çalışırken yakaladım" dedi Filch.Carl dikkati dağılmış şekilde onlara bakarken sessizce geriye bir kaç adım attım, daha sonra arkamı dönüp hızlıca diğer kapıdan çıktım.
Çok sinirlenmiştim, birinin bana izinsiz dokunması beni kesinlikle rahatsız ediyordu.
Yürürken bir yandan bileğindeki tokayı çıkartıp saçımı özensizce topladım. Daha sonra kimsenin olmadığını düşündüğüm için astronomi kulesine çıktım.
Elbisemin kirlenmesini umursamadan yere oturup sırtımı soğuk duvara yasladım. Yaklaşık yarım saat boyunca öylece oturdum, daha sonra adım sesleri duydum.
Gelen kişi biraz önce Filch'in ensesinden tuttuğu Malfoy'du. O anda olayla pek ilgilenmesemde şimdi neden partiye gizlice girdiğini merak etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲
Fanfiction❝Cesur sevgilim.❞ Zamanın akışı o gün, 1997 Haziran ayının 29'unda değişmeye başlamıştı. Draco nelerin değişeceğini görmek için geleceğe dönerken zaman onun arkasından hunharca akmaya devam etmişti. Sadece bir Weasley kızı için. • 𝐬𝐦𝐮𝐭 - ꨄ︎ • �...